Tegenklacht: Debiel die zich blauw betaalt voor een iPhone 6 terwijl een replica met exact dezelfde specs én iOS-versie nog geen 280 euro kost.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:05 schreef Stoli het volgende:
Klacht: moeten wachten tot de iPhone 6 verschijnt
Joh als je wat beter had gelezen, had je geweten dat ik een 5S heb..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
iPhone 5C eigenaar met gekrenkte trots gespot
En iOS? Ik vraag me af of dat wel mogelijk is en anders of je het in Nederland zomaar kan krijgen. Er is namelijk ook zoiets als een douane die dit soort nep apparaten onderschept.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:16 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Tegenklacht: Debiel die zich blauw betaalt voor een iPhone 6 terwijl een replica met exact dezelfde specs én iOS-versie nog geen 280 euro kost.
Je denkt toch niet dat ik dit soort dingen via de post laat sturen ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:22 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
En iOS? Ik vraag me af of dat wel mogelijk is en anders of je het in Nederland zomaar kan krijgen. Er is namelijk ook zoiets als een douane die dit soort nep apparaten onderschept.
3 extra pixels op het scherm.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:34 schreef mighty_myte het volgende:
Wow, misschien wel weer 'een extrij rij icoontjes'!!!!!!!!111einz!
Denken dat ik dat hele topic door ga lezenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:19 schreef antfukker het volgende:
[..]
Joh als je wat beter had gelezen, had je geweten dat ik een 5S heb..
Maar whatever maakt mij dat uit, een C of een S. Ik heb mijn S gewoon gekregen
Welja, ga van bagger naar bagger. Laat je lekker gaan joh.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:59 schreef Rpol het volgende:
Gisteren voor het eerst in mijn leven een een iPhone besteld. Ben benieuwd. Ben nogal fan van Windows Phone op het moment.
De iPhone qua uiterlijk namaken kan prima. Maar iOS echt draaien...lijkt me erg sterk. Apple ontwerpt de processoren zelf, andere fabrikanten kunnen geen generieke kloon plaatsen. iOS draait daar gewoon niet op. Namaak iPhones draaien simpelweg Android met een skin die puur qua uiterlijk vrijwel perfect lijkt op iOS. Onder de motorkap draait gewoon Android en de apps komen uit Google Play ipv de App Store. En ook andere specifiek iOS-gedrag zal ontbrekenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:16 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Tegenklacht: Debiel die zich blauw betaalt voor een iPhone 6 terwijl een replica met exact dezelfde specs én iOS-versie nog geen 280 euro kost.
Ik heb hier een liggen, een EyeFone met iOSquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De iPhone qua uiterlijk namaken kan prima. Maar iOS echt draaien...lijkt me erg sterk. Apple ontwerpt de processoren zelf, andere fabrikanten kunnen geen generieke kloon plaatsen. iOS draait daar gewoon niet op. Namaak iPhones draaien simpelweg Android met een skin die puur qua uiterlijk vrijwel perfect lijkt op iOS. Onder de motorkap draait gewoon Android en de apps komen uit Google Play ipv de App Store. En ook andere specifiek iOS-gedrag zal ontbreken
[ afbeelding ]
Rechts is nep uiteraard
Wat de prijs betreft is het voor Apple-gebruikers vaak geen factor van belang. Apple is nu eenmaal een premium-merk. Niet iedereen kan dat betalen. Voor mensen met weinig geld is er dus Android als alternatief.
inb4dimensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:13 schreef spambot31 het volgende:
IPhone is kut, Apple is kut, derhalve onterechte klacht.
Alsof je nog belt met een smartphone, gewoon whatsapp, jwz.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Met de Iphone 7 kun je niet meer bellen naar schijnt.
Ik gebruik nog zo'n ding die ik toen eens nieuw kocht, dat ding kan bellen en sms'en, meer heb ik niet nodig want daar heb ik een telefoon voor gekocht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof je nog belt met een smartphone, gewoon whatsapp, jwz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |