en verwijderd het ook diepgewortelde dierenharen in tapijt en vloerbedekking ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef Atmoz het volgende:
Ik heb de Dyson DC37, zuigt als een gek! Het kost wat, maar dan heb je ook écht een goede stofzuiger. Heb nu zelfs plezier in het stofzuigen![]()
Kan hem je zo aanradenCheck de reviews (filmpjes @ Youtube) enzo maar eens...
Ik heb geen dieren met lange haren, maar de lange haren van m'n vriendin, al het bouwstof, rotzooi kabeltjes, alles wat ik in m'n tapijt en vloerbedekking heb zitten van m'n hobby's haalt hij allemaal eruitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
en verwijderd het ook diepgewortelde dierenharen in tapijt en vloerbedekking ?
hoelang heb jij hem nu?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:17 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ik heb geen dieren met lange haren, maar de lange haren van m'n vriendin, al het bouwstof, rotzooi kabeltjes, alles wat ik in m'n tapijt en vloerbedekking heb zitten van m'n hobby's haalt hij allemaal eruit![]()
Zelf heb ik een andere versie van de DC37, maar als je dan ook nog een speciaal voor "animals" versie neemt, dan kan het echt niet misgaan hoor
ook voor kattenhaar?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb een zakloze van Philips, stuk goedkoper dan die Dyson en ben er tevreden over.
Yup, heb 4 katten, stofzuig dus elke dag soms zelfs een paar keer. Ik zuig zelfs buiten rotzooi op met het ding. De sterkte van de zuigkracht kun je instellen als ik um open zet zuigt ie als een gekquote:
plastic vind ik juist degelijk ogen en makkelijk te poetsenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:27 schreef Brembo het volgende:
Enige nadeel van de Dyson vind ik wel dat het ongelofelijk veel plastic bevat. Het gevolg is dat alles vrij snel kapot kan gaan, zo vind ik de stofzuigerslangophangsysteem erg fragiel. Ik zie dat Dyson DC37 slechts 1.300 Watt is terwijl een gemiddelde Nilfisk 2.000 Watt is.
Klopt, zo'n ding is bijna helemaal van plastic. Maar volgens mij wel van fatsoenlijk en stevig plastic. Het is echt geen rommel zo'n ding.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:27 schreef Brembo het volgende:
Enige nadeel van de Dyson vind ik wel dat het ongelofelijk veel plastic bevat.
Kan jaquote:Het gevolg is dat alles vrij snel kapot kan gaan, zo vind ik de stofzuigerslangophangsysteem erg fragiel.
Tja, het kan natuurlijk altijd meer...quote:Ik zie dat Dyson DC37 slechts 1.300 Watt is terwijl een gemiddelde Nilfisk 2.000 Watt is.
zal ik voor kattenhaar en een appartement niet genoeg hebben aan 1300W? 2000+ lijkt me meer iets voor professionele cleaningcompanies ofzo?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:35 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Klopt, zo'n ding is bijna helemaal van plastic. Maar volgens mij wel van fatsoenlijk en stevig plastic. Het is echt geen rommel zo'n ding.
[..]
Kan jamaar het gebeurt niet. Ik dacht ook dat dat ophangsysteem erg fragiel was, maar daar hebben ze bij Dyson dus echt wel goed over nagedacht. Het is gewoon stevig, ookal lijkt het niet zo. Bovendien is het vervangbaar (volgens mij met één schroef) dus mocht je echt lomp zijn, en het toch kapot krijgen, dan koop je gewoon zo'n nieuw plaatje en ben je weer the man
[..]
Tja, het kan natuurlijk altijd meer...
Ja, precies! Je kunt ook overdrijven. En daarnaast:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
zal ik voor kattenhaar en een appartement niet genoeg hebben aan 1300W? 2000+ lijkt me meer iets voor professionele cleaningcompanies ofzo?
zoals welke?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:41 schreef DroogDok het volgende:
Zo'n Dyson is inderdaad gehyped, andere zakloze stofzuigers zijn beter, goedkoper en maken minder herrie.
Die Henrie stofzuigers staan bij mij in elk geval bekend als zeer middelmatig. Mocht er bij mijn vroegere werkgever weleens mee aan de gang, echt baggerapparaten.
Welke is dan beter, goedkoper en maakt minder herrie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:41 schreef DroogDok het volgende:
Zo'n Dyson is inderdaad gehyped, andere zakloze stofzuigers zijn beter, goedkoper en maken minder herrie.
Die Henrie stofzuigers staan bij mij in elk geval bekend als zeer middelmatig. Mocht er bij mijn vroegere werkgever weleens mee aan de gang, echt baggerapparaten.
De vergelijkbare modellen van Philips en Dirtdevil maken 3dB minder geluid, dus half zo stil. Bovendien kosten ze half zoveel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:42 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Welke is dan beter, goedkoper en maakt minder herrie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |