Dit is nog niets hoor. Moet je me morgen maar eens spreken, als ik 3 dgn wakker ben. Maar toch bedankt. Een beetje respect kan nooit kwaad.quote:
Overigens is er helemaal niks met retweeten als ik het eens met hem ben mag ik dat best retweeten hoor. Niet zo chaggi he jochie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Retweeten doe je maar op Twitter. Heb lef. Wees origineel. Comme moi.
Twitterend NL is je dankbaar daarvoor. Kennis is macht wjw?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoe maak je een account aan dan wee nie hoe da werk
hapt die ook nog hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:56 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Twitterend NL is je dankbaar daarvoor. Kennis is macht wjw?
Er is idd helemaal nix met RT'en als jij dat doet (of wie dan ook btw..) En ik denk dat jij van ons 2en het "chaggi jochie" bent. Weet het wel zeker..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Overigens is er helemaal niks met retweeten als ik het eens met hem ben mag ik dat best retweeten hoor. Niet zo chaggi he jochie.
Ik hap en verslind je. Eénhapscrackertje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hapt die ook nog hoor [ afbeelding ]
Tog wel met sp33d heeequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dit is nog niets hoor. Moet je me morgen maar eens spreken, als ik 3 dgn wakker ben. Maar toch bedankt. Een beetje respect kan nooit kwaad.
Nee hoor beetje kansloos dit, maar oke. Als er niets mis mee is waarom heb je dan zon reactie maar, boeie love you kusjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Er is idd helemaal nix met RT'en als jij dat doet (of wie dan ook btw..) En ik denk dat jij van ons 2en het "chaggi jochie" bent. Weet het wel zeker..
Uiteraard. Anders lag ik wel op 1 oor. Slaapdeprivatie doet wonderen voor bipolairen.quote:
Love U2 anyway. Ik respecteer alle vormen van leven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hoor beetje kansloos dit, maar oke. Als er niets mis mee is waarom heb je dan zon reactie maar, boeie love you kusjes
wiljemetmequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Love U2 anyway. Ik respecteer alle vormen van leven.
Foutje maar je snap 'm wel hé?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Love U2 anyway. Ik respecteer alle vormen van leven.Ook als het me niet begrijpt.
Wat zijn je verwachtingen daarvan? Er is nogal een drempel nl..quote:
lamaquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wat zijn je verwachtingen daarvan? Er is nogal een drempel nl..
Vergeten is kats niet geval, de regels niet naleven wel en een bewuste keuze.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Regel 1 op een forum:lees het topic! Niet meer vergeten hé?
Snap je niet.quote:
Help deze sukkel nou wil je?quote:
Welkom dan hier. Je zult je wel gaan amuseren als je blijft denken. Doen er niet zoveel hier nl..quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vergeten is kats niet geval, de regels niet naleven wel en een bewuste keuze.![]()
Dank voor je poging mij het een en ander uit te leggen, ik zit nog niet zo lang op Fok!
Nope. Ben Bi. Zoals iedereen FYI..quote:
"Twijfel en besta!": Seneca (dacht ik..)quote:
neeeeeeeeeee Salmannaasssaaar is 100% heteroquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nope. Ben Bi. Zoals iedereen FYI..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |