Is ook een optie, maar veelal zit je dan in een golfresort en wat verder weg van de bewoonde wereld (helaas).quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:33 schreef Thetallguy het volgende:
Golfen kan goed in de Algarve het hele jaar door toch? Iets verder dan 900 km maar vrij goedkoop aan te vliegen (naar Faro), lekker weer en in Albufeira oid kan je dan gaan stappen
Hmmm, daar zijn inderdaad wel een aantal interessante banen te vinden zo te zienquote:Op zondag 13 juli 2014 20:48 schreef LordLynx het volgende:
Uitgaansstadje zit er niet bij maar ik ben een paar jaar terug in Normandie geweest in het Omaha Beach Mercure hotel, daar zit wel een prachtige golfbaan bij en de omgeving is ook heel interessant.
Kijk, dat is nu zo een tip waar ik anders niet aan zou denken... Eens kijken wat een weekje kostquote:Anders Dubai een optie? Kwam je tegenwoordig al voor 300 euro heenvliegen, hotels zijn goed betaalbaar en lekker weer in het voorjaar, prima golfbanen en uitstekend uitgaansleven
Heb inderdaad al wat leuke aanbiedingen in die contreien gezienquote:Op maandag 21 juli 2014 23:55 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik moest ook meteen aan Portugal denken, Faro/Lagos met huurauto een optie? Prijzen zijn daar erg goed..
Oh heerlijk, Sart Tilman is ook een aanrader, niet goedkoop maar een mooie baan, Royal Club de Fagnes in Spa is ook een aanraderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef sanger het volgende:
De plannen zijn alweer ietwat gewijzigd![]()
Eén van de anderen heeft geen geld, dus hebben we het uitgesteld tot het voorjaar. Wel ga ik met de ander een weekendje naar de Belgische Ardennen (Durbuy) om daar twee dagen te golfen
We hebben nu Five Nations en Golf de Durbuy gereserveerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:58 schreef just me het volgende:
[..]
Oh heerlijk, Sart Tilman is ook een aanrader, niet goedkoop maar een mooie baan, Royal Club de Fagnes in Spa is ook een aanrader
Ik heb het vorig jaar gedaan...... met trolley. Maatje had een standbag..... vooral de berg op naar de 17de hole was een helquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:33 schreef just me het volgende:
Five Nations is toch (bijna) niet te lopen?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:42 schreef just me het volgende:
Maar je krijgt er wel iets voor terug.... een heel tevreden gevoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |