Domme sukkel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:05 schreef dopfles1 het volgende:
En hier betalen wij dik voor van onze belastingcentjesEn mensen boven de 80 maar laten verrotten...
Oh is dit zo'n partij voor de dieren figuur die in de stad woont en even komt vertellen hoe je met dieren om moet gaan?quote:
Ja, jij zit ruim in de vooroordelen. Dat blijkt wel weer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh is dit zo'n partij voor de dieren figuur die in de stad woont en even komt vertellen hoe je met dieren om moet gaan?
Zegt de gene die mij een domme sukkel noemtquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, jij zit ruim in de vooroordelen. Dat blijkt wel weer.
Omdat je kennelijk niet echt een idee hebt hoe dierenambulances worden bekostigd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:30 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Zegt de gene die mij een domme sukkel noemt
Vertelquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat je kennelijk niet echt een idee hebt hoe dierenambulances worden bekostigd.
Ik blijf bij mijn eerste conclusie.quote:
Net even opgezocht. Donaties inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn eerste conclusie.
Het is ijdele hoop om zo'n gast als jij bij te brengen dat hij beter eerst eens even zijn feiten checkt voordat hij wat blaat.
Rat in Nood bij Vinkhuizenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn eerste conclusie.
Het is ijdele hoop om zo'n gast als jij bij te brengen dat hij beter eerst eens even zijn feiten checkt voordat hij wat blaat.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Lekker dan, dat beest is weggevlogen, net voordat die gasten hier kwamen.
Moest even drogen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Lekker dan, dat beest is weggevlogen, net voordat die gasten hier kwamen.
Wat boeit het waar voor dier het is.quote:
Want jij weet precies wat er aan de hand is met die vogel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:05 schreef dopfles1 het volgende:
Zie je wel weer hoe nuttig de dierenambulance is.
Lol dopfles, je overtreft jezelf weer eensquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:05 schreef dopfles1 het volgende:
En hier betalen wij dik voor van onze belastingcentjesEn mensen boven de 80 maar laten verrotten...
Het boeit wel degelijk wat voor dier het is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:45 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wat boeit het waar voor dier het is.
[..]
Want jij weet precies wat er aan de hand is met die vogel?
Als je verder las had je gezien dat ik mijzelf corrigeerde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol dopfles, je overtreft jezelf weer eens![]()
Ja, na eerst nog even een schepje erbovenop te doen met:quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Als je verder las had je gezien dat ik mijzelf corrigeerde.
En vervolgens weer met:quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh is dit zo'n partij voor de dieren figuur die in de stad woont en even komt vertellen hoe je met dieren om moet gaan?
Maar ik ben blij dat je op FOK! zitquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het boeit wel degelijk wat voor dier het is.
Ratten zijn ongedierte. Die bestrijd het nadenkt mens.
En sowieso kansloos dat de dierenambulance uitrukt voor een rat in een put. Dat beest kan er sowieso wel uitkomen trouwens.
En van die vogel... Als ik de dierenambulance was en iemand belde voor een aangespoelde vogel maar die wel gewoon staat etc (waarschijnlijk zijn ze meteen uitgerukt want ze begonnen zichzelf weer nuttig te voelen) dan zou ik eerst zeggen om even af te wachten tot deze wat is op gedroogd en als ie er over 15 min ofzo nog is dat ze dan weer bellen. Maarja 90% van de mensen die bij de dierenambulance werken zijn partij van de dieren figuren die in de stad leven en veganist zijn. Geen drol verstand van dieren verder.
Ik kan toch een mening hebben over de dierenambulance?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, na eerst nog even een schepje erbovenop te doen met:
[..]
En vervolgens weer met:
[..]
Maar ik ben blij dat je op FOK! zit
quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik kan toch een mening hebben over de dierenambulance?
En zij gaf mij toch ook een rare reactie dus dan kan ik toch ook een rare reactie terug doen? Snap je punt niet helemaal.
Wat een onzin dit zeg.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef dopfles1 het volgende:
Ratten zijn ongedierte. Die bestrijd het nadenkt mens.
Want je kan zo zien of het dier een gebroken vleugel heeft of iets anders?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef dopfles1 het volgende:
En van die vogel... Als ik de dierenambulance was en iemand belde voor een aangespoelde vogel maar die wel gewoon staat etc
Volgens mij wil de gemiddelde Nederlander toch echt de ratten uit zijn/haar huis houden. En dan zijn er mensen die ze bevrijden uit een put, genaamd "dierenambulance" kk toch op met die onzinquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:49 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wat een onzin dit zeg.![]()
Ratten zijn juist schone dieren, en de pest brengen ze al lang niet meer mee.
[..]
Want je kan zo zien of het dier een gebroken vleugel heeft of iets anders?
Hangt er vanaf hoe diep de put is, duhquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil de gemiddelde Nederlander toch echt de ratten uit zijn/haar huis houden. En dan zijn er mensen die ze bevrijden uit een put, genaamd "dierenambulance" kk toch op met die onzin___ Ik vind het behoorlijk ziek. Hoe ver moet de mens zakken?
Wat hebben dieren jou aangedaan dat je zo misgunnend bent?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil de gemiddelde Nederlander toch echt de ratten uit zijn/haar huis houden. En dan zijn er mensen die ze bevrijden uit een put___ Ik vind het behoorlijk ziek. Hoe ver moet de mens zakken?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:02 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe diep de put is, duh
Asjeblieft zeg.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:02 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wat hebben dieren jou aangedaan dat je zo misgunnend bent?
Damn, laat die mensen lekker als ze dieren in nood willen helpen.
Alsof dat er ook maar iets mee te maken heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:03 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg.
Jij staat zeker dicht bij de natuur of niet?
Ja de brandweer lastig vallen met een rat in een put.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:05 schreef Syntos het volgende:
[..]
Alsof dat er ook maar iets mee te maken heeft.![]()
Mensen die in hun eigen tijd dieren helpen. Nou en?
Alsof ze jou er mee lastig vallen. Ze doen tenminste iets nuttigs.
Het is nog niet in je opgekomen dat het misschien wel een huisdier had kunnen zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil de gemiddelde Nederlander toch echt de ratten uit zijn/haar huis houden. En dan zijn er mensen die ze bevrijden uit een put, genaamd "dierenambulance" kk toch op met die onzin___ Ik vind het behoorlijk ziek. Hoe ver moet de mens zakken?
En die zetten ze dan aan de kant van het water? Gaat ie alsnog doodquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is nog niet in je opgekomen dat het misschien wel een huisdier had kunnen zijn?
Je weet dat ongedierte-ratten anders zijn dan huisdier-ratten?
Doe eens een linkje van die gebeurtenis danquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
En die zetten ze dan aan de kant van het water? Gaat ie alsnog dood
http://www.112groningen.n(...)-sail-in-kollum.htmlquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe eens een linkje van die gebeurtenis dan
Hehe, geniaalquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
http://www.112groningen.n(...)-sail-in-kollum.html
Link^
Dit is gewoon een voorbeeld hoe kansloos de dierenambulance is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, geniaal
Mja, geen idee hoe jij daar last van hebt eigk
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, geniaal
Mja, geen idee hoe jij daar last van hebt eigk
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:05 schreef dopfles1 het volgende:
Die maken het er niet veel beter op, hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij hebt vast niet mijn overige posts gelezen___
Het deed pijn aan mijn ogen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij hebt vast niet mijn overige posts gelezen___
Oh my.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zou z'n PoHi eens door moeten lezenPrachtuser.
Je begint zelf over ratten in waterputtenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef dopfles1 het volgende:
![]()
ja ratten uit een waterput redden is helemaal goed echt nuttig enzo.
![]()
![]()
En Moira ga je weer persoonlijk worden? Straks ga je meer uitschelden voor mongooltje, erg volwassen ben je ook.
Alleen zeggen wat er zo erg is maar geen tegen argumenten![]()
Ja man een rat is hetzelfde als een mensquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:15 schreef Syntos het volgende:
[..]
Oh my.
Hij moet trouwens maar niet in een put vallen, want even de brandweer dit laten lezen en ze laten hem zo zitten.![]()
Je bent gewoon triest. Ga anders iemand anders vervelen of ga iets nuttigs zeggen ipv iemand voor gek zetten zonder reden. Ik geef gewoon mijn mening en daar hoef je niet mee eens te zijn hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je begint zelf over ratten in waterputten
Die tegenargumenten geef je zelf alEn wat is er persoonlijk, dan?
Ben nu mod, mag geen users meer bashenAlleen liefhebben omdat ze mij vermaak brengen
Bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |