Nee man, juist goed voor de demografische cijfers.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef Onnoman het volgende:
rokers zijn de grootste egoïsten op aarde
Ben ik zelf ook van mening!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef o.us2.0 het volgende:
Je krijg toch kanker dus ik hoef het je niet te verwensen.
hihi ja, had al een tijdje niet meer een klacht! En dit kwam dus ook echt op het perfecte momentquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:23 schreef Bijna het volgende:
En je rende gillend terug naar binnen om er een topic over te openen?
Nee joh, mede door rokers zou mijn wajong niet zo hoog zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef Onnoman het volgende:
rokers zijn de grootste egoïsten op aarde
het leed dat je de nabestaanden aandoet als hij/zij vervolgens aan kanker overlijdtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee man, juist goed voor de demografische cijfers.
Doodgaan moet je relativeren. Mensen die doodgaan boeien mij geen kloot.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het leed dat je de nabestaanden aandoet als hij/zij vervolgens aan kanker overlijdt
komt omdat niemand je magquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doodgaan moet je relativeren. Mensen die doodgaan boeien mij geen kloot.
niemand mag jequote:
kwispelde die met zn staart?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Laatst wilde anders nog iemand vrienden met me zijn!
quote:
Bij mij is het 50/50quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben net eens gaan tellen, maar ik ken precies vier mensen die niet roken
Blowen en rokenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |