Thx..schat. Als ik jou toch niet had...quote:
Excuses. Begreep je verkeerd. We hebben tenslotte een verleden. Zal je iets hoger op de plank leggen voortaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moest gewoon lachen om je post man, zeik niet zo.
Wie is dit danquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Nee man, deze is wel een stuk cooler dan die twee mongooltjes.
Ben je deadprez zn ex?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Excuses. Begreep je verkeerd. We hebben tenslotte een verleden. Zal je iets hoger op de plank leggen voortaan.
Salmannassar, zie je toch? Komt af en toe even langs hier.quote:
Oh, nooit van gehoord. Dacht een kloontjequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Salmannassar, zie je toch? Komt af en toe even langs hier.
Klopt ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef hoink581 het volgende:
Nu weet ik het weer, dat is die mafkees van die "Feministen" reeks.
Nee man.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh, nooit van gehoord. Dacht een kloontje
Zou kunnen . Ik kijk niet zo nauw. In het donker...En als je wilt weten wie ik ben...Stick around and find out. Het valt toch niet uit te leggen. Ben een baas, know that much...En hang hier voortdurend rond op zoek naar vriend en vijand.quote:
Zoveel kan het me ook weer niet interesseren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:32 schreef Salmannassar het volgende:
.En als je wilt weten wie ik ben...stick around and find out.
Klopt. Heb het weer omhoog geschopt btw. Ik ben nog niet klaar met jullie nl. En jullie niet met mij btw..quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:31 schreef hoink581 het volgende:
Nu weet ik het weer, dat is die mafkees van die "Feministen" reeks.
Was je op school ook zo lui? Jij stelt hier de vragen hoor. Niet ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 10 juli 2014 16:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie is dit dan
Zoveel kan het me ook weer niet interesseren.
Wat viel er af te maken dan? En daarnaast ben ik nu al weer redelijk klaar met je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:36 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Klopt. Heb het weer omhoog geschopt btw. Ik ben nog niet klaar met jullie nl. En jullie niet met mij btw..
Jullie vallen (verbaal) af te maken. Bewijs maar dat ik een mafkees ben. Is psychiaters ook nooit gelukt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat viel er af te maken dan? En daarnaast ben ik nu al weer redelijk klaar met je.
Jouw UIquote:
Daar moet je niet mee spotten. Heeft ie heel lang over nagedacht.quote:
Waarom proberen meerdere psychiaters dat te bewijzen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:44 schreef Salmannassar het volgende:
Bewijs maar dat ik een mafkees ben. Is psychiaters ook nooit gelukt.
geregistreerd op: woensdag 25 juli 2012 @ 11:01quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben jouw baas. Nooit geimiteerd want onnavolgbaar. De echte enige. Geliefd en gehaat. Vaak door dezelfde personen. The 1 and only Salmannassar. Heliumcooled for speed.
Psychiaters zijn er dan ook niet om je als mafkees te bestempelen. En inderdaad gedesillusioneerden zijn moeilijk over te halen om hun ongelijk in te zien. Dus is het slimmer jezelf dat te besparen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jullie vallen (verbaal) af te maken. Bewijs maar dat ik een mafkees ben. Is psychiaters ook nooit gelukt.
Maar als je nu al weer klaar met me bent...Je hebt er gewoon de puf niet voor nietwaar? En ik ben onvermoeibaar. Dus...![]()
![]()
Je snapt dat een dochter een 'zij' is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:27 schreef bosa_kaba het volgende:
Schop dat kind gelijk de kop kapot. Je wil niet weten hoe hip die wordt als hij 10 jaar ouder is.
Ach man weest niet zo'n lul. Alsof jij via internet diagnosis kan maken etc.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Psychiaters zijn er dan ook niet om je als mafkees te bestempelen. En inderdaad gedesillusioneerden zijn moeilijk over te halen om hun ongelijk in te zien. Dus is het slimmer jezelf dat te besparen.
Omdat ze me niet begrepen toen en hoe ik ze helemaal ziek lulde. In mijn beschikking stond dat ik "gevaar loop iemand ernstig fysiek letsel toe te brengen, een gevaar ben voor de geestelijke gezondheid van een ander, voor goederen en een gevaar ben voor de openbare orde".quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom proberen meerdere psychiaters dat te bewijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |