Als we het nou, al is het maar voor één avond, hier gezellig maken, moet het zeker lukkenquote:
TT zegt genoegquote:Op woensdag 30 december 2015 10:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit topic heeft 12000 views. Vraag me af of dit topic de verwachtingen van de viewers waarmaakt.
Ook het meest kansloze denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:51 schreef Remzz het volgende:
Zou dit het lamgzaamste nog lopende slowchat topic van fok zijn?
We kunnen ook gewoon hierheen verhuizen met SPOquote:
De KSC 2.0, maar dan gezelligerquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:33 schreef borisz het volgende:
Daarom is deze sc ook. Het doet gewoon zijn naam eer aan.
Ik krijg altijd het gevoel "laat het nou eens niet zo'n kutkoffiekopje zijn als enige inhoud van de post"quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik krijg wel altijd oprecht zin in koffie als ik dit topic geopend heb
Achtste post op rijquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het gevoel "laat het nou eens niet zo'n kutkoffiekopje zijn als enige inhoud van de post"
Het was mij inderdaad nog niet opgevallen dat hij geen make-over heeft gehadquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:13 schreef Nattekat het volgende:
Dat het niemand nog is opgevallen dat onze grote koffieleut Boris geen make-over heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |