SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je al moeite hebt met discussies op een internet forum dan zou ik Shakespeare maar even laten voor wat het is![]()
![]()
ik zal er volgende keer aan denken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn advies naar jou: blijf dat volhouden.
je staat op de lijst onder VdM en LitmanenAFCA
mooi lijstje kaf al zeg ik het zelf.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hajrovic naar Werder Bremen trouwens. Dat lijkt me nou echt een goede silver RM/RW uit de Bundesliga. O wacht, 2* skills![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
][ afbeelding ] Op vrijdag 11 juli 2014 11:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn advies naar jou: blijf dat volhouden.Doen autisten ook vaak, dus had al zo'n vermoeden dat je graag lijstjes bij hield van mensen waar je moeite mee hebt.quote:ik zal er volgende keer aan denken.
mooi lijstje kaf al zeg ik het zelf.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:08 schreef Kiid het volgende:
Als je al moeite hebt met discussies op een internet forum dan zou ik Shakespeare maar even laten voor wat het isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jouw begrijpend lezen is van dermate laag niveau dat het bijna beschamend is om te lezen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moest lachenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zal er volgende keer aan denken.
mooi lijstje kaf al zeg ik het zelf.![]()
He ff normaal he, sommige van mijn beste vrienden zijn autist.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
[..]
Doen autisten ook vaak, dus had al zo'n vermoeden dat je graag lijstjes bij hield van mensen waar je moeite mee hebt.
al kan ik iemand bedenken die ook wel een paar autistische trekjes heeft
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DS met zijn excel lijstje.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He ff normaal he, sommige van mijn beste vrienden zijn autist.
al kan ik iemand bedenken die ook wel een paar autistische trekjes heeft
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
jij bent gewoon blij dat je in 1 zin genoemd word met VdM je hoort nu bij de groten der aardequote:
#FreeTrapz![]()
Wederom een observatie. Zij zoeken ook vaak toenadering bij gelijk gestemde en dat valt bij jou ook heel erg op. Overigens impliceer ik daarmee niet dat er wat mis met je is, maar enkel dat je anders bentquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He ff normaal he, sommige van mijn beste vrienden zijn autist.
al kan ik iemand bedenken die ook wel een paar autistische trekjes heeft![]()
Fixedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij bent gewoon blij dat je in 1 zin genoemd word met VdM je hoort nu bij de groten dikste der aarde![]()
geen punt dus trollquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wederom een observatie. Zij zoeken ook vaak toenadering bij gelijk gestemde en dat valt bij jou ook heel erg op. Overigens impliceer ik daarmee niet dat er wat mis met je is, maar enkel dat je anders bent
gr gr![]()
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He ff normaal he, sommige van mijn beste vrienden zijn autist.![]()
![]()
gelijk gestemden ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wederom een observatie. Zij zoeken ook vaak toenadering bij gelijk gestemde en dat valt bij jou ook heel erg op. Overigens impliceer ik daarmee niet dat er wat mis met je is, maar enkel dat je anders benten wat maakt mij dan gelijk gestemd met POTS ?
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kiid hou gewoon je bakkes het is godverdomme 11 uur en je bent alweer bezig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moet je hier komen zal ik je eens de straat skills laten zien.quote:
stuur ik je gewoon op je hondenstep naar huis
#FreeTrapz![]()
Nee 'gestemde', enkelvoud blijkbaar. Maar misschien is dat wel Shakespeariaans...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelijk gestemden ooken wat maakt mij dan gelijk gestemd met POTS ?
![]()
Olic op de flanken was het domste dat ik in jaren heb meegemaakt. Die gozer is net een paard, snel maar totaal geen overzicht en slecht in kleine ruimtes ( te houterig ). Rebic is 100x beter vanaf links ( Een blanke Depayquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, die laatste 4 kun je echt wel goed gebruiken als ervaren basis. Van die andere namen ken ik niet de ins en outs (en nog nooit van Jedvaj gehoord). De tijd van Olic is ook wel voorbij toch onderhand?). Mandzukic moet zwaar aan zijn karakter werken wil hij nog hoop hebben in mijn ogen. Te arrogant na alle prijzen bij Bayern en dat zie je terug op het veld. Klagen en weinig inzet tonen is iets wat vooral vorige seizoen een probleem is geworden. Lijkt me ook de reden dat Bayern hem weg wou hebben. Perisic blijft me verbazen , zon complete speler die naar de flanken is verkast na zijn transfer naar Dortmund. Bij Club Brugge was hij niet te stoppen in de spits en daar moet hij nu ook spelen in een 2 spitsen systeem. Jedvaj zit trouwens in FUT , 18 jaar en bij AS Roma.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Prima spelertje daar jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jedvaj zit trouwens in FUT , 18 jaar en bij AS Roma.En dubbellink met Vrsaljko
![]()
![]()
Is Jedvaj niet verhuurd?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Olic op de flanken was het domste dat ik in jaren heb meegemaakt. Die gozer is net een paard, snel maar totaal geen overzicht en slecht in kleine ruimtes ( te houterig ). Rebic is 100x beter vanaf links ( Een blanke Depay). Mandzukic moet zwaar aan zijn karakter werken wil hij nog hoop hebben in mijn ogen. Te arrogant na alle prijzen bij Bayern en dat zie je terug op het veld. Klagen en weinig inzet tonen is iets wat vooral vorige seizoen een probleem is geworden. Lijkt me ook de reden dat Bayern hem weg wou hebben. Perisic blijft me verbazen , zon complete speler die naar de flanken is verkast na zijn transfer naar Dortmund. Bij Club Brugge was hij niet te stoppen in de spits en daar moet hij nu ook spelen in een 2 spitsen systeem. Jedvaj zit trouwens in FUT , 18 jaar en bij AS Roma.
![]()
Ben benieuwd naar de nieuwe lichting, ik vind Kroatië van oudsher altijd een leuk voetballend land met begaafde spelers. Een team waar je als neutrale toeschouwer vaak vrolijk van wordtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Olic op de flanken was het domste dat ik in jaren heb meegemaakt. Die gozer is net een paard, snel maar totaal geen overzicht en slecht in kleine ruimtes ( te houterig ). Rebic is 100x beter vanaf links ( Een blanke Depay). Mandzukic moet zwaar aan zijn karakter werken wil hij nog hoop hebben in mijn ogen. Te arrogant na alle prijzen bij Bayern en dat zie je terug op het veld. Klagen en weinig inzet tonen is iets wat vooral vorige seizoen een probleem is geworden. Lijkt me ook de reden dat Bayern hem weg wou hebben. Perisic blijft me verbazen , zon complete speler die naar de flanken is verkast na zijn transfer naar Dortmund. Bij Club Brugge was hij niet te stoppen in de spits en daar moet hij nu ook spelen in een 2 spitsen systeem. Jedvaj zit trouwens in FUT , 18 jaar en bij AS Roma.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet ik alles voor je voorkauwen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelijk gestemden ooken wat maakt mij dan gelijk gestemd met POTS ?
Je kan toch zelf ook wel lezen?![]()
Hij was verkocht vorige seizoen van Dinamo Zagreb naar AS Roma voor 8-10 miljoen dacht ik. Ik weet niet waar hij komend seizoen speelt eerlijk gezegdquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
volgens jou neem ik het voor hem op, dat maakt nog niet gelijk gestemd hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet ik alles voor je voorkauwen?
Je kan toch zelf ook wel lezen?
#FreeTrapz![]()
Met een glimlach in dit topic zitten lezen, alle internethelden van FOK! lijken zich hier te hebben verenigd.![]()
![]()
![]()
Jullie kruipen bijna elkaar in de hol en dan ga je nu met droge ogen beweren dat jullie niet gelijk gestemd zijn? Damnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgens jou neem ik het voor hem op, dat maakt nog niet gelijk gestemd he![]()
![]()
Zoals Litmanen al aangaf: doe onderhand eens normaal, of houd nou gewoon eens even je smoel, klein betweterig mormel dat je bent.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet ik alles voor je voorkauwen?
Je kan toch zelf ook wel lezen?
Gewoon bezig blijven ook![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leuk toch. Het is net het oude KLB hierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:21 schreef nickhguitar het volgende:
Met een glimlach in dit topic zitten lezen, alle internethelden van FOK! lijken zich hier te hebben verenigd.![]()
![]()
![]()
Ah Nick met zijn gitaar, dat ontbrak er nog maar aanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:21 schreef nickhguitar het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik verzorgd de achtergrondmuziek wel, Keep on going, doe maar net alsof ik er niet ben!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah Nick met zijn gitaar, dat ontbrak er nog maar aan![]()
Mickey.gif.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik verzorgd de achtergrondmuziek wel, Keep on going, doe maar net alsof ik er niet ben!![]()
Sorry, zelfs als bescheiden achtergrondmuziek trek ik Nick en Simon nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik verzorgd de achtergrondmuziek wel, Keep on going, doe maar net alsof ik er niet ben!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat we ook een voetballand zijn, dat zeker. Alleen we missen juiste instelling binnen het team en een begaafde trainer. Bilic hield van mooi aanvallend voetbal, EK 2008 was het toernooi waar het moest gebeuren maar de drama tegen Turkije zorgde voor een afgang. EK 2016 zijn we weer in Frankrijk na 18 jaar en hopen op een goede resultaat als in 98quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de nieuwe lichting, ik vind Kroatië van oudsher altijd een leuk voetballend land met begaafde spelers. Een team waar je als neutrale toeschouwer vaak vrolijk van wordt![]()
Hala Madrid !
gelijkgestemd bijv.naamw.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie kruipen bijna elkaar in de hol en dan ga je nu met droge ogen beweren dat jullie niet gelijk gestemd zijn? Damn
Uitspraak: [xəlɛikxə'stɛmt]
1) met eenzelfde opvatting of visie
Voorbeelden: `Die twee politici zijn vrijwel over niets gelijkgestemd.`,
`gelijkgestemde opvattingen`
Synoniem: eensgezind
2) met dezelfde interesses of geaardheid
Voorbeelden: `Reislustige vitale weduwe van 60 jaar zoekt gelijkgestemde reisgenoten.`,
`gelijkgestemde zielen`
Synoniem: gelijkgezind
ik vraag het mij nog steeds af.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals Litmanen al aangaf: doe onderhanden normaal, of houd nou gewoon eens even je smoel, klein betweterig mormel dat je bent.
Gewoon bezig blijven ook![]()
![]()
![]()
Ik wil best op normale voet verder, maar als je zo triest bent om op de man te spelen dan kan je toch niet verwachten dat ik het erbij laat liggen? Gelukkig voor jou ben ik dan nog wel zo netjes om je verder in je waarde te laten. Jouw mening is anders dan de mijne, maar heb zelf dan nog niet de behoefte gehad om je uit te schelden. Jij wel, dat tekent jou als persoon![]()
![]()
Ik las een nieuwsberichtje heb nog niks gezien.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dacht je dat echt nog? Je ziet hem die bal toch raken met zijn schouder?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal ik voor jou in jip-en-janneke taal eens uitleggen wat eensgezind betekent? Dat wil ik best voor je doen hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelijkgestemd bijv.naamw.
Uitspraak: [xəlɛikxə'stɛmt]
1) met eenzelfde opvatting of visie
Voorbeelden: `Die twee politici zijn vrijwel over niets gelijkgestemd.`,
`gelijkgestemde opvattingen`
Synoniem: eensgezind
2) met dezelfde interesses of geaardheid
Voorbeelden: `Reislustige vitale weduwe van 60 jaar zoekt gelijkgestemde reisgenoten.`,
`gelijkgestemde zielen`
Synoniem: gelijkgezind
ik vraag het mij nog steeds af.![]()
nou kom maar opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik voor jou in jip-en-janneke taal eens uitleggen wat eensgezind betekent? Dat wil ik best voor je doen hoor.![]()
doe dan meteen de uitleg er bij waarom je denk dat POTS en ik het zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wow, dat is een oprechte opluchting. Anders had ik toch even naar mijn pot met slaappilletjes moeten grijpen om aan mijn nachtrust te komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik wil best op normale voet verder, maar als je zo triest bent om op de man te spelen dan kan je toch niet verwachten dat ik het erbij laat liggen? Gelukkig voor jou ben ik dan nog wel zo netjes om je verder in je waarde te laten. Jouw mening is anders dan de mijne, maar heb zelf dan nog niet de behoefte gehad om je uit te schelden. Jij wel, dat tekent jou als persoon
Mooi dat je normaal wil doen, dus vanaf nu: bakkes.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |