Mag je op je fiets met een lekke uitlaat rondrijden? Nou dan..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:36 schreef ISeeStars het volgende:
Hoi!!
Ik heb vanavond dus een feest en ik wil op de fiets gaan. Helaas is mijn achterband lek, want hij blijft leeg lopen :S
Mag ik hier wel mee fietsen van de politie? Want ik weet dat het bijvoorbeeld met de auto niet mag en ik wil geen bekeuring want dat gaan mijn ouders dus niet leuk vinden hé!!
Alvast bedankt!!
heb je geen vriendje die het voor je komt doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef ISeeStars het volgende:
Haha nou ik kan dat dus echt niet dat plakken en dat ga ik mooi niet doen ook. Helemaal vies en zwart worden :s
Maar als het mag dan doen we dat gewoon!!
En dan morgen een nieuwe band op je fiets moeten zettenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef ISeeStars het volgende:
Haha nou ik kan dat dus echt niet dat plakken en dat ga ik mooi niet doen ook. Helemaal vies en zwart worden :s
Je ouders zouden zich kapot moeten schamen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef ISeeStars het volgende:
Neem een fietspomp mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:36 schreef ISeeStars het volgende:
Hoi!!
Ik heb vanavond dus een feest en ik wil op de fiets gaan. Helaas is mijn achterband lek, want hij blijft leeg lopen :S
Mag ik hier wel mee fietsen van de politie? Want ik weet dat het bijvoorbeeld met de auto niet mag en ik wil geen bekeuring want dat gaan mijn ouders dus niet leuk vinden hé!!
Alvast bedankt!!
Lui loeder. Maar fietsen met een lekke band kan prima.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef ISeeStars het volgende:
Haha nee helaas nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
heb je geen vriendje die het voor je komt doen?
Ik heb nog nooit een platte band gehad? :Squote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:49 schreef BORRREETJEEE het volgende:
TS je fietst toch altijd met 2 platte banden rond, waarom zou die ene er dan niet bij kunnen?
quote:
Ik zat ze ook al te lezenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:50 schreef Skv het volgende:
LIF / Wat aan te doen bij feest?
GC / Wat drinken??
Je bent wel druk met je stomme feestje he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |