abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142136150
Hoewel ik een prima functionerend LAT-gezin ken (hij woont hier, zij in Frankrijk nota bene, 2 kinderen), lijkt dit me meer een verhulde stap op weg naar scheiding.

TS, het zou me niks verbazen als, na een paar maandjes LATten, je partner je vertelt: "Sinds ik uit huis ben voel ik me zoveel beter, ik denk dat ik geen relatie meer met je wil". Zoals meerdere mensen al aangaven, je laat over je heen lopen, je toont geen ruggegraat. Ze neemt verdorie je kind mee. En jij vindt het wel best?

Luister, ik snap goed dat je medische klachten hebt, maar als je vriendin van je hield, zou ze daar toch mee om moeten kunnen gaan (en niet op deze manier bedoel ik dan)? Ik snap ook niet dat zij het zo'n ramp vindt als jij 's avonds zegt "lieverd, ik wil nu graag even alleen zijn en een boekje lezen" of iets dergelijks. Blijkbaar hebben jullie verkeerde verwachtingen van elkaar.

Als jullie echt van elkaar houden, verzinnen jullie wel iets beters dan dit. Ik vrees helaas het ergste voor je TS.
pi_142136201
quote:
9s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:42 schreef complicate het volgende:
Het probleem is gewoon dat dit het begin is van een einde. En de TS weigert dat in te zien. :{
Dit is al het einde. Het is ook gewoon totaal onlogisch, zij wil meer interactie, dusss gaat ze op zichzelf. Right :') Pablo die staat daar nu al de muren te witten hoor, en pakt de vriendin van TS' zo ook gelijk even mee als ze langskomt.
pi_142136247
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit is al het einde. Het is ook gewoon totaal onlogisch, zij wil meer interactie, dusss gaat ze op zichzelf. Right :') Pablo die staat daar nu al de muren te witten hoor, en pakt de vriendin van TS' zo ook gelijk even mee als ze langskomt.
Ts moet gewoon leren opkomen voor zijn kind en zichzelf. :@
Het zou een goed begin zijn als hij kon begrijpen dat dit niet gaat werken. :{
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:46:27 #129
54408 Parzival
Where it happens
pi_142136267
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

nee.. dat duurt nog even een maandje ofzo.. eerst nog sex met dr ex.. net als Fred.. (liedje)..

daarna pas.. "ik heb iemand anders leren kennen.."

(en bookmark deze bovenstaande zin maar.. ik zet er 100 euro op dat die komen gaat)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142136307
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Parzival het volgende:

[..]

nee.. dat duurt nog even een maandje ofzo.. eerst nog sex met dr ex.. net als Fred.. (liedje)..

daarna pas.. "ik heb iemand anders leren kennen.."

(en bookmark deze bovenstaande zin maar.. ik zet er 100 euro op dat die komen gaat)
Ik zet er 1000 euro op. :)
pi_142136321
Is de OP al leeg?
Ja doei.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:48:50 #132
54408 Parzival
Where it happens
pi_142136327
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik zet er 1000 euro op. :)
heeft die over een paar maanden genoeg geld voor een leuke schoonmaakster ;)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142136364
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef Parzival het volgende:

[..]

heeft die over een paar maanden genoeg geld voor een leuke schoonmaakster ;)
;)
pi_142136366
Ik vrees dat wij nu ook wat te direct communiceren met TS, dan klapt hij dicht.

TS, we ehh,... denken misschien,,,.... dat we er nog even over na gaan denken... Je vragen enzo.... het is gewoon zo denk ik, maar wellicht is het ook anders..... je hoort ehhmmm... nog van ons, ok? Toedels
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:51:46 #135
54408 Parzival
Where it happens
pi_142136396
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:50 schreef Loveless85 het volgende:

TS, we ehh,... denken misschien,,,.... dat we er nog even over na gaan denken... Je vragen enzo.... het is gewoon zo denk ik, maar wellicht is het ook anders..... je hoort ehhmmm... nog van ons, ok? Toedels
wij zijn dan ook geen gecertificeerde therapeuten die 250euro per uur krijgen..

We zijn wel FOKkers.. die zeggen wat ze denken.. en nooit doen wat ze zeggen..
pi_142136575
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb het idee dat de bye bye zwaai zwaai fase al is aangebroken maar je dat nog niet door hebt.
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
Gaaf, had je nou ook maar zo je woordje klaar naar je wijf
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef Parzival het volgende:
TS: Het is aan jullie om dit te bespreken.. werkt dit voor jullie.. hebben jullie een test periode afgesproken? Zijn jullie ook zo eerlijk naar elkaar om als je echt niet meer samen wilt, je dit ook kan delen?
Allemaal goeie opmerkingen.

Die woning die ze heeft gehuurd is gemeubileerd. Dus dat is 9 maanden en dan moet ze iets anders vinden. Misschien is het goed om te zeggen: dit is de tijd die we nemen hiervoor.
pi_142136653
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Zolder het volgende:
Leer eens lezen, het is 3 dagen ;) twee daarvan is de moeder er ook bij. Ik vermoed dat TS geen dag meer van mams had kunnen krijgen, want die mist dan natuurlijk haar kindje.
Tuurlijk wel, het is ook zijn kind.

Trouwens, ik zou het maar goed regelen als ik TS was, want dit wordt vast de omgangsregeling straks.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:59:37 #138
54408 Parzival
Where it happens
pi_142136656
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:57 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Misschien is het goed om te zeggen: dit is de tijd die we nemen hiervoor.
Dat is een lange tijd.. ik zou er 4 maanden van maken..

gewoon tegen dr zeggen.. we gaan dit 4 maanden aankijken.. en dan besluiten we.. tenzij we tussentijds al door hebben dat we gewoon uit elkaar gaan / weer samen gaan wonen
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:59:42 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142136661
quote:

[..]

[..]

[..]

Die woning die ze heeft gehuurd is gemeubileerd. Dus dat is 9 maanden en dan moet ze iets anders vinden. Misschien is het goed om te zeggen: dit is de tijd die we nemen hiervoor.
Hoe kunnen jullie dat betalen? In vorige topics was het al een heel punt dat ze tijdens de zwangerschap aankondigde dat ze minder wilde gaan werken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_142136663
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
LOL, nee hoor, diegene die wat mij betreft niks bijdragen, die krijgen geen reply.

Het wordt alleen een backfire-topic als ik huilie ga doen.
pi_142136693
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:59 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kunnen jullie dat betalen?
Ik verwacht als freelancer fors beter te gaan verdienen. Bovendien heb ik geleerd om beter met m'n geld om te gaan. Inmiddels heb ik een flinke buffer gespaard.
pi_142136721
quote:

De tijd voor wat? Elke dag dat je niet samen bent is een dag dat je niet kan werken aan de situatie, samen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2014 14:01:24 ]
pi_142136750
Ooit moet je aan je kindje uitleggen waarom je hem/haar in de steek liet. Ga je dan echt zeggen 'papa was te moe om met mama te praten na het werk dus was het genoeg geweest'?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:02:27 #144
54408 Parzival
Where it happens
pi_142136751
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:00 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Ik verwacht als freelancer fors beter te gaan verdienen. Bovendien heb ik geleerd om beter met m'n geld om te gaan. Inmiddels heb ik een flinke buffer gespaard.
sorry.. ik hoop dat ik dit goed begrijp..

Zij wil ergens anders wonen.. en jij betaalt?
pi_142136814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:57 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/401007]Allem-Wilexander
Kan, maar wat is dan 'hiervoor'?

Je weet niet waarom ze weg is.. Wordt lastig er samen aan te werken dan.
pi_142136892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:59 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

LOL, nee hoor, diegene die wat mij betreft niks bijdragen, die krijgen geen reply.

Ik heb toch heel wat vragen gesteld die er toe doen dacht ik, maar krijg ook geen reply.
pi_142136901
quote:
Te laat!
Ja doei.
pi_142137051
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:02 schreef Parzival het volgende:
Zij wil ergens anders wonen.. en jij betaalt?
Nee, doet ze zelf maar. Ze gaat wat meer werken. Nog steeds vind ik dat ze vrij forse huur gaat betalen, maar goed, ze heeft flink wat spaargeld.
pi_142137082
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb toch heel wat vragen gesteld die er toe doen dacht ik.
Mwah.
pi_142137162
quote:

[..]

Je reageert inderdaad niet op bepaalde mensen en bepaalde vragen. En raad eens, dat zijn nou net die vragen die je de ogen openen of niet? Luister TS, iedereen hier heeft eerlijk waar het beste met je voor, en hoewel niet iedereen even tactvol is daarin, stellen we die vragen juist omdat we je willen laten inzien dat dit gigantisch verkeerd gaat op deze manier.

Het is aan jou. Jij komt hier voor advies, accepteer het dan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')