Dit is al het einde. Het is ook gewoon totaal onlogisch, zij wil meer interactie, dusss gaat ze op zichzelf. Rightquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:42 schreef complicate het volgende:
Het probleem is gewoon dat dit het begin is van een einde. En de TS weigert dat in te zien.
Ts moet gewoon leren opkomen voor zijn kind en zichzelf.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is al het einde. Het is ook gewoon totaal onlogisch, zij wil meer interactie, dusss gaat ze op zichzelf. RightPablo die staat daar nu al de muren te witten hoor, en pakt de vriendin van TS' zo ook gelijk even mee als ze langskomt.
nee.. dat duurt nog even een maandje ofzo.. eerst nog sex met dr ex.. net als Fred.. (liedje)..quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is al het einde. Het is ook gewoon totaal onlogisch, zij wil meer interactie, dusss gaat ze op zichzelf. RightPablo die staat daar nu al de muren te witten hoor, en pakt de vriendin van TS' zo ook gelijk even mee als ze langskomt.
Ik zet er 1000 euro op.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Parzival het volgende:
[..]
nee.. dat duurt nog even een maandje ofzo.. eerst nog sex met dr ex.. net als Fred.. (liedje)..
daarna pas.. "ik heb iemand anders leren kennen.."
(en bookmark deze bovenstaande zin maar.. ik zet er 100 euro op dat die komen gaat)
heeft die over een paar maanden genoeg geld voor een leuke schoonmaaksterquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef Parzival het volgende:
[..]
heeft die over een paar maanden genoeg geld voor een leuke schoonmaakster
wij zijn dan ook geen gecertificeerde therapeuten die 250euro per uur krijgen..quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vrees dat wij nu ook wat te direct communiceren met TS, dan klapt hij dicht.
TS, we ehh,... denken misschien,,,.... dat we er nog even over na gaan denken... Je vragen enzo.... het is gewoon zo denk ik, maar wellicht is het ook anders..... je hoort ehhmmm... nog van ons, ok? Toedels
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb het idee dat de bye bye zwaai zwaai fase al is aangebroken maar je dat nog niet door hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
Gaaf, had je nou ook maar zo je woordje klaar naar je wijf
Allemaal goeie opmerkingen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef Parzival het volgende:
TS: Het is aan jullie om dit te bespreken.. werkt dit voor jullie.. hebben jullie een test periode afgesproken? Zijn jullie ook zo eerlijk naar elkaar om als je echt niet meer samen wilt, je dit ook kan delen?
Tuurlijk wel, het is ook zijn kind.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Zolder het volgende:
Leer eens lezen, het is 3 dagentwee daarvan is de moeder er ook bij. Ik vermoed dat TS geen dag meer van mams had kunnen krijgen, want die mist dan natuurlijk haar kindje.
Dat is een lange tijd.. ik zou er 4 maanden van maken..quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:57 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Misschien is het goed om te zeggen: dit is de tijd die we nemen hiervoor.
Hoe kunnen jullie dat betalen? In vorige topics was het al een heel punt dat ze tijdens de zwangerschap aankondigde dat ze minder wilde gaan werken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:57 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal goeie opmerkingen.
Die woning die ze heeft gehuurd is gemeubileerd. Dus dat is 9 maanden en dan moet ze iets anders vinden. Misschien is het goed om te zeggen: dit is de tijd die we nemen hiervoor.
LOL, nee hoor, diegene die wat mij betreft niks bijdragen, die krijgen geen reply.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vrees dat wij nu ook wat te direct communiceren met TS, dan klapt hij dicht.
Ik verwacht als freelancer fors beter te gaan verdienen. Bovendien heb ik geleerd om beter met m'n geld om te gaan. Inmiddels heb ik een flinke buffer gespaard.quote:
De tijd voor wat? Elke dag dat je niet samen bent is een dag dat je niet kan werken aan de situatie, samen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:57 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Allemaal goeie opmerkingen.
Die woning die ze heeft gehuurd is gemeubileerd. Dus dat is 9 maanden en dan moet ze iets anders vinden. Misschien is het goed om te zeggen: dit is de tijd die we nemen hiervoor.
sorry.. ik hoop dat ik dit goed begrijp..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:00 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
Ik verwacht als freelancer fors beter te gaan verdienen. Bovendien heb ik geleerd om beter met m'n geld om te gaan. Inmiddels heb ik een flinke buffer gespaard.
Kan, maar wat is dan 'hiervoor'?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:57 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/401007]Allem-Wilexander
Ik heb toch heel wat vragen gesteld die er toe doen dacht ik, maar krijg ook geen reply.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:59 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
LOL, nee hoor, diegene die wat mij betreft niks bijdragen, die krijgen geen reply.
Het wordt alleen een backfire-topic als ik huilie ga doen.
Te laat!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:59 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Nee, doet ze zelf maar. Ze gaat wat meer werken. Nog steeds vind ik dat ze vrij forse huur gaat betalen, maar goed, ze heeft flink wat spaargeld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:02 schreef Parzival het volgende:
Zij wil ergens anders wonen.. en jij betaalt?
Mwah.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb toch heel wat vragen gesteld die er toe doen dacht ik.
Je reageert inderdaad niet op bepaalde mensen en bepaalde vragen. En raad eens, dat zijn nou net die vragen die je de ogen openen of niet? Luister TS, iedereen hier heeft eerlijk waar het beste met je voor, en hoewel niet iedereen even tactvol is daarin, stellen we die vragen juist omdat we je willen laten inzien dat dit gigantisch verkeerd gaat op deze manier.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:59 schreef Allem-Wilexander het volgende:
[..]
LOL, nee hoor, diegene die wat mij betreft niks bijdragen, die krijgen geen reply.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |