Inderdaad, de Europa League bokaal gaat dit seizoen naar Groningenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer en ik denken dat Groningen wel zal winnen.
Ik bedoelde deze wedstrijd, maar dit zou me ook niks verbazen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, de Europa League bokaal gaat dit seizoen naar Groningen
Ik ben het volledig met je eensquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze wedstrijd, maar dit zou me ook niks verbazen.
Dat snap ik, aangezien ik jouw mening bevestigde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens
Bedankt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik, aangezien ik jouw mening bevestigde.
Met Vlaar idd!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:32 schreef hottentot het volgende:
Ik kan me ook verheugen op 2 Augustus tegen Aston Villa, vriendschappelijk, maar kan een leuke pot worden.
Zie ook post #3quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:38 schreef Paxcon het volgende:
Goed topic
Even wat mooie plaatjes in de OP gezet
Zelfde maar dan met Hoesen aubquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook goede plaatjes
Deze heb ik net gemaakt:
[ afbeelding ]
Misschien kun je zelf een poging wagen: http://www.online-image-editor.com/quote:
Hoe werkt dat precies?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:50 schreef Eyoo het volgende:
FC Groningen moet deze denk ik wel winnen, ze hebben een beter elftal dan vorig jaar denk ik.
Als ze doorgaan hebben ze een grote kans om ook in de volgende ronde geplaatst te zijn. Dan moet 1 van 16 ploegen die ook in de tweede voorronde speelt en meer punten heeft dan Groningen eruit vliegen.
Niet live op den FOX helaasch.quote:FC Groningen laat Zilveren Schoen-winnaar thuis voor Europese start
Het seizoen 2014/15 in de Eredivisie begint over 24 dagen met PEC Zwolle-FC Utrecht, maar FC Groningen trapt donderdag al af voor zijn eerste wedstrijd in de Europa League. De club won eind vorig seizoen de play-offs en stroomt daardoor in de tweede voorronde van het toernooi in: donderdagavond is het Schotse Aberdeen de tegenstander. Erwin van de Looi beschikt over een vrijwel fitte selectie.
De trainer van de noorderlingen zwaaide na vorig seizoen een paar spelers uit: Marco Bizot werd verkocht aan RC Genk en Richairo Zivkovic aan Ajax. Daar tegenover stond de komst van vier nieuwe namen: Danny Hoesen, Peter van der Vlag, Jarchinio Antonia, Sergio Padt en Martijn van der Laan. Laatstgenoemde is de enige aanwinst die er donderdagavond nog niet bij kan zijn in de ontmoeting met Aberdeen.
De gedeeld Zilveren Schoen-winnaar van vorig seizoen heeft liesklachten; Van de Looi legt dinsdag op de clubwebsite uit dat hij absoluut geen risico’s wil nemen met de verdediger. “Hij is sowieso al later bij de groep aangesloten en had bovendien een trainingsachterstand. We moeten er eerst voor zorgen dat Martijn helemaal fit is, we hebben immers een lang seizoen voor de boeg.”
Antonia is nog niet helemaal fit, maar trainde de voorbije dagen wel mee met Van de Loois selectie. De trainer denkt dat de van Go Ahead Eagles overgekomen vleugelspeler eventueel een rol kan spelen tegen de Schotten. De begeerde Filip Kostic behoort ook gewoon tot de spelersgroep voor het Europa League-duel. Een bod van drie miljoen euro van Sporting Portugal werd afgeslagen en het eveneens geïnteresseerde VfB Stuttgart hoeft ook geen poging te doen.
Volgens mij wordt het gewoon niet opgenomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:52 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk is er nog ergens een streampje te vinden
Jawel, maar FOX vindt het te duurquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het gewoon niet opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |