Eind 2014.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef Krediax het volgende:
Ziet er interessant uit. Worden ondertussen echt veel provincies
Die templates wist ik al maar daar ga ik zeker veel gebruik van maken!
Is er al eigenlijk iets bekend wanneer hij gereleased word?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:40 schreef Euribob het volgende:
En het is weer VRIJDAG!![]()
http://forum.paradoxplaza(...)Relocation-and-China
Vooral Dark Souls. Maar ik zit te twijfelen of dit wat voor me is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welkom! Welke games speel je?
Nouja, Fall 2014. Dus we kunnen in principe één kort potje doen, en vervolgens opnieuw beginnen als de DLC uitkomt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:59 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ohw. Daar gaan we toch niet op wachten met de mp?
Oh gewoon doen, zeker CK2 en EU3. Verslavende shit yo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooral Dark Souls. Maar ik zit te twijfelen of dit wat voor me is.
Echter heb ik een dikke backlog.
EU3? Really dawg?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh gewoon doen, zeker CK2 en EU3. Verslavende shit yo.
Daarom, hoeft ook geen volle game te zijn. Beetje aankutten met elkaar, nieuwe shit testen enzo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, Fall 2014. Dus we kunnen in principe één kort potje doen, en vervolgens opnieuw beginnen als de DLC uitkomt.
.. verdammte fickscheissequote:
Nu was het best een vette game natuurlijk, maar om een nieuw iemand dan maar EU4 te ontraden..quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:02 schreef Krediax het volgende:
[..]
Aldi loopt ook een beetje achter.
Ik ken het probleem.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
.. verdammte fickscheisse
To be fair, ik heb nog steeds makkelijk vier keer meer tijd in deel drie dan in deel vier zitten
In mijn tijd, toen de schepen nog van hout en de mannen van staal waren en cascading alliances een 1350 wereldoorlog en het einde van je game betekenden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:02 schreef Krediax het volgende:
[..]
Aldi loopt ook een beetje achter.
Zelf centre of trades makenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu was het best een vette game natuurlijk, maar om een nieuw iemand dan maar EU4 te ontraden..
Kunnen we beter als World Powers bij elkaar gaan zitten, je weet wel, fun from day one.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daarom, hoeft ook geen volle game te zijn. Beetje aankutten met elkaar, nieuwe shit testen enzo.
Ulm worldconquest.
Ja deel drie kocht ik toen het vrij nieuw was en het heeft vier jaar lang support met expansions gehad. En toen diurde het nog drie jaar voor deel vier uitkwam.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ken het probleem.![]()
Al ben ik er wel van overtuigd dat dat goed gaat komen met deze DLC in aantocht.
Ik keek ook altijd alleen maar jaloers naar de screenshots van anderen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:07 schreef Krediax het volgende:
[..]
Nooit verder gekomen dan 1 voor heel amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |