twitter:KeepingtheLeith twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:31:55If 3 U.S. civilians were kidnapped in Mexico, would the U.S. send Apache Helicopters to bomb Mexico City? Didn't think so..... reageer retweet
twitter:KeepingtheLeith twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:35:20Three teenagers were kidnapped - no excuse for that; however, no rockets were fired until Gaza was bombed. 87 civilians killed for pride.... reageer retweet
twitter:KeepingtheLeith twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:42:16Fuck Hamas. Palestine isn't Hamas. Palestinians are not all fans or members of Hamas. The people who have died are not affiliated with Hamas reageer retweet
Omdat ik vind dat israel bestaansrecht heeft, ben ik zionist?? Van wat voor cultuur kom je vandaan, dat er zo'n woord gebruikt wordt, dat een negatieve lading lijkt te hebben?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:01 schreef SadPanda het volgende:
Je bent wel erg bang hè dat de titel verandert zou worden.
Een heel lading kromme vergelijkingen. Had ook niets anders verwacht van een volk dat nooit in opstand komt tegen hamas. Ook verantwoordelijkheid nemen voor je regering, calimero palestijnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:47 schreef SadPanda het volgende:
twitter:KeepingtheLeith twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:31:55If 3 U.S. civilians were kidnapped in Mexico, would the U.S. send Apache Helicopters to bomb Mexico City? Didn't think so..... reageer retweet
twitter:KeepingtheLeith twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:35:20Three teenagers were kidnapped - no excuse for that; however, no rockets were fired until Gaza was bombed. 87 civilians killed for pride.... reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:KeepingtheLeith twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:42:16Fuck Hamas. Palestine isn't Hamas. Palestinians are not all fans or members of Hamas. The people who have died are not affiliated with Hamas reageer retweet
Dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een heel lading kromme vergelijkingen. Had ook niets anders verwacht van een volk dat nooit in opstand komt tegen hamas. Ook verantwoordelijkheid nemen voor je regering, calimero palestijnen.
Dat. Als Mexico er al 60 jaar een handje van had om het aan te moedigen viel de VS ook binnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op.
Mexico zou proberen de ontvoerders op te sporen, hamas verheerlijkte de daad.
Ik heb zo'n figuur op mijn FB die daar zit. En de meest krommen vergelijkingen komen langs.
Hahaha... ja, het Israëlische spul werkt wat beter, he?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:47 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KeepingtheLeith twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 01:42:16Fuck Hamas. Palestine isn't Hamas. Palestinians are not all fans or members of Hamas. The people who have died are not affiliated with Hamas reageer retweet
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:10 schreef firefly3 het volgende:
Omdat ik vind dat israel bestaansrecht heeft, ben ik zionist??
Alsof je een baksteen gooit naar iemand met het meest geavanceerde wapentuig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:47 schreef SadPanda het volgende:
En waar werden de lijken gevonden? In de West Bank, dat bestuurd wordt door Fatah die meewerkte...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op.
Mexico zou proberen de ontvoerders op te sporen, hamas verheerlijkte de daad.
Ik heb zo'n figuur op mijn FB die daar zit. En de meest kromme vergelijkingen komen langs.
Gezegd hebbende dat de reactie van israel ook buitensporig is.
Hoe werkte het mee? Door te zeggen "oei, da's stout" zonder actief naar de daders te speuren?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En waar werden de lijken gevonden? In de West Bank, dat bestuurd wordt door Fatah die meewerkte...
Palestinian President Mahmoud Abbas, defying widespread popular Palestinian support for the kidnapping as a means of securing the release of Palestinians detained by Israel's use of administrative detention or who were serving prison sentences for terrorism,[151] criticized the action, saying the youths must be returned,[192] and that Palestinian Authority security was cooperating with Israel to try to locate them.[193] Abbas' office released a statement condemning the kidnapping and the Israeli response of raids and arrests.[160] At US urging, Abbas was working closely with Israel to coordinate the search for the teens.[194] A PA spokesman stated that holding Palestinian authorities responsible for kidnappings in Area C of the West Bank, where Israel exercises full military control and prohibits a Palestinian police presence places the PA in an impossible position.[195]quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe werkte het mee? Door te zeggen "oei, da's stout" zonder actief naar de daders te speuren?
"foei" gezegd dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Palestinian President Mahmoud Abbas, defying widespread popular Palestinian support for the kidnapping as a means of securing the release of Palestinians detained by Israel's use of administrative detention or who were serving prison sentences for terrorism,[151] criticized the action, saying the youths must be returned,[192] and that Palestinian Authority security was cooperating with Israel to try to locate them.[193] Abbas' office released a statement condemning the kidnapping and the Israeli response of raids and arrests.[160] At US urging, Abbas was working closely with Israel to coordinate the search for the teens.[194] A PA spokesman stated that holding Palestinian authorities responsible for kidnappings in Area C of the West Bank, where Israel exercises full military control and prohibits a Palestinian police presence places the PA in an impossible position.[195]
"I don't plan to punish anyone based on suspicions or because Netanyahu claims something. If Netanyahu has information, he should update me and we'll take care of it according to our laws." Mahmoud Abbas.[114]
Wat moet hij anders doen?quote:
Proberen de kids en de daders te vinden. Of Hamas, Fatah of de tuinkabouters er achter hadden gezeten had in die zin geen zak uitgemaakt, dat er 3 kinderen ontvoerd waren was een feit, en derhalve had er alles aan gedaan moeten worden om ze te vinden. Als de PA dat niet doet, dan doet het land van herkomst van de kinderen dat wel, dat moge duidelijk wezen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat moet hij anders doen?
"I don't plan to punish anyone based on suspicions or because Netanyahu claims something. If Netanyahu has information, he should update me and we'll take care of it according to our laws." Mahmoud Abbas.
Ja, dat snap ik maar hoe?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Proberen de kids en de daders te vinden. Of Hamas, Fatah of de tuinkabouters er achter hadden gezeten had in die zin geen zak uitgemaakt, dat er 3 kinderen ontvoerd waren was een feit, en derhalve had er alles aan gedaan moeten worden om ze te vinden. Als de PA dat niet doet, dan doet het land van herkomst van de kinderen dat wel, dat moge duidelijk wezen.
Hetzelfde wat de IDF gedaan heeft uiteindelijk. Net zo lang mensen ondervragen en leads volgen totdat je ze vind.quote:
Het IDF had 200 onschuldige mensen opgepakt...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:15 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hetzelfde wat de IDF gedaan heeft uiteindelijk. Net zo lang mensen ondervragen en leads volgen totdat je ze vind.
Ondervraagd ja. Als er een moord of ontvoering in Nederland gebeurt er precies hetzelfde. Opgepakt als in uurtje mee naar het bureau voor een paar vragen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het IDF had 200 onschuldige mensen opgepakt...
Ze waren ontvoerd uit een nederzetting dus eigenlijk heeft Palestina er niks mee te doen. Blijkbaar hebben ze geen leads anders hadden ze het wel gezegd.
Nee, dat is niet hetzelfde. De politie hier pakt niet zomaar mensen op en houdt ze zeker niet langer dan een dag vast.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ondervraagd ja. Als er een moord of ontvoering in Nederland gebeurt er precies hetzelfde. Opgepakt als in uurtje mee naar het bureau voor een paar vragen.
En waarom heeft Palestina er niets mee te doen? Volgens jouw definitie vallen de nederzettingen juist onder Palestijns gebied, toch? Dan zijn er juist 3 jongeren uit hun eigen gebieden ontvoerd.
In dit geval maakt het niet veel uit waar de grens ligt.
Wel als die mensen al jaren vastgezeten hebben voor terroristische daden en moorden. Na zoiets, en na vrijgelaten te worden in een domme deal, verlies je toch al iedere geloofwaardigheid. Van mij hadden ze ze niet meer vrij hoeven laten. Palestina blaast vredesgesprekken af? Prima, terug met die gevangenen dan. Terug naar de situatie ervoor. En wellicht krijg je er wel weer een paar terug als je de moordenaars van die jongens opspoort.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hetzelfde. De politie hier pakt niet zomaar mensen op en houdt ze zeker niet langer dan een dag vast.
De facto is het Israëlisch grondgebied, die zijn er verantwoordelijk voor dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |