Hoiquote:
quote:
Waar kan ik zo'n lichaam bestellen?quote:
Bij de sportschool bij u in de buurt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n lichaam bestellen?
Daar komen geen blankenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij de sportschool bij u in de buurt.
Is gewoon platte buik met lichte six pack?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n lichaam bestellen?
och wat een afgunstquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is gewoon platte buik met lichte six pack?
Uh nee? ik vind dat persoonlijk het allermooist bij een man.quote:
Zie de:quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uh nee? ik vind dat persoonlijk het allermooist bij een man.
Maar het is niet lastig te krijgen ofzo, dat is wat ik bedoel.
Welcome to the club!quote:
Wacht maar tot je richting de 40 gaatquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uh nee? ik vind dat persoonlijk het allermooist bij een man.
Maar het is niet lastig te krijgen ofzo, dat is wat ik bedoel.
Alsof je pas mag meepraten over relaties als je er zelf eentje hebtquote:
Hey Joey with the exterface unicornquote:
I am doing fabulous, it's flirty friday!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Joey with the exterface unicorn
How YOU doin'?
Wat?! Is het flirty friday ipv casual friday?!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:46 schreef B83 het volgende:
[..]
I am doing fabulous, it's flirty friday!
en ik heb vakantie vanaf straks
'Cause maybe you're not flirty enough?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Is het flirty friday ipv casual friday?!
Waarom heb ik die memo noet gekregen?!
quote:
Ja die wel jaquote:Did you get the "It's 'dress-like-a-pumpkin Friday'" email for today?
Maar ik ken je niet natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]Als je me zou kennen zou je DAT niet zeggen iig
[..]
Ja die wel ja
*draait rondje*
why don't you make it a platter boy?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Thanks *takes a bow*
I'm serving orange fish on a platter gurl, mmmkay?
Ik moet nu denken aan Samantha, covered in sushiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:22 schreef B83 het volgende:
[..]
why don't you make it a platter boy?
with some mayo on the nipples...
O come on, live a little :-pquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan Samantha, covered in sushi
Maar nu way dat er wasabi op m'n tepels gaat dan
Zeg ik lig hier in een bad sojasaus op je te wachten, ik leef genoeg!quote:
Ik denk dat ie er nog in zitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:48 schreef wonderer het volgende:
Over Dirk gesproken, hoe zou het met zijn date geweest zijn?
Ja, laten we allemaal ons favoriete liedje posten!quote:
Hmm, are you sure this sushi is still fresh? There's this smell..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik lig hier in een bad sojasaus op je te wachten, ik leef genoeg!
[ afbeelding ]
Als 40 jarige kun je ook nog steeds zo,n lichaam hebben hoor.quote:
Pas op he, of ik pis op je tapijt, El Duderino!quote:
Nee, dat heeft dan niks meer te maken met "lekker sporten". Dat is dan echt de veroudering met man en macht tegengaan, en dat noem ik niet meer "lekker sporten"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als 40 jarige kun je ook nog steeds zo,n lichaam hebben hoor.
Zolang je maar respect hebt voor je lichaam en er zuinig op bent. Lekker sporten, gezond eten enz.
Die veroudering gaat niet bij iedereen even snel. Veel mannen kunnen best een goed lichaam hebben op hun 40ste hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat heeft dan niks meer te maken met "lekker sporten". Dat is dan echt de veroudering met man en macht tegengaan, en dat noem ik niet meer "lekker sporten"
Maar niet zoals op die foto zonder er iets voor te moeten doen/laten. Zo werkt de natuur nou eenmala niet bij de manquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die veroudering gaat niet bij iedereen even snel. Veel mannen kunnen best een goed lichaam hebben op hun 40ste hoor.
Zo,n lichaam heb je ook niet op je 20ste als je niets doet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar niet zoals op die foto zonder er iets voor te moeten doen/laten. Zo werkt de natuur nou eenmala niet bij de manDat is een illusie.
Nee, dus op je 40e al helemaal niet als je er niet HEEL veel voor doetquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo,n lichaam heb je ook niet op je 20ste als je niets doet.
Het hangt er vanaf wat jij heel veel vindt he.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dus op je 40e al helemaal niet als je er niet HEEL veel voor doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |