Mag je op je fiets met een lekke uitlaat rondrijden? Nou dan..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:36 schreef ISeeStars het volgende:
Hoi!!
Ik heb vanavond dus een feest en ik wil op de fiets gaan. Helaas is mijn achterband lek, want hij blijft leeg lopen :S
Mag ik hier wel mee fietsen van de politie? Want ik weet dat het bijvoorbeeld met de auto niet mag en ik wil geen bekeuring want dat gaan mijn ouders dus niet leuk vinden hé!!
Alvast bedankt!!
heb je geen vriendje die het voor je komt doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef ISeeStars het volgende:
Haha nou ik kan dat dus echt niet dat plakken en dat ga ik mooi niet doen ook. Helemaal vies en zwart worden :s
Maar als het mag dan doen we dat gewoon!!
En dan morgen een nieuwe band op je fiets moeten zettenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef ISeeStars het volgende:
Haha nou ik kan dat dus echt niet dat plakken en dat ga ik mooi niet doen ook. Helemaal vies en zwart worden :s
Je ouders zouden zich kapot moeten schamen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef ISeeStars het volgende:
Neem een fietspomp mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:36 schreef ISeeStars het volgende:
Hoi!!
Ik heb vanavond dus een feest en ik wil op de fiets gaan. Helaas is mijn achterband lek, want hij blijft leeg lopen :S
Mag ik hier wel mee fietsen van de politie? Want ik weet dat het bijvoorbeeld met de auto niet mag en ik wil geen bekeuring want dat gaan mijn ouders dus niet leuk vinden hé!!
Alvast bedankt!!
Lui loeder. Maar fietsen met een lekke band kan prima.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef ISeeStars het volgende:
Haha nee helaas nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
heb je geen vriendje die het voor je komt doen?
Ik heb nog nooit een platte band gehad? :Squote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:49 schreef BORRREETJEEE het volgende:
TS je fietst toch altijd met 2 platte banden rond, waarom zou die ene er dan niet bij kunnen?
quote:
Ik zat ze ook al te lezenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:50 schreef Skv het volgende:
LIF / Wat aan te doen bij feest?
GC / Wat drinken??
Je bent wel druk met je stomme feestje he?
Bekijk TS geslacht eensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef -niemand- het volgende:
Je hebt vanavond een feest? een band plakken is maximaal een half uur werk als je het nog nooit gedaan hebt. dat moet toch wel lukken of niet?
Nou sorry dat ik er zin in heb hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:50 schreef Skv het volgende:
GC / Wat drinken??
oke is daar een beetje makkelijk te komen met trein / bus? Ik kom namelijk van Groningenquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oke is daar een beetje makkelijk te komen met trein / bus? Ik kom namelijk van Groningen
pm anders even je adres.
Ik kan je nog geen berichten sturen dat kan pas vanaf 7 dagen blijkbaar :Squote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oke is daar een beetje makkelijk te komen met trein / bus? Ik kom namelijk van Groningen
pm anders even je adres.
gaastquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
pm anders even je adres.
Gewoon onder een spoiler zetten, kan prima. Kijk, zo:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:17 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
Ik kan je nog geen berichten sturen dat kan pas vanaf 7 dagen blijkbaar :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, helemaal vies en zwart worden bij het banden plakken is gewoon toegestaan in Nederland!!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef ISeeStars het volgende:
ja ik ben gister nog weze douchen dus wil ik liever niet anders kan ik weer snap je??quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, helemaal vies en zwart worden bij het banden plakken is gewoon toegestaan in Nederland!!
Niet elke dag douchenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
ja ik ben gister nog weze douchen dus wil ik liever niet anders kan ik weer snap je??
Wut ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
ja ik ben gister nog weze douchen dus wil ik liever niet anders kan ik weer snap je??
Toen ik dit las dacht ik dat moet wel een vrouw zijn...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef ISeeStars het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef ISeeStars het volgende:
Ahoewel die voor een feestje nog wel even onder de douche stappen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:11 schreef appelepent het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik dat moet wel een vrouw zijn...
Luie zeug, zo leer je het nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:05 schreef ISeeStars het volgende:
Gelukkig vond mijn pap het te warm om het me te laten zien dus kreeg ik geld voor de fietsenmaker!! En het wisselgeld mocht ik houden mooi voor vanavond
Bedankt serieuse mensen en vooral bedankt dopfles1 ook voor je lieve prive berichtHelaas kan ik nog niet antwoorden maar lijkt me leuk een keer wat te doen!!
godverquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:05 schreef ISeeStars het volgende:
Bedankt serieuse mensen en vooral bedankt dopfles1 ook voor je lieve prive berichtHelaas kan ik nog niet antwoorden maar lijkt me leuk een keer wat te doen!!
Je kan wel merken dat het zomervakantie aan het worden is, de trolls komen weer aanzetten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:50 schreef Skv het volgende:
GC / Wat drinken??
Laat je je vanavond ook al uitwonen, of heeft dopfles de eer de eerste te zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:05 schreef ISeeStars het volgende:
en vooral bedankt dopfles1 ook voor je lieve prive berichtHelaas kan ik nog niet antwoorden maar lijkt me leuk een keer wat te doen!!
wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
Nee, ik was al eerder. Maar schijn ook al kandidaat 10+ geweest te zijn. Ze was al niet nauw meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laat je je vanavond ook al uitwonen, of heeft dopfles de eer de eerste te zijn?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:05 schreef ISeeStars het volgende:
Gelukkig vond mijn pap het te warm om het me te laten zien dus kreeg ik geld voor de fietsenmaker!! En het wisselgeld mocht ik houden mooi voor vanavond
Aardig van paps, maar nu heb je nog niets geleerd. Niet alleen jij bent lui, maar paps ook. Jammer; gemiste kans...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:05 schreef ISeeStars het volgende:
Of TS natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:56 schreef Sangha het volgende:
Nu maar hopen dat dopfles1 geen dikke vijftiger is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |