Mabrouk met het stoppen met roken! Mashallah. Moge Allah jou prijzen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Merhaba, kinderen van Allah!
Respect dat jullie dit toch gewoon even elk jaar doen! Ik zou het er best moeilijk mee hebben, helemaal nu ik gestopt ben met roken en het eten me 100x beter smaakt.
Ik dacht, ik steek jullie even een hart onder de riem. Keep it up!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh ik typte "ramadan" en daarom zou je mij willen rammen?
Vind ik een beetje raar.
Deze zusterquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mabrouk met het stoppen met roken! Mashallah. Moge Allah jou prijzen.
Dank je. Ik ruik eten. haha byequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Merhaba, kinderen van Allah!
Respect dat jullie dit toch gewoon even elk jaar doen! Ik zou het er best moeilijk mee hebben, helemaal nu ik gestopt ben met roken en het eten me 100x beter smaakt.
Ik dacht, ik steek jullie even een hart onder de riem. Keep it up!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Oké ik leg 't even uit. Kijk: ramadan = rammedan = ram me dan = zal ik jou eens even rammen dan =
DEUTSCHLAND!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben juist voor Argentinië... Gun 't de Duitsers niet
Is ie ook. In groep 6 maken ze deze grap allemaal denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Deze grap is echt te slecht voor woorden
Tesekkurler!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mabrouk met het stoppen met roken! Mashallah. Moge Allah jou prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |