SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je al moeite hebt met discussies op een internet forum dan zou ik Shakespeare maar even laten voor wat het is![]()
![]()
ik zal er volgende keer aan denken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn advies naar jou: blijf dat volhouden.
je staat op de lijst onder VdM en LitmanenAFCA
mooi lijstje kaf al zeg ik het zelf.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hajrovic naar Werder Bremen trouwens. Dat lijkt me nou echt een goede silver RM/RW uit de Bundesliga. O wacht, 2* skills![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
][ afbeelding ] Op vrijdag 11 juli 2014 11:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn advies naar jou: blijf dat volhouden.Doen autisten ook vaak, dus had al zo'n vermoeden dat je graag lijstjes bij hield van mensen waar je moeite mee hebt.quote:ik zal er volgende keer aan denken.
mooi lijstje kaf al zeg ik het zelf.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:08 schreef Kiid het volgende:
Als je al moeite hebt met discussies op een internet forum dan zou ik Shakespeare maar even laten voor wat het isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jouw begrijpend lezen is van dermate laag niveau dat het bijna beschamend is om te lezen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moest lachenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zal er volgende keer aan denken.
mooi lijstje kaf al zeg ik het zelf.![]()
He ff normaal he, sommige van mijn beste vrienden zijn autist.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
[..]
Doen autisten ook vaak, dus had al zo'n vermoeden dat je graag lijstjes bij hield van mensen waar je moeite mee hebt.
al kan ik iemand bedenken die ook wel een paar autistische trekjes heeft
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DS met zijn excel lijstje.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He ff normaal he, sommige van mijn beste vrienden zijn autist.
al kan ik iemand bedenken die ook wel een paar autistische trekjes heeft
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
jij bent gewoon blij dat je in 1 zin genoemd word met VdM je hoort nu bij de groten der aardequote:
#FreeTrapz![]()
Wederom een observatie. Zij zoeken ook vaak toenadering bij gelijk gestemde en dat valt bij jou ook heel erg op. Overigens impliceer ik daarmee niet dat er wat mis met je is, maar enkel dat je anders bentquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He ff normaal he, sommige van mijn beste vrienden zijn autist.
al kan ik iemand bedenken die ook wel een paar autistische trekjes heeft![]()
Fixedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij bent gewoon blij dat je in 1 zin genoemd word met VdM je hoort nu bij de groten dikste der aarde![]()
geen punt dus trollquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wederom een observatie. Zij zoeken ook vaak toenadering bij gelijk gestemde en dat valt bij jou ook heel erg op. Overigens impliceer ik daarmee niet dat er wat mis met je is, maar enkel dat je anders bent
gr gr![]()
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He ff normaal he, sommige van mijn beste vrienden zijn autist.![]()
![]()
gelijk gestemden ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wederom een observatie. Zij zoeken ook vaak toenadering bij gelijk gestemde en dat valt bij jou ook heel erg op. Overigens impliceer ik daarmee niet dat er wat mis met je is, maar enkel dat je anders benten wat maakt mij dan gelijk gestemd met POTS ?
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kiid hou gewoon je bakkes het is godverdomme 11 uur en je bent alweer bezig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moet je hier komen zal ik je eens de straat skills laten zien.quote:
stuur ik je gewoon op je hondenstep naar huis
#FreeTrapz![]()
Nee 'gestemde', enkelvoud blijkbaar. Maar misschien is dat wel Shakespeariaans...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelijk gestemden ooken wat maakt mij dan gelijk gestemd met POTS ?
![]()
Olic op de flanken was het domste dat ik in jaren heb meegemaakt. Die gozer is net een paard, snel maar totaal geen overzicht en slecht in kleine ruimtes ( te houterig ). Rebic is 100x beter vanaf links ( Een blanke Depayquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, die laatste 4 kun je echt wel goed gebruiken als ervaren basis. Van die andere namen ken ik niet de ins en outs (en nog nooit van Jedvaj gehoord). De tijd van Olic is ook wel voorbij toch onderhand?). Mandzukic moet zwaar aan zijn karakter werken wil hij nog hoop hebben in mijn ogen. Te arrogant na alle prijzen bij Bayern en dat zie je terug op het veld. Klagen en weinig inzet tonen is iets wat vooral vorige seizoen een probleem is geworden. Lijkt me ook de reden dat Bayern hem weg wou hebben. Perisic blijft me verbazen , zon complete speler die naar de flanken is verkast na zijn transfer naar Dortmund. Bij Club Brugge was hij niet te stoppen in de spits en daar moet hij nu ook spelen in een 2 spitsen systeem. Jedvaj zit trouwens in FUT , 18 jaar en bij AS Roma.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Prima spelertje daar jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jedvaj zit trouwens in FUT , 18 jaar en bij AS Roma.En dubbellink met Vrsaljko
![]()
![]()
Is Jedvaj niet verhuurd?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Olic op de flanken was het domste dat ik in jaren heb meegemaakt. Die gozer is net een paard, snel maar totaal geen overzicht en slecht in kleine ruimtes ( te houterig ). Rebic is 100x beter vanaf links ( Een blanke Depay). Mandzukic moet zwaar aan zijn karakter werken wil hij nog hoop hebben in mijn ogen. Te arrogant na alle prijzen bij Bayern en dat zie je terug op het veld. Klagen en weinig inzet tonen is iets wat vooral vorige seizoen een probleem is geworden. Lijkt me ook de reden dat Bayern hem weg wou hebben. Perisic blijft me verbazen , zon complete speler die naar de flanken is verkast na zijn transfer naar Dortmund. Bij Club Brugge was hij niet te stoppen in de spits en daar moet hij nu ook spelen in een 2 spitsen systeem. Jedvaj zit trouwens in FUT , 18 jaar en bij AS Roma.
![]()
Ben benieuwd naar de nieuwe lichting, ik vind Kroatië van oudsher altijd een leuk voetballend land met begaafde spelers. Een team waar je als neutrale toeschouwer vaak vrolijk van wordtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Olic op de flanken was het domste dat ik in jaren heb meegemaakt. Die gozer is net een paard, snel maar totaal geen overzicht en slecht in kleine ruimtes ( te houterig ). Rebic is 100x beter vanaf links ( Een blanke Depay). Mandzukic moet zwaar aan zijn karakter werken wil hij nog hoop hebben in mijn ogen. Te arrogant na alle prijzen bij Bayern en dat zie je terug op het veld. Klagen en weinig inzet tonen is iets wat vooral vorige seizoen een probleem is geworden. Lijkt me ook de reden dat Bayern hem weg wou hebben. Perisic blijft me verbazen , zon complete speler die naar de flanken is verkast na zijn transfer naar Dortmund. Bij Club Brugge was hij niet te stoppen in de spits en daar moet hij nu ook spelen in een 2 spitsen systeem. Jedvaj zit trouwens in FUT , 18 jaar en bij AS Roma.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet ik alles voor je voorkauwen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelijk gestemden ooken wat maakt mij dan gelijk gestemd met POTS ?
Je kan toch zelf ook wel lezen?![]()
Hij was verkocht vorige seizoen van Dinamo Zagreb naar AS Roma voor 8-10 miljoen dacht ik. Ik weet niet waar hij komend seizoen speelt eerlijk gezegdquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
volgens jou neem ik het voor hem op, dat maakt nog niet gelijk gestemd hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet ik alles voor je voorkauwen?
Je kan toch zelf ook wel lezen?
#FreeTrapz![]()
Met een glimlach in dit topic zitten lezen, alle internethelden van FOK! lijken zich hier te hebben verenigd.![]()
![]()
![]()
Jullie kruipen bijna elkaar in de hol en dan ga je nu met droge ogen beweren dat jullie niet gelijk gestemd zijn? Damnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgens jou neem ik het voor hem op, dat maakt nog niet gelijk gestemd he![]()
![]()
Zoals Litmanen al aangaf: doe onderhand eens normaal, of houd nou gewoon eens even je smoel, klein betweterig mormel dat je bent.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet ik alles voor je voorkauwen?
Je kan toch zelf ook wel lezen?
Gewoon bezig blijven ook![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leuk toch. Het is net het oude KLB hierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:21 schreef nickhguitar het volgende:
Met een glimlach in dit topic zitten lezen, alle internethelden van FOK! lijken zich hier te hebben verenigd.![]()
![]()
![]()
Ah Nick met zijn gitaar, dat ontbrak er nog maar aanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:21 schreef nickhguitar het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik verzorgd de achtergrondmuziek wel, Keep on going, doe maar net alsof ik er niet ben!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah Nick met zijn gitaar, dat ontbrak er nog maar aan![]()
Mickey.gif.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik verzorgd de achtergrondmuziek wel, Keep on going, doe maar net alsof ik er niet ben!![]()
Sorry, zelfs als bescheiden achtergrondmuziek trek ik Nick en Simon nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik verzorgd de achtergrondmuziek wel, Keep on going, doe maar net alsof ik er niet ben!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat we ook een voetballand zijn, dat zeker. Alleen we missen juiste instelling binnen het team en een begaafde trainer. Bilic hield van mooi aanvallend voetbal, EK 2008 was het toernooi waar het moest gebeuren maar de drama tegen Turkije zorgde voor een afgang. EK 2016 zijn we weer in Frankrijk na 18 jaar en hopen op een goede resultaat als in 98quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de nieuwe lichting, ik vind Kroatië van oudsher altijd een leuk voetballend land met begaafde spelers. Een team waar je als neutrale toeschouwer vaak vrolijk van wordt![]()
Hala Madrid !
gelijkgestemd bijv.naamw.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie kruipen bijna elkaar in de hol en dan ga je nu met droge ogen beweren dat jullie niet gelijk gestemd zijn? Damn
Uitspraak: [xəlɛikxə'stɛmt]
1) met eenzelfde opvatting of visie
Voorbeelden: `Die twee politici zijn vrijwel over niets gelijkgestemd.`,
`gelijkgestemde opvattingen`
Synoniem: eensgezind
2) met dezelfde interesses of geaardheid
Voorbeelden: `Reislustige vitale weduwe van 60 jaar zoekt gelijkgestemde reisgenoten.`,
`gelijkgestemde zielen`
Synoniem: gelijkgezind
ik vraag het mij nog steeds af.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals Litmanen al aangaf: doe onderhanden normaal, of houd nou gewoon eens even je smoel, klein betweterig mormel dat je bent.
Gewoon bezig blijven ook![]()
![]()
![]()
Ik wil best op normale voet verder, maar als je zo triest bent om op de man te spelen dan kan je toch niet verwachten dat ik het erbij laat liggen? Gelukkig voor jou ben ik dan nog wel zo netjes om je verder in je waarde te laten. Jouw mening is anders dan de mijne, maar heb zelf dan nog niet de behoefte gehad om je uit te schelden. Jij wel, dat tekent jou als persoon![]()
![]()
Ik las een nieuwsberichtje heb nog niks gezien.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dacht je dat echt nog? Je ziet hem die bal toch raken met zijn schouder?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal ik voor jou in jip-en-janneke taal eens uitleggen wat eensgezind betekent? Dat wil ik best voor je doen hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelijkgestemd bijv.naamw.
Uitspraak: [xəlɛikxə'stɛmt]
1) met eenzelfde opvatting of visie
Voorbeelden: `Die twee politici zijn vrijwel over niets gelijkgestemd.`,
`gelijkgestemde opvattingen`
Synoniem: eensgezind
2) met dezelfde interesses of geaardheid
Voorbeelden: `Reislustige vitale weduwe van 60 jaar zoekt gelijkgestemde reisgenoten.`,
`gelijkgestemde zielen`
Synoniem: gelijkgezind
ik vraag het mij nog steeds af.![]()
nou kom maar opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik voor jou in jip-en-janneke taal eens uitleggen wat eensgezind betekent? Dat wil ik best voor je doen hoor.![]()
doe dan meteen de uitleg er bij waarom je denk dat POTS en ik het zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wow, dat is een oprechte opluchting. Anders had ik toch even naar mijn pot met slaappilletjes moeten grijpen om aan mijn nachtrust te komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik wil best op normale voet verder, maar als je zo triest bent om op de man te spelen dan kan je toch niet verwachten dat ik het erbij laat liggen? Gelukkig voor jou ben ik dan nog wel zo netjes om je verder in je waarde te laten. Jouw mening is anders dan de mijne, maar heb zelf dan nog niet de behoefte gehad om je uit te schelden. Jij wel, dat tekent jou als persoon
Mooi dat je normaal wil doen, dus vanaf nu: bakkes.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat moet ik ook al nadat hij mij autist noemdequote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow, dat is een oprechte opluchting. Anders had ik toch even naar mijn pot met slaappilletjes moeten grijpen om aan mijn nachtrust te komen.
Mooi dat je normaal wil doen, dus vanaf nu: bakkes.
#FreeTrapz![]()
Die uitspraak was gebaseerd op een wazig amateurfilmpje van iemand in het stadion. Andere (betere) videobeelden laten duidelijk zien dat de terugstuitende bal wordt geraakt door Vlaar, waarna hij inderdaad het doel in rolt. Commotie om niks.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik las een nieuwsberichtje heb nog niks gezien.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik wacht nog hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik voor jou in jip-en-janneke taal eens uitleggen wat eensgezind betekent? Dat wil ik best voor je doen hoor.
#FreeTrapz![]()
'Eensgezind'quote:
'Hetzelfde ergens over denken'
Jullie vinden allebei dat mijn argumenten onzin zijn. Hopelijk begrijp je het nu?![]()
Uhm toch niet. https://vine.co/v/MxBLtbXX5P0quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
... waarna hij inderdaad het doel in rolt.![]()
dit maakt ons inderdaad zo enorm eensgezindquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
'Eensgezind'
'Hetzelfde ergens over denken'
Jullie vinden allebei dat mijn argumenten onzin zijn. Hopelijk begrijp je het nu?holkruiperig waardig hoor
eigenlijk is op het feyenoord kliekje na iedereen hier dus eensgezind, geweldig niet
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit maakt ons inderdaad zo enorm eensgezindholkruiperig waardig hoor
eigenlijk is op het feyenoord kliekje na iedereen hier dus eensgezind, geweldig niet
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijkt me zelfs sterk dat Trapz en Fuszy enzo het met dit geraaskal eens zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk is op het feyenoord kliekje na iedereen hier dus eensgezind, geweldig niet![]()
![]()
Ben blij dat je het zelf toegeeft. Zo moeilijk was dat toch niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk is op het feyenoord kliekje na iedereen hier dus eensgezind, geweldig niet![]()
Commotie om minder dan niks, in dat gevalquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Uhm toch niet. https://vine.co/v/MxBLtbXX5P0
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gezien de icon boven je post, zou ik denken van welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt me zelfs sterk dat Trapz en Fuszy enzo het met dit geraaskal eens zijnPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kliekje vs. Kiid, dat is een beetje de samenvattingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef The_Yakuza het volgende:
Goedemorgen. Geen idee waar het nu weer overgaat.![]()
Arme jij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kliekje vs. Kiid, dat is een beetje de samenvatting![]()
![]()
Piep piep.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kliekje vs. Kiid, dat is een beetje de samenvatting![]()
Zeur toch niet man.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gezien de icon boven je post, zou ik denken van weljezus zeg. Jullie gaan los op iemand die alleen zegt dat hij graag wat meer geld ziet voor Pelle. Hij mag toch best die mening hebben? Lijkt wel een beetje op Noord-Korea hier, als je niet met de pas meeloopt krijg je een schot in je hoofd.
Jullie zijn groot en ik ben klein en dat is nieeeeeet eerlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kliekje vs. Kiid, dat is een beetje de samenvatting
#calimero.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Prachtige situatieschets dit, maar akelig kort door de bochtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeur toch niet man.jezus zeg. Jullie gaan los op iemand die alleen zegt dat hij graag wat meer geld ziet voor Pelle. Hij mag toch best die mening hebben? Lijkt wel een beetje op Noord-Korea hier, als je niet met de pas meeloopt krijg je een schot in je hoofd.
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik ga los op iemand waar de gemiddelde post Clasie, Clasie, Clasie, Pelle, Kongolo, Pelle, De vrij is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeur toch niet man.jezus zeg. Jullie gaan los op iemand die alleen zegt dat hij graag wat meer geld ziet voor Pelle. Hij mag toch best die mening hebben? Lijkt wel een beetje op Noord-Korea hier, als je niet met de pas meeloopt krijg je een schot in je hoofd.
Rot dan op naar het feyenoord topic.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zijn jullie allemaal net zo vrolijk en gezellig in het echt?![]()
Voor de duidelijkheid, ik ben in het echt natuurlijk net zo'n irritant kankervente, dat moge duidelijk zijn.![]()
Hij mag dat best vinden, zelfs zonder goede argumenten. Maar hij komt met een lading bullshit aanzetten en gaat vervolgens iedereen lopen bashenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bullshit?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij mag dat best vinden, zelfs zonder goede argumenten. Maar hij komt met een lading bullshit aanzetten en gaat vervolgens iedereen lopen bashen
Pots was degene die zei dat Pelle zijn contract in 2015 afliep en dat hij 30 was. Nee, ik was degene die met bullshit aan kwam inderdaad
![]()
![]()
Ach lekker belangrijk. Nu al die ervaren spelers weg zijn gaat Feyenoord toch lekker degraderen. wheheheheh![]()
Anders rot jij zelf op naar het Ajax topic als je het niet zint.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef FCsuarez het volgende:
ik ga los op iemand waar de gemiddelde post Clasie, Clasie, Clasie, Pelle, Kongolo, Pelle, De vrij is.
Rot dan op naar het feyenoord topic.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Afkomstig van 'FcSuarez'quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ga los op iemand waar de gemiddelde post Clasie, Clasie, Clasie, Pelle, Kongolo, Pelle, De vrij is.
Rot dan op naar het feyenoord topic.
Ironie ten top. Daarbij zwaar overdreven![]()
Hij gaat al naar Southampton voor een leuk bedrag.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:49 schreef Grandesco het volgende:
Pellè gaat liever naar een zandbak toe zijn zakken vullen. Zou ook beter zijn voor Feyenoord dan.
hoor je mij dingen over ajax zeggen en lopen janken dat we niet genoeg krijgen voor de jong, nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Anders rot jij zelf op naar het Ajax topic als je het niet zint.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is toch alleen een mondelijk akkoord met Feyenoord en Southampton?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij gaat al naar Southampton voor een leuk bedrag.![]()
Nee maar jij irriteert je aan posts over Feyenoord dus misschien moet je daar maar even kijken dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoor je mij dingen over ajax zeggen en lopen janken dat we niet genoeg krijgen voor de jong, nee.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe vaak moet hij nog uitleggen dat zijn naam van Mattias Suarez komt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Afkomstig van 'FcSuarez'
Ironie ten top. Daarbij zwaar overdreven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoor je mij dingen over ajax zeggen en lopen janken dat we niet genoeg krijgen voor de jong, nee.![]()
![]()
uhhm laatste keer dat ik checkte was dit het FUT forum en niet het wij zijn het zielige feyenoord forumquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar jij irriteert je aan posts over Feyenoord dus misschien moet je daar maar even kijken dan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Laatste keer dat ik keek was dit een slowchat topic.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uhhm laatste keer dat ik checkte was dit het FUT forum en niet het wij zijn het zielige feyenoord forumRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dit was een vergelijking met jou he uilskuiken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja hij snapt het allemaal niet zo goed blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit was een vergelijking met jou he uilskuiken.![]()
Laatste keer dat ik keek had Maver hier nog een IQ van 120quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek was dit een slowchat topic.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, we zakken geleidelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek had Maver hier nog een IQ van 120
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je een punt, al vind ik nog steeds dat dat feyenoord gebral hier niet thuis hoort. zo af en toe over je club beginnen oke. maar soms loopt het de spuigaten uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek was dit een slowchat topic.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:53 schreef Rijst het volgende:
Zo te zien is er geen hierarchie in dit topic. Ik ga even een blauwe naampje aanvragen.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat geldt net zo goed voor Ajax.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb je een punt, al vind ik nog steeds dat dat feyenoord gebral hier niet thuis hoort. zo af en toe over je club beginnen oke. maar soms loopt het de spuigaten uit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bel de pliesiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb je een punt, al vind ik nog steeds dat dat feyenoord gebral hier niet thuis hoort. zo af en toe over je club beginnen oke. maar soms loopt het de spuigaten uit.Feyenoord Rotterdam![]()
Kijk nou komen we ergens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor Ajax.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Terechte klacht!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor Ajax.![]()
zal ik dan ook nooit over beginnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor Ajax.hebben we litmanen al voor
#FreeTrapz![]()
Ik kan er ook niks aan doen dat ik moet kotsen van rijst.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
jij zal de eerste zijn die een ban zal krijgen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
een chinees boven aan de piramidequote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
jij zal de eerste zijn die een ban zal krijgen.![]()
#FreeTrapz![]()
HAHAH ECHT GRAPPIG!quote:zo goed?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef Zhano het volgende:
Jongens, geef DS2 even aandachtKiid steelt al zn thunder
Ja en nee. Ja omdat ik niet de top van de piramide ben. En nee omdat het een quote was.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grap was? Dan kan ik hem namelijk best waarderen![]()
Grandescoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:55 schreef Grandesco het volgende:
Ajax, PSV, Feyenoord... Allemaal kutclubs..
HULDE AAN FC ZWOLLE
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ga weg kutuserquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:55 schreef Grandesco het volgende:
HULDE AAN FC ZWOLLE![]()
Je hebt een selectief geheugen. Ik ben zo goed als opgehouden met Clasie omdat ik het zelf ook kinderachtig begon te worden, maar nu reageerde ik gewoon op een eerdere post dat ik 8 miljoen te weinig vond voor Pelle. Dat ik daar op word aangevallen kan ik verder niks aan doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb je een punt, al vind ik nog steeds dat dat feyenoord gebral hier niet thuis hoort. zo af en toe over je club beginnen oke. maar soms loopt het de spuigaten uit.![]()
Grandescoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:55 schreef Grandesco het volgende:
HULDE AAN FC ZWOLLE
Hij gaat gewoon door ook...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt een selectief geheugen. Ik ben zo goed als opgehouden met Clasie omdat ik het zelf ook kinderachtig begon te worden, maar nu reageerde ik gewoon op een eerdere post dat ik 8 miljoen te weinig vond voor Pelle. Dat ik daar op word aangevallen kan ik verder niks aan doen.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb een vermoeden dat jij nooit een blauw naampje gaat krijgen trouwens...quote:
HOND.gifNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar moet je eerst 20 lullen voor je in je mond nemen... Ik zie dat Rijst wel doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat jij nooit een blauw naampje gaat krijgen trouwens...
HOND.gif![]()
dat vindt je he?? ouwe smeerpijpquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat jij nooit een blauw naampje gaat krijgen trouwens...
HOND.gif![]()
Wie post hier dan zo vaak over Ajax dan? Ik heb de afgelopen dagen amper een post gelezen over Ajaxquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor Ajax.![]()
Heeft Yvonne een lul?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Daar moet je eerst 20 lullen voor je in je mond nemen... Ik zie dat Rijst wel doen eigenlijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee. Maar op een of andere manier is het toch steeds weer onderwerp van gesprek.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie post hier dan zo vaak over Ajax dan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lekker met je eigen fantasie afreageren op mij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Daar moet je eerst 20 lullen voor je in je mond nemen... Ik zie dat Rijst wel doen eigenlijk.![]()
![]()
ik heb helemaal geen selectief geheugen hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt een selectief geheugen. Ik ben zo goed als opgehouden met Clasie omdat ik het zelf ook kinderachtig begon te worden, maar nu reageerde ik gewoon op een eerdere post dat ik 8 miljoen te weinig vond voor Pelle. Dat ik daar op word aangevallen kan ik verder niks aan doen.weet alles nog. en idd knap dat je 3 topics gestopt bent. en dat je daar op aangevallen word zou idd onterecht zijn. maar zoals al eerder aangegeven is het dan nergens voor nodig om meteen de vergelijking met andere spelers te trekken. het zal te maken hebben met de manier waarop je het brengt
#FreeTrapz![]()
9 van de 10 keer omdat Kiid het uitlokt. Normaal zie je bijna niemand over Ajax beginnen of Ajax gerelateerd nieuws posten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee. Maar op een of andere manier is het toch steeds weer onderwerp van gesprek.![]()
Nee. Ik heb dat soort plaatjes ook niet op mijn computer, laat staan dat ik ze in topics postquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
oh dus je houdt wel van dick on dog action.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is ook een kutclub... daar ga je toch niet over posten...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
9 van de 10 keer omdat Kiid het uitlokt. Normaal zie je bijna niemand over Ajax beginnen of Ajax gerelateerd nieuws posten.![]()
![]()
Ik noemde de Jong gewoon omdat die in mij opkwam. Hij had nog een 1-jarig contract en was langdurig geblesseerd, doorgaans een reden voor clubs om minder te betalen. Alleen Ajax is commercieel heel sterk en krijgen daardoor altijd een mooie prijs voor hun spelers. En daar heb ik altijd wel bewondering voor en ik vind het jammer dat wij dat niet doen. Al hebben we een slechte onderhandelingspositie met Pelle natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen selectief geheugen hoorweet alles nog. en idd knap dat je 3 topics gestopt bent. en dat je daar op aangevallen word zou idd onterecht zijn. maar zoals al eerder aangegeven is het dan nergens voor nodig om meteen de vergelijking met andere spelers te trekken. het zal te maken hebben met de manier waarop je het brengt
![]()
Goed geprobeerd hoerenjongquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:02 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is ook een kutclub... daar ga je toch niet over posten...
Sorry poes.![]()
Moet dat nou weer....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed geprobeerd hoerenjong
Sorry poes.![]()
Ik heb het over een club, niet over jou. Ik spreek jou toch niet aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan exact hetzelfde over die post van jou zeggen helaas![]()
breng het dan ook zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik noemde de Jong gewoon omdat die in mij opkwam. Hij had nog een 1-jarig contract en was langdurig geblesseerd, doorgaans een reden voor clubs om minder te betalen. Alleen Ajax is commercieel heel sterk en krijgen daardoor altijd een mooie prijs voor hun spelers. En daar heb ik altijd wel bewondering voor en ik vind het jammer dat wij dat niet doen. Al hebben we een slechte onderhandelingspositie met Pelle natuurlijk
#bottebijl.gifPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wederom goed geprobeerd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb het over een club, niet over jou. Ik spreek jou toch niet aan.![]()
Tja, ik snap ook niet waarom men gelijk er fel tegen in gaat als ik vind dat Pelle meer waard is dan 8 miljoen. Mag ik toch gewoon vinden? Ik blijf hopen op 10 miljoenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
breng het dan ook zo.
#bottebijl.gif![]()
Wat jij vind moet je naar de politie brengenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, ik snap ook niet waarom men gelijk er fel tegen in gaat als ik vind dat Pelle meer waard is dan 8 miljoen. Mag ik toch gewoon vinden? Ik blijf hopen op 10 miljoen![]()
hihaho, wat heb jij een humor zegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat jij vind moet je naar de politie brengen![]()
Ging even voor hetzelfde niveau.quote:
Maar post gewoon eens wat minder over Feyenoord, ga lekker DM's sturen naar Trapz of begin een skype groepje.![]()
Het zit hem gewoon diep dat Pellè voor 10 miljoen naar Southampton waarschijnlijk gaat. De Jong zal wel een stukje minder waard zijn...quote:![]()
![]()
Het is misschien niet heel tactisch om opmerkingen als feyenoord outletstore en daarna een vergelijking met andere spelers te gaan trekken om met alle respect vervolgens op 2 schamele miljoentjes meer te gaan zitten met het gehoopte bedrag.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, ik snap ook niet waarom men gelijk er fel tegen in gaat als ik vind dat Pelle meer waard is dan 8 miljoen. Mag ik toch gewoon vinden? Ik blijf hopen op 10 miljoen
onderhandelingen naar 9 miljoen 10%doorverkoop clausule er bij zit je toch ook al op 9.1 miljoenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:13 schreef Lastpost het volgende:
Joden hebben toch een apart gevoel voor humor. Zal er wel uitgeslagen zijn vroeger.
Vraag eens hoeveel ik daar om geef?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het zit hem gewoon diep dat Pellè voor 10 miljoen naar Southampton waarschijnlijk gaat. De Jong zal wel een stukje minder waard zijn...![]()
hallo ik heb net een telefoontje gehad van jullie baas. Hij wilt graag dat jullie weer aan het werk gaan.![]()
Blijkbaar genoeg voor een reactiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vraag eens hoeveel ik daar om geef?![]()
![]()
Dat lijkt me sterk aangezien ik vrij ben vandaagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef Toefjes het volgende:
hallo ik heb net een telefoontje gehad van jullie baas. Hij wilt graag dat jullie weer aan het werk gaan.![]()
Jij noemt het een schamele 2 miljoen, maar 2 miljoen op een bedrag van 8 miljoen is 25%. Ik vind 25% geen schamele percentage extra. Zeker voor Feyenoord is 2 miljoen gewoon erg veel geld en ik heb niet het idee dat 8 miljoen het onderste uit de kan isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is misschien niet heel tactisch om opmerkingen als feyenoord outletstore en daarna een vergelijking met andere spelers te gaan trekken om met alle respect vervolgens op 2 schamele miljoentjes meer te gaan zitten met het gehoopte bedrag.
onderhandelingen naar 9 miljoen 10%doorverkoop clausule er bij zit je toch ook al op 9.1 miljoen![]()
beetje met mijn vriendin bellenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef Toefjes het volgende:
hallo ik heb net een telefoontje gehad van jullie baas. Hij wilt graag dat jullie weer aan het werk gaan.veel te oud voor je
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Pas om 19:00 weerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef Toefjes het volgende:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
20% is mijn inziens geen opmerking van outletstore waardig maar dat ter zijde.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij noemt het een schamele 2 miljoen, maar 2 miljoen op een bedrag van 8 miljoen is 25%. Ik vind 25% geen schamele percentage extra. Zeker voor Feyenoord is 2 miljoen gewoon erg veel geld en ik heb niet het idee dat 8 miljoen het onderste uit de kan isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Koeman moet gewoon niet zo gierig doen, Feyenoord is skeer dus gewoon over de brug komen met die paar extra miljoen euro.![]()
Oké, ik ben niet echt gebeld door jullie baas.quote:
Net lekker wakker geworden na het klokje rond te hebben geslapen#LevenalsMaver
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oké, ik ben niet echt gebeld door jullie baas.
![]()
![]()
Haha ik hoef vandaag maar één uurtje te werken. Lekker vanuit huis, ideaal.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is niet #levenalsmaverquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha ik hoef vandaag maar één uurtje te werken. Lekker vanuit huis, ideaal.
#FreeTrapz![]()
25% is best veel hoor, dan zijn je jeans ipv 50 euro maar 37,50! Dat zijn echt outlet store prijzenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
20% is mijn inziens geen opmerking van outletstore waardig maar dat ter zijde.![]()
![]()
cocktails bij de openhaardquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Op dat ene uurtje na wel. Wie weet staat de viskraam er nog, kibbeling erbij en een biertje.
#FreeTrapz![]()
Over 2 uur houdt het weer op trouwens hoor. Dan gewoon weer werkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Op dat ene uurtje na wel. Wie weet staat de viskraam er nog, kibbeling erbij en een biertje.![]()
![]()
20% einstein. krijg je maar een 10tje kortingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
25% is best veel hoor, dan zijn je jeans ipv 50 euro maar 37,50! Dat zijn echt outlet store prijzenniet outlet waardig.
#FreeTrapz![]()
Doe eens 1.25% x 8 en vertel me dan op welk bedrag je uit komt. (1.25 slaat op 100% + 25% en 8 slaat op 8.000.000)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
20% einstein. krijg je maar een 10tje kortingniet outlet waardig.
![]()
iMotm Higuain is nu 120K volgens Futdb. Wel slim om te wachten tot dit weekend lijkt me? Zullen wel leuke packs te koop komen met de WK finale![]()
![]()
moet deze autist je nou uitleggen hoe je korting berekendquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe eens 1.25% x 8 en vertel me dan op welk bedrag je uit komt. (1.25 slaat op 100% + 25% en 8 slaat op 8.000.000)
je neemt altijd het bedrag waar je korting over krijgt he. 50 euro 20% korting word 40 euro.
10 miljoen 20% korting is 8 miljoen.
jij werkt zeker op de commerciele afdeling
#FreeTrapz![]()
Je berekent toch nooit de korting ten opzichte van de nieuwe prijs?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe eens 1.25% x 8 en vertel me dan op welk bedrag je uit komt. (1.25 slaat op 100% + 25% en 8 slaat op 8.000.000)
Korting wordt altijd berekend ten opzichte van de oude prijs.
Broek kost 100, nu 80. 20% korting dus.
Pelle was volgens jou 10, is nu 8, dus 20% korting.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boks hebben wij niet commerciele jongens toch maar even gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je berekent toch nooit de korting ten opzichte van de nieuwe prijs?
Korting wordt altijd berekend ten opzichte van de oude prijs.
Broek kost 100, nu 80. 20% korting dus.
Pelle was volgens jou 10, is nu 8, dus 20% korting.![]()
#gelijkgezindPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik moet bekennen dat ik me wel eens bezighoud met provisieberekeningen, dus helemaal ver-van-mijn-bed-show is dit nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Boks hebben wij niet commerciele jongens toch maar even gedaan![]()
#gelijkgezind
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ach ik reken zo her en der ook wel eens wat uitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me wel eens bezighoud met provisieberekeningen, dus helemaal ver-van-mijn-bed-show is dit nietlaatst nog het feyenoord stadion 10% opgeplust
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me wel eens bezighoud met provisieberekeningen, dus helemaal ver-van-mijn-bed-show is dit nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach ik reken zo her en der ook wel eens wat uitlaatst nog het feyenoord stadion 10% opgeplust
Feyenoord Rotterdam![]()
Pfffff, wie heeft het ineens over korting. Ik zei dat 2 miljoen op een bedrag van 8 miljoen 25% bedraagt, wat best een redelijk percentage is. Kom jij weer aan met je kortingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet deze autist je nou uitleggen hoe je korting berekend
je neemt altijd het bedrag waar je korting over krijgt he. 50 euro 20% korting word 40 euro.
10 miljoen 20% korting is 8 miljoen.
jij werkt zeker op de commerciele afdeling![]()
![]()
nee volgens ze vrouw kan hij niet zo goed zoenen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja sorry, het schijnt zo te zijn dat ze kortingen in outletstores gevenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pfffff, wie heeft het ineens over korting. Ik zei dat 2 miljoen op een bedrag van 8 miljoen 25% bedraagt, wat best een redelijk percentage is. Kom jij weer aan met je korting
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pfffff, wie heeft het ineens over korting. Ik zei dat 2 miljoen op een bedrag van 8 miljoen 25% bedraagt, wat best een redelijk percentage is. Kom jij weer aan met je kortingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
25% is best veel hoor, dan zijn je jeans ipv 50 euro maar 37,50! Dat zijn echt outlet store prijzenmaak van 50 een 10 miljoen kijken waar je op uit komt
#FreeTrapz![]()
Sorry, maar hebben we het nou over Feyenoord en Pelle, of gaat het over de korting berekenen bij outletstores?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry, het schijnt zo te zijn dat ze kortingen in outletstores geven![]()
zijn*quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee volgens ze vrouw kan hij niet zo goed zoenen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, we zouden het niet meer over Ajax en Feyenoord hebben. Jammer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sorry, maar hebben we het nou over Feyenoord en Pelle, of gaat het over de korting berekenen bij outletstores?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
serious bro you really got issues admitting you're wrong.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sorry, maar hebben we het nou over Feyenoord en Pelle, of gaat het over de korting berekenen bij outletstores?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Leuke discussie wel. 8 miljoen voor Pelle is echt een keurig bedrag. Denk dat je weinig gekken zult vinden die meer dan dat op tafel gaan leggen voor onze playboy.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat zal niemand ontkennen behalve Kiid en zijn obsessie met kortingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Leuke discussie wel. 8 miljoen voor Pelle is echt een keurig bedrag. Denk dat je weinig gekken zult vinden die meer dan dat op tafel gaan leggen voor onze playboy.![]()
Vermoeiend dit. Als je 8 miljoen kan krijgen en je vraagt 10 miljoen, vraag je dan om 1.20% meer of om 1.25% neer? En denk alsjeblieft na voordat je antwoordquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]maak van 50 een 10 miljoen kijken waar je op uit komt
![]()
Gelukkig morgen nog de troostfinale!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
Dit topic gaat in zo'n groot zwart gat vallen na de WK finaleFeyenoord Rotterdam![]()
Ja, in de stad kijken samen met tienduizenden andere mensen, en na winst knokken om een plekje in de Hofplein fontein te bemachtigen om daar de historische overwinning te vierenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gelukkig morgen nog de troostfinale!!!!!!!![]()
![]()
We stonden een stuk lager toch? Dit is pas het beginquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:56 schreef Johnbon het volgende:
Yo pots we zijn stijgende! Plek 24 nu. #focus.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kwamen van rond de 44 dacht ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We stonden een stuk lager toch? Dit is pas het begin
🍆![]()
De gemiddelde post gaat hier echt alleen maar over wielrennen. Rot dan op naar het wielren topic.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
uhhm laatste keer dat ik checkte was dit het FUT forum en niet het wij zijn het zielige wielren forumRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
De gemiddelde post gaat hier echt alleen maar over wielrennen. Rot dan op naar het wielren topic.
Ten eerste zei hij dat niet eens op die manier, ten tweede doe niet zo fking kinderachtig joh
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik maak maar een grapje man.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ten eerste zei hij dat niet eens op die manier, ten tweede doe niet zo fking kinderachtig johIk kopieer FCSuarez precies
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uhhm laatste keer dat ik checkte was dit het FUT forum en niet het wij zijn het zielige feyenoord forumssssstquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Rot dan op naar het feyenoord topic.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
yeah begon met die laatste post waar hij puur op Kiid doelde, niet op een algemeen discussieonderwerpquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje man.Ik kopieer FCSuarez precies
[..]
[..]
ssssst
Niet dat ik het er mee eens ben ofzo verder, prima fut speler die Kiid
Geen zin om dit weer aan te slingeren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah begon met die laatste post waar hij puur op Kiid doelde, niet op een algemeen discussieonderwerp
Niet dat ik het er mee eens ben ofzo verder, prima fut speler die Kiid
inderdaad vermoeiend dit. zeker als iemand zijn eigen werkelijkheid lijkt te hebben. en ik hoef er niet over na te denken hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vermoeiend dit. Als je 8 miljoen kan krijgen en je vraagt 10 miljoen, vraag je dan om 1.20% meer of om 1.25% neer? En denk alsjeblieft na voordat je antwoord
#FreeTrapz![]()
En nóg niet je ongelijk durven toe te geven hé, ongelofelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
inderdaad vermoeiend dit. zeker als iemand zijn eigen werkelijkheid lijkt te hebben. en ik hoef er niet over na te denken hoor. Simpeler dan dat kan ik het niet bij je brengen
![]()
Uhm..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
inderdaad vermoeiend dit. zeker als iemand zijn eigen werkelijkheid lijkt te hebben. en ik hoef er niet over na te denken hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dank je, maar hoe weet jij dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah begon met die laatste post waar hij puur op Kiid doelde, niet op een algemeen discussieonderwerp
Niet dat ik het er mee eens ben ofzo verder, prima fut speler die Kiid![]()
![]()
Killzone vanavond?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:29 schreef Rijst het volgende:
suarez en kid zitten in een boom N E U K E N
N e u k ik jou. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kan van jou exact het zelfde zeggen. je post zelfs no een voorbeeld waarbij je van 50 naar 25% minder gaat. om vervolgens totaal de andere kant op te rekenen iets met krom en recht.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
En nóg niet je ongelijk durven toe te geven hé, ongelofelijk. Simpeler dan dat kan ik het niet bij je brengen
#FreeTrapz![]()
die paar oude vids die je toen wel eens liet zien+recordquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dank je, maar hoe weet jij dat eigenlijk?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan van jou exact het zelfde zeggen. je post zelfs no een voorbeeld waarbij je van 50 naar 25% minder gaat. om vervolgens totaal de andere kant op te rekenen iets met krom en recht.![]()
![]()
Kom op, is het nou zo moeilijk? 10 miljoen tegenover 8 miljoen is 125% meer. Als Pelle 10 miljoen zou kosten en we krijgen 8 miljoen, dan heb je inderdaad een verschil van 20%. Maar dat is heel wat anders en daar had ik het niet over.![]()
Het kan niemand boeien. Reageer er gewoon niet op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:32 schreef Kiid het volgende:
Kom op, is het nou zo moeilijk? 10 miljoen tegenover 8 miljoen is 125% meer. Als Pelle 10 miljoen zou kosten en we krijgen 8 miljoen, dan heb je inderdaad een verschil van 20%. Maar dat is heel wat anders en daar had ik het niet over.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:32 schreef Kiid het volgende:
Kom op, is het nou zo moeilijk? 10 miljoen tegenover 8 miljoen is 125% meer. Als Pelle 10 miljoen zou kosten en we krijgen 8 miljoen, dan heb je inderdaad een verschil van 20%. Maar dat is heel wat anders en daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
25% is best veel hoor, dan zijn je jeans ipv 50 euro maar 37,50! Dat zijn echt outlet store prijzenbakkes.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe eens 1.25% x 8 en vertel me dan op welk bedrag je uit komt. (1.25 slaat op 100% + 25% en 8 slaat op 8.000.000)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
bohhh neymar suarez messi.quote:
dat word genieten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ajax lekker cashen.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Weet d'r naam niet joh maar ik denk dat het vast op internet te vinden is. Die anderen vind je vast ook lekker.quote:![]()
Ik ken wel een paar namen ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet d'r naam niet joh maar ik denk dat het vast op internet te vinden is. Die anderen vind je vast ook lekker.![]()
Nu Marquinhos nog erbij en dan is de CL binnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:38 schreef Kiid het volgende:
Nog een aanvaller bij Barcelona, precies wat ze nodig hadden![]()
Even iets anders: Hajrovic heeft echt wel prima stats (77 long shots, 85 shot power en goede dribbling) maar die 2* verpest het. Iemand die hem dit jaar al heeft geprobeerd?![]()
Ja want Pique en Marquinhos, daar worden aanvallers bang van.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu Marquinhos nog erbij en dan is de CL binnen
Pique kan er geen kut van en die Marquinhos is vooral in potentie geweldig![]()
Denk niet dat PSG hem weg doet. Die hadden veel voor hem betaaldquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu Marquinhos nog erbij en dan is de CL binnen![]()
die bijt zich niet zo vast in zijn tegenstander.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hadden ze beter Pelle kunnen halen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bony naar Liverpool
twitter:SkySportsPeteO twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 11:17:39Liverpool in advanced talks with Swansea over Wilfried Bony with player's agent thought to be meeting Liverpool officials. #LFC #swansfc reageer retweet
![]()
Mijn broer is weer packs aan het openen.. hij heeft net iMotM Higuain uit een pack gehaald en ik keek in zijn club voor silvers en daar was Torres Nilo![]()
![]()
hadden ze beter pelle kunnen halenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef wieisboos het volgende:
Bony naar Liverpool
twitter:SkySportsPeteO twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 11:17:39Liverpool in advanced talks with Swansea over Wilfried Bony with player's agent thought to be meeting Liverpool officials. #LFC #swansfc reageer retweet
#FreeTrapz![]()
Origi blijft nog een jaar in Frankrijk volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel spitsen gaat Liverpool halen dan? Lambert en Origi zijn toch al binnen?
Lambert is pinchhitter![]()
4 posts er boven kon je nog beter pelle halen dan suarez, dan kan je dus ook beter pelle halen dan bony... shit is seriousquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Origi blijft nog wel bij Lille spelen dacht ik?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel spitsen gaat Liverpool halen dan? Lambert en Origi zijn toch al binnen?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat laatste heb ik dan niet meegekregen. Maar ze hebben Sturridge, Aspas en Borini nog wel dacht ik? Al waren die laatste 2 geen gelukkige aankopen.![]()
nou nou nou subtoptransfer bedoel jequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:58 schreef el-blanchito het volgende:
BONY
De toptransfer die hij verdient![]()
stonden boven Chelsea vorig seizoenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nou nou nou subtoptransfer bedoel jePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hopelijk Bony 4* skills volgend jaar, dan is hij helemaal een koningi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
94 miljoen vind ik maar een prikkiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hadden ze beter Pelle kunnen halen.![]()
![]()
Op basis van de laatste tien jaar staan ze 2de in PLquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:04 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Chel$ie is gewoon een matige ploeg.![]()
Barcelona Suarez zal wel aardig wat opbrengenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaat Suarez nu ook uit packs als EA transfers gaat uitbrengen?![]()
![]()
Iets met oude koeien en een sloot.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op basis van de laatste tien jaar staan ze 2de in PL![]()
zeker 112 waard, eigenlijk dus gewoon 20% korting gekregen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Laatste 10 jaar he, als je dat gezegde zou toepassen stond Chelsea veel lager ivm tijdperk voor Abramovicquote:![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeker 112 waard, eigenlijk dus gewoon 20% korting gekregen.
mag jij wel in de kroeg van toefjes komenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je jut en jol weer hoor, janken dat ik te lang doorging en dan weer doorgaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeker 112 waard, eigenlijk dus gewoon 20% korting gekregen..
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je jut en jol weer hoor, janken dat ik te lang doorging en dan weer doorgaan.
![]()
![]()
ik heb niet lopen janken dat je te lang door ging hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je jut en jol weer hoor, janken dat ik te lang doorging en dan weer doorgaan.
#FreeTrapz![]()
dick of cock?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
![]()
niettes, nooit gezegt dat hij te lang door gaat.quote:
#FreeTrapz![]()
Suarez na al zijn rotstreken nog voor 94 miljoen kunnen vverkopen.
Benieuwd hoelang het duurt voordat er daar gezeik is met Messi en Neymar erbij![]()
![]()
Ga jij nou maar weer buigen over dat simpele rekensommetje aangezien je daar moeite genoeg mee had.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb niet lopen janken dat je te lang door ging hoor.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niettes, nooit gezegt dat hij te lang door gaat.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef Alovenac het volgende:
Benieuwd hoelang het duurt voordat er daar gezeik is met Messi en Neymar erbij![]()
![]()
81 miljoen. nog steeds veelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef Alovenac het volgende:
Benieuwd hoelang het duurt voordat er daar gezeik is met Messi en Neymar erbijPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nee hoor, heb ze allemaal opgelost. dat jij 2 kanten op rekent en het daarom fout vind is ni mijn probleem he.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer buigen over dat simpele rekensommetje aangezien je daar moeite genoeg mee had.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |