TS is in het kolenhok gestopt door paps wegens niet-geslaagd.quote:
Dit was legitieme nieuwsgierigheid van MAHL hoorquote:
Wat een frivole, attente jongeman ben je toch ook. En zo oprecht geïnteresseerd in het doen en laten, de dromen en de uitdagingen van je mede-forumgebruikers! Ik wist uit blijdschap en deels jaloezie, even niet meer welke smiley ik in mijn quote moest gebruikenquote:
Inderdaad. Ik was oprecht in de war door mijn eigen onverschilligheid tegenover mijn medemens. Waar ik meestal een nieuwsgierige jongeman ben en graag wil weten hoe en wat dingen in elkaar zitten, heb ik weinig empathie voor de ander. Gelukkig is niet iedereen zo! Daarom ben ik blij, dat er mensen zoals MAHL zijn, die zich werkelijk waar bekommeren om hun medemens. Soms wou ik dat ik kon ruilen, maar omdat dit niet mogelijk is zal ik het houden bij het stapsgewijs leren aan het handje van meester MAHL en anderman.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit was legitieme nieuwsgierigheid van MAHL hoor.
Goede kick hoor MAHL, laat je niet gek maken.
Wat een gekkigheid, laten we deze leugenachtige denkpatronen maar snel aan de kant schuiven!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:19 schreef jogy het volgende:
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je sarcastisch bent.
Hoi!!! KIJKEN!!! Ik begrijp je angst, maar het komt vast goedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:04 schreef Chocovloek het volgende:
Ja het is godveromme zover. Ik heb het laatste cijfer terug van m'n herkansing. En ik durf godverdomme niet te kijken in m'n e-mail of op intranet wat het cijfer geworden is. Durf het gewoon niet. Gister kreeg ik een appje van m'n studiemaat dat hij een 3,4 had en of ik het al had gezien en wat ik dan had.
Nou durf ik niet te kijken en krijg ik elke dag een appje of ik het al weet.
Klacht: durf niet te checken wat mijn cijfer issszszsz
Antiklacht: vakantie bitches
Oh nee hè, net als je denkt dat het niet erger kan worden is dit figuur weer uit de doeken getrokkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoi!!! KIJKEN!!! Ik begrijp je angst, maar het komt vast goed
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh nee hè, net als je denkt dat het niet erger kan worden is dit figuur weer uit de doeken getrokken
Ok, ik beken, ik wilde weten of TS gefaald had zodat ik haar kon uitlachen toelachen en succes wensen met de herkansing.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat een frivole, attente jongeman ben je toch ook. En zo oprecht geïnteresseerd in het doen en laten, de dromen en de uitdagingen van je mede-forumgebruikers! Ik wist uit blijdschap en deels jaloezie, even niet meer welke smiley ik in mijn quote moest gebruiken
Fixed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ok, ik beken, ik wilde weten of TS gefaald had zodat ik haar kon troosten en met haar het bed in kon duiken.
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook al is TS ongetwijfeld een leuk Hongaartje moet ik helaas passen ivm vriendin.
Kwantummechanicaaaaaaaaaa.quote:
Oh nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
druk op log uit aubquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |