Wil je niet zo op de man spelen, svp. Ik heb helemaal geen diagnose gesteld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ach man weest niet zo'n lul. Alsof jij via internet diagnosis kan maken etc.
Je hebt gelijk geen smoesjes ik heb me misdragen en het was niet netjes van mij om zo op de man te spelen. Sorry Hoink het spijt me.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je niet zo op de man spelen, svp. Ik heb helemaal geen diagnose gesteld.
Ga uitgerekend jij smalende verwijzingen maken naar iemands veronderstelde (gebrek aan) nivo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 2.316 (gemiddeld 4 per dag)
Oh ja ik zie het. Met je hotelschool
Iemand is madquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ga uitgerekend jij smalende verwijzingen maken naar iemands veronderstelde (gebrek aan) nivo?
Ik ben al meer vergeten dan jij ooit zult weten. Ik trap je verbaal al helemaal aan flenters als ik praat in mijn slaap...You're out of your league, voyeurtje. Stay well clear of me or get hurt. Heb je zo'n selectief geheugen? Heb al eerder (letterlijk) te doen gehad met je. Onder de naam Marsyas nl. Hebbie soms PTSS? Zou wel moeten eigenlijk..En nu keer ik je symbolisch de rug toe. Vaarwel.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ga uitgerekend jij smalende verwijzingen maken naar iemands veronderstelde (gebrek aan) nivo?
Ik ben al meer vergeten dan jij ooit zult weten. Ik trap je verbaal al helemaal aan flenters als ik praat in mijn slaap...You're out of your league, voyeurtje. Stay well clear of me or get hurt. Heb je zo'n selectief geheugen? Heb al eerder (letterlijk) te doen gehad met je. Onder de naam Marsyas nl. Hebbie soms PTSS? Zou wel moeten eigenlijk..En nu keer ik je symbolisch de rug toe. Vaarwel.
Ja, die snapt kennelijk hoe google werkt en dat wat hij hier allemaal schrijft niet echt professioneel overkomt bij zijn collega's of de raad van bestuurquote:
Dan zou hij homo zijn.quote:
Salmannassar slaat VD helemaal kapot.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef deadprez het volgende:
oeh, fittie tussen vd en salmannassar.
Ik word niet meer boos. Zinloze, onaangename emotie waar ik klaar mee ben. Evenals met Vogeltjesdans, simpel. Leuker kan ik het niet maken, makkelijker (voor Vogeltjesdans) wel.quote:
Je snapt dat een vrouw zoals jou een pijpsnol/ordinaire hoer is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat een dochter een 'zij' is?
Nee hoor. Zelfs speciaal mijn UI voor hem veranderdquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef deadprez het volgende:
oeh, fittie tussen vd en salmannassar.
Schermutselingen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:11 schreef Salmannassar het volgende:
Ik word niet meer boos. Zinloze, onaangename emotie waar ik klaar mee ben. Evenals met Vogeltjesdans, simpel. Leuker kan ik het niet maken, makkelijker (voor Vogeltjesdans) wel.
Hij dient verbale schermmutselingen met mij te mijden, da's alles. Op zijn Engels ben ik wel "mad" maar ik ben uitbehandeld, UC? Psychiaters zijn klaar met mij. Onbehandelbaar en onhandelbaar.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs speciaal mijn UI voor hem veranderd![]()
Ik weet inmiddels meer over hem dan zijn eigen moeder
Zoals jij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:15 schreef bosa_kaba het volgende:
Je snapt dat een vrouw zoals jou een pijpsnol/ordinaire hoer is?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
Flikker toch op zieltje. Alsof ik elke kutuser onthoud met wie ik eens een fittie heb gehadDaarbij zal het me compleet aan mijn virtuele reet roesten wat iemand op internet van me vindt
![]()
Jij: een natuurverschijnsel waarbij de lucht spontaan in huilen uitbarst.
Zal ik hierop ingaan? Nee, er is niets om op in te gaan. Het is flinterdun. Zal je sparen, VD. Jij hebt al genoeg geleden blijkbaar. Totaal geen inspiratie, braindead.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, die snapt kennelijk hoe google werkt en dat wat hij hier allemaal schrijft niet echt professioneel overkomt bij zijn collega's of de raad van bestuur
Heb je mijn UI gezien? "Hallo is daar iemand? Dit is de voicemail van Laurens. U heeft vast een verkeerd nummer gedraaid, want niemand belt mij ooit. Dag moeder".quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik word niet meer boos. Zinloze, onaangename emotie waar ik klaar mee ben. Evenals met Vogeltjesdans, simpel. Leuker kan ik het niet maken, makkelijker (voor Vogeltjesdans) wel.
Hij dient verbale schermmutselingen met mij te mijden, da's alles. Op zijn Engels ben ik wel "mad" maar ik ben uitbehandeld, UC? Psychiaters zijn klaar met mij. Onbehandelbaar en onhandelbaar.
Wat ben je toch een onverbeterlijke bluffer. Amusant wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs speciaal mijn UI voor hem veranderd![]()
Ik weet inmiddels meer over hem dan zijn eigen moeder
Protip: pick your battles carefully. Maar als je de behoefte voelt, bring it on pal. Prepare to suck it up.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:17 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
[..]
Zal ik hierop ingaan? Nee, er is niets om op in te gaan. Het is flinterdun. Zal je sparen, VD. Jij hebt al genoeg geleden blijkbaar. Totaal geen inspiratie, braindead.
Niets menselijks is mij vreemd zoals je ziet. Go in peace. Make love, not war. Zeker niet met mij....
Wederom thx. Vrouwen!quote:
Leuk he? Helaas niet zo leuk als je gezicht, maar toch.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wat ben je toch een onverbeterlijke bluffer. Amusant wel.Moet je btw geen topic maken over je nieuwe UI?
Maar je bent toch wel een baas hoor. Jeetje:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |