Hoe gaat het met je uitkering?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:39 schreef Peunage het volgende:
KLB / Allochtonen die genieten van het Oranje verlies
Zwarte Piet, wiedewiedewietquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet wat harder werken, ik wil meer.
Je bent zelf racistischquote:
Dat is precies wat een racist zou zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:45 schreef JenHermes het volgende:
Zwarte Piet is trouwens helemaal niet racistisch stel tering debielen
Ja want ik heb Allochtonen vrienden die wel gewoon accepteren dat Zwarte Piet een Nederlands cultuurerfgoed is wat in stand moet blijven behouden worden, ze zijn er notabene zelf ook mee opgegroeidquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is precies wat een racist zou zeggen.
Dat zijn nep allochtonen, die dienen terug naar Istanboel gestuurd te worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja want ik heb Allochtonen vrienden die wel gewoon accepteren dat Zwarte Piet een Nederlands cultuurerfgoed is wat in stand moet blijven behouden worden
Heb je jeukquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:45 schreef JenHermes het volgende:
Zwarte Piet is trouwens helemaal niet racistisch stel tering debielen
Argument nummer 1 van elke racist!!! 1!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja want ik heb Allochtonen vrienden die wel gewoon accepteren dat Zwarte Piet een Nederlands cultuurerfgoed is wat in stand moet blijven behouden worden
Hou toch op man. Ben jij in je kinderjaren misbruikt door een man met een witte baard en een mijter op ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zijn nep allochtonen, die dienen terug naar Istanboel gestuurd te worden.
Waar kom jij je mee bemoeien? Ga de was doenquote:
Nee, jij wel zeker hè anders kwam je er niet op.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hou toch op man. Ben jij in je kinderjaren misbruikt door een man met een witte baard en een mijter op ofzo?
Ja echt veel beter manquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, jij wel zeker hè anders kwam je er niet op.
Kijk deze middelste is veel beter:
[ afbeelding ]
Typische racistische praat van een ongelovige.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef JenHermes het volgende:
Op de een of andere manier heeft een megalomane gek jullie wijs gemaakt dat Zwarte Piet racistisch is. Deze megalomane gek is zo erg in zijn eigen leugens gaan geloven, dat deze persoon er niet meer bij na denkt op het moment dat hij weer eens een leugen verspreid. Sterker nog, hij gelooft heilig in zijn eigen leugens
Heb je ook nog betere argumenten dan ipv mij heel de tijd uitmaken voor racist bij elke post? Ik ben echt niet wereldvreemd ofzo hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Typische racistische praat van een ongelovige.
Dit dus. Ik dacht dat diequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:57 schreef Peunage het volgende:
Oke Hermes, ik ga je 1 van onze geheimen verklappen, voordat je ontploft in dit topic.
Persoonlijk boeit heel Zwarte Piet mij geen ruk, sinds ik ouder dan 8 ben. Afschaffen, niet afschaffen, gekleurd maken, zwarter maken, witter maken, homo maken, pepernoten gooien of juist hondenkoekjes, het interesseert ons allemaal niet. We trollen je alleen maar. En de TT was ook een grapje, van ondergetekende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |