Die tour was sowieso echt sjanantquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:38 schreef DeeBee het volgende:
En dan ook als huichelaars voorop het peloton gaan rijden als ploeg gebruikers tijdens die Tour, alsof er ploegmaats overleden waren leek het wel.
Meen je dit nu?quote:
En dan je ploegleider 3 maanden lang weg laten rotten terwijl je weet dat hij onschuldig is, teringquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:38 schreef DeeBee het volgende:
En dan ook als huichelaars voorop het peloton gaan rijden als ploeg gebruikers tijdens die Tour, alsof er ploegmaats overleden waren leek het wel.
Toen was ik nog niet geboren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Priem maakte toen ook reclame voor de Franse Hotelbon
Wegrotten viel volgens mij wel mee. Ze hadden huisarrest en moesten zich 1x per dag melden bij de politie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan je ploegleider 3 maanden lang weg laten rotten terwijl je weet dat hij onschuldig is, tering
mwah, dat is nog maar de vraag natuurlijk. Een ploegleider moest wel blind en doof zijn zonder te weten wat er gebeurde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan je ploegleider 3 maanden lang weg laten rotten terwijl je weet dat hij onschuldig is, tering
Opgesloten in een hotelkamer waar niks te doen was. Ik zou helemaal gek worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wegrotten viel volgens mij wel mee. Ze hadden huisarrest en moesten zich 1x per dag melden bij de politie.
Prachtige verhalen ja!quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch is dit ook de charme van het wielrennen.
Jakhals Erik viel hem een jaar geleden lastig voor Bureau Sport.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:43 schreef Ereinion het volgende:
Wanneer is Jan Raas eigenlijk voor het laatst op tv geweest? Moet wel tien jaar geleden zijn of zo.
Jakhals Erik heeft paar jaar terug nog een poging gedaan om hem te interviewenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:43 schreef Ereinion het volgende:
Wanneer is Jan Raas eigenlijk voor het laatst op tv geweest? Moet wel tien jaar geleden zijn of zo.
Rusveloquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:46 schreef DeeBee het volgende:
Haha, ploeg Russische boeven halen, mooi man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |