Dat moet dan maar de extra service zijn die thuisbezorgd verleent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Je snapt toch zelf ook wel dat ze voor zo'n klein bedrag niet helemaal naar je huis gaan rijden hè?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Je snapt toch zelf ook wel dat ze voor zo'n klein bedrag niet helemaal naar je huis gaan rijden hè?
Dit dusquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Vraag PCD voor je te koken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
Naja ik wilde dus gewoon wat baklava bestellen bij de Griek 😠 maar die rijdt pas voor 12 euro. Doeeeeeeei
Weet je alles van he?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoef je alleen maar met je benen wijd, maar dat doe je toch iedere avond al, dus ja.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoef je alleen maar met je benen wijd, maar dat doe je toch iedere avond al, dus ja.
Bak lava? Oquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
Naja ik wilde dus gewoon wat baklava bestellen bij de Griek 😠 maar die rijdt pas voor 12 euro. Doeeeeeeei
ga het zelf ophalen dan luie hoerquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb over jou en Eend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haar kut > jouw anus
Meer wil ik er niet over kwijt.
Je kan het natuurlijk ook gewoon zelf even halen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
Hou je kankerbek joh, Jij bent overduidelijk zo'n zielige klootzak die net house of cards heeft gekeken en met z'n kleine pikkie achter de laptop stoer zit te doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:20 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
ga het zelf ophalen dan luie hoer
Wat is deze.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou je kankerbek joh, Jij bent overduidelijk zo'n zielige klootzak die net house of cards heeft gekeken en met z'n kleine pikkie achter de laptop stoer zit te doen.
Opkomen voor supergirlquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou je kankerbek joh, Jij bent overduidelijk zo'n zielige klootzak die net house of cards heeft gekeken en met z'n kleine pikkie achter de laptop stoer zit te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A great man once said, everything is about sex. Except sex. Sex is about power."
nee hij heeft wel een puntquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:23 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Opkomen voor supergirl
supergirl staat wel boven jou op de sociale ladderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Zoiets dacht ik ook toen ik Eends posts las.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij probeert ons te breken maar we trekken ons niets aan van de hatersquote:
Bietje triest white knighten wel.quote:
Ja man, Mapima ook zekerquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
supergirl staat wel boven jou op de sociale ladder
Misschien ook wel maar het kan ook los staan daarvanquote:
Dat kan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Misschien ook wel maar het kan ook los staan daarvan
quote:
waarom hebben jullie dezelfde userfoto? zwemmen jullie in dezelfde vijver ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dan moet je naar... buiten
Blijkt uit dat je er in een ander topic nog over door gaat en er naar mijn idee nog steeds mee zit:quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook toen ik Eends posts las.
Wil dat zeggen dat ik boos ben?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Blijkt uit dat je er in een ander topic nog over door gaat en er naar mijn idee nog steeds mee zit:
[..]
[..]
[..]
Guus is mijn kloon vandaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
waarom hebben jullie dezelfde userfoto? zwemmen jullie in dezelfde vijver ofzo?
Ja.quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
waarom hebben jullie dezelfde userfoto? zwemmen jullie in dezelfde vijver ofzo?
Mag ik 'm ook instellen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Wenfer heeft hem ook trouwens.
Ik vraag of jij het goed vindt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt, vooral doen.
waarom hij nou weer. k heb weer sensatie gemist ik hoor het alquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Wenfer heeft hem ook trouwens.
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt, vooral doen.
Ik heb ten minste geen behoefte om Rezania in zijn kont te neuken.quote:
Ik ook niet. Wat een grootste mongool is dat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb ten minste geen behoefte om Rezania in zijn kont te neuken.
Heeft hij je afgewezen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat een grootste mongool is dat.
Nee, was helemaal niets aan de hand.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom hij nou weer. k heb weer sensatie gemist ik hoor het al
Dit geloof ik nietquote:
Dan heb je dus geen bewijsquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb bewijs.
En nee, die ga ik niet delen.
een halve margherita natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:35 schreef Peunage het volgende:
Wat krijg je voor 3 euro bij een pizzaboer? 1 puntje? Blikje cola?
Nee hoorquote:
Ja ja zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik weet beter wat dit betreft.
Die was ik nog vergeten trouwens, waar ik uit op maakte dat je toch wel een beetje boos begon te wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om Eend de Vetklep? Laat me niet lachen.
Dan niet he. Bewijs krijg je hoe dan ook niet.quote:
Rare definitie heb je van 'boos worden'quote:[..]
Die was ik nog vergeten trouwens, waar ik uit op maakte dat je toch wel een beetje boos begon te worden
Nooit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:38 schreef spambot31 het volgende:
Geven mensen hier eigenlijk een fooi aan de bezorger als je met IDeal betaald?
Jij wist gewoon dat hij jou ging afwijzen, dat zou je niet aan kunnen. Dus wees je hem maar af?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik weet beter wat dit betreft.
Nog nooit iets bij thuisbezorgd met IDeal betaald, maar zou denk ik wel nog fooi geven ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:38 schreef spambot31 het volgende:
Geven mensen hier eigenlijk een fooi aan de bezorger als je met IDeal betaald?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij wist gewoon dat hij jou ging afwijzen, dat zou je niet aan kunnen. Dus wees je hem maar af?
Jullie wilden allebei ontvanger zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kort samengevat: hij was niet mans genoeg, dus deed ik het voor hem.
Ik ben gever. Hoe het hem zit, weet ik niet en het boeit me vrij weinig eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jullie wilden allebei ontvanger zijn?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben gever. Hoe het hem zit, weet ik niet en het boeit me vrij weinig eigenlijk.
Het interesseert me eigenlijk vrij weinig wat je wel of niet gelooft, ik geloof tenminste in mezelf.quote:
Dat je gelooft in jezelf betekent nog niet dat het de waarheid is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk vrij weinig wat je wel of niet gelooft, ik geloof tenminste in mezelf.
Jawel, want ik heb altijd gelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat je gelooft in jezelf betekent nog niet dat het de waarheid is.
Dat je dit zegt, zegt genoeg over jouw "waarheid".quote:
Geef mij 1 reden waarom ik leugens zou verspreiden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat je dit zegt, zegt genoeg over jouw "waarheid".
In deze concrete situatie ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom ik leugens zou verspreiden.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
In deze concrete situatie ?
Omdat je natuurlijk niet wil toegeven dat hij jou heeft afgewezen.
Overigens zei ik dat je niet per se hoeft te liegen, misschien geloof je je eigen leugens wel. Dan lieg je nu niet.
Zelfs als je een foto aan mij laat zien van een whatsapp waar je hem afwijst, kom ik alsnog terug op wat ik eerder heb gezegd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Er valt niets toe te geven, want het is niet zo. Ik heb hem afgewezen, meer kan ik er niet van maken.
Bewijs heb ik, maar is niet bestemd voor jouw oogjes.
Ok.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zelfs als je een foto aan mij laat zien van een whatsapp waar je hem afwijst, kom ik alsnog terug op wat ik eerder heb gezegd.
Het was wel duidelijk dat jij het vrouwtje zou worden in de relatie.quote:
Als je hem IRL zou meeten, dan verander je wel snel van gedachten. Geloof me maar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het was wel duidelijk dat jij het vrouwtje zou worden in de relatie.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je hem IRL zou meeten, dan verander je wel snel van gedachten. Geloof me maar.
Is het echt waar dat je bent afgewezen door Etsu?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
Is het echt waar dat je bent afgewezen door Etsu?
Nu gaat de aap uit de mouw komen.quote:
Ik had haar gedm'd omdat ik dit had gehoord, maar viel toch tegen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik had haar gedm'd omdat ik dit had gehoord, maar viel toch tegen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
Is het echt waar dat je bent afgewezen door Etsu?
Wel als het SG's poesje is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Even een makkelijk poesje volblaffen is toch nooit vervelend, Guus?
wanne hommoquote:
Dan moet ie wel hier komen posten verdomme. Zag hem net nog in een ander topic dus hij moet het gezien hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef Etsu het volgende:
Zo, mocht Rez alsnog met een leugen komen aanproppen, heb ik m'n verweermiddelen al klaarstaan.
Ik neem ook even popcorn.
Of hij loopt weg omdat hij weet dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet ie wel hier komen posten verdomme. Zag hem net nog in een ander topic dus hij moet het gezien hebben.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet ie wel hier komen posten verdomme. Zag hem net nog in een ander topic dus hij moet het gezien hebben.
quote:
Jammer wel, hoopte op een leuke rel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of hij loopt weg omdat hij weet dat ik gelijk heb.
Zo is die wel, pussy en weglopen voor de feiten en vervolgens niet mans genoeg zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer wel, hoopte op een leuke rel.
Dankzij mij? Ik vind het wel zo netjes om Rezania even te attenderen dat jij hem hier met de grond gelijk probeert te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, nu gaat er een rel komen. Dankzij jou.
Stoken dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dankzij mij? Ik vind het wel zo netjes om Rezania even te attenderen dat jij hem hier met de grond gelijk probeert te maken.
Kom niet aan eend, vriend. K schuif die frikandel in je oor! Zonder vaseline.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om Eend de Vetklep? Laat me niet lachen.
Kom maar op.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Kom niet aan eend, vriend. K schuif die frikandel in je oor! Zonder vaseline.
Dat vindt hij alleen maar lekkerquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Kom niet aan eend, vriend. K schuif die frikandel in je oor! Zonder vaseline.
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En dan zeiken via DM dat ik je zwart maak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat een grootste mongool is dat.
Alles wees erop dat hij achter jou aan zat, ik geloof echt niet dat hij jou heeft afgewezen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan zeiken via DM dat ik je zwart maak.Hou eens gewoon je bek, hypocriete dramanicht.
Wat is 'alles'?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alles wees erop dat hij achter jou aan zat, ik geloof echt niet dat hij jou heeft afgewezen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:20 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
ga het zelf ophalen dan luie hoer
Jongen, ik geef geen neuk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alles wees erop dat hij achter jou aan zat, ik geloof echt niet dat hij jou heeft afgewezen.
Mooie edit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik geef geen neuk.Alleen moet hij niet zo hypocriet doen. Ik negeer hem, hij negeert mij, opgelost, slotje. Duhhhhhh.
I don't give a fuck. Negeer me nou maar gewoon, negeer ik jou (wat ik al deed), dag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooie edit.
Alleen klopt het voor de helft.
Kusje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
I don't give a fuck. Negeer me nou maar gewoon, negeer ik jou (wat ik al deed), dag.
Ik ben jou niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
je verveelt je wel he. Misschien een leuke summer course doen
Ik haal tenminste bijna alles.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zit dan ook niet zoveel te rellen op fok
Ik kom toch eerder aan de bak met m'n notariaatdiploma dan jij met je 30 onvoldoendes voor strafrecht1....quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent toch voor steuntrekker aan het leren
Al met al heeft mijn diploma meer nut dan een cum laude diploma aktes stempelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom toch eerder aan de bak met m'n notariaatdiploma dan jij met je 30 onvoldoendes voor strafrecht1....
Nut? Huh? Zei je dat nou? Nutquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al met al heeft mijn diploma meer nut dan een cum laude diploma aktes stempelen.
De hele studie notarieel recht kunnen ze beter een mbo 2 opleiding maken. En dan noemen ze het "akte assistent".quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nut? Huh? Zei je dat nou? NutMet die 60 onvoldoendes van je en dat je na 4 jaar nog steeds je P niet hebt?
Ik bespeur jaloezie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
De hele studie notarieel recht kunnen ze beter een mbo 2 opleiding maken. En dan noemen ze het "akte assistent".
Ook met die nieuwe regeltjes?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kan hem er volgend jaar nog gewoon even bij doen. Gewoon, omdat het kan...
haten op essebessiequote:Op donderdag 10 juli 2014 22:32 schreef bamibij het volgende:
Etsu wat een triest stuk vreten ben jij
Wel een nette opleiding. Is altijd goed werk in te vinden ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom toch eerder aan de bak met m'n notariaatdiploma dan jij met je 30 onvoldoendes voor strafrecht1....
bek houden, luie kutquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:43 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is dit voor gayslowcatfightchat? scheer je weg
Hou van je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:32 schreef bamibij het volgende:
Etsu wat een triest stuk vreten ben jij
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wel een nette opleiding. Is altijd goed werk in te vinden ja.
Hou je bakkes, domme kutquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:43 schreef -supergirl- het volgende:
Wees blij, dit topic had de 2e pagina niet eens gehaaldquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:43 schreef -supergirl- het volgende:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wees blij, dit topic had de 2e pagina niet eens gehaald
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tuurlijk welmijn naam staat erboven
pics van je piercingsquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tuurlijk welmijn naam staat erboven
Pics van je tetten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kom maar keertje face to face bewonderen
ook de 3e ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:
Oke, pics van je reet voor etsquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oké dealquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke volgorde je ze zet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |