Meer op een soort demonische exorcist toestandenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:25 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Geluid in dat filmpje lijkt wel een beetje op een F1
Anyways, bedankt voor de review
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:08 schreef wootahH het volgende:
Hehe bij I bood een rebranded xiaomi powerbank
Dan zal ik de info even compleet maken:quote:
Of een gerebrande nép-Xiaomi, wie zegt dat dit de originele is?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:08 schreef wootahH het volgende:
Hehe bij I bood een rebranded xiaomi powerbank
Paranoïdequote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef shiznuts het volgende:
Dat was NX, ik merkte al op...En natuurlijk...
Deze vond ik dan wel mooi!quote:
Idem, dat moet wel een (slechte) rebrand of nep zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:32 schreef funky_fart het volgende:
Of een gerebrande nép-Xiaomi, wie zegt dat dit de originele is?
Hebbeb ze bij de kruidvat voor een paar euro wel liggenquote:Op maandag 14 juli 2014 09:35 schreef dud0r het volgende:
Waarom is het zo verrot moeilijk om een portemonnee te vinden met 8 of meer card slots, een munt gedeelte en zonder "merk" logo's.
Hemaquote:Op maandag 14 juli 2014 09:35 schreef dud0r het volgende:
Waarom is het zo verrot moeilijk om een portemonnee te vinden met 8 of meer card slots, een munt gedeelte en zonder "merk" logo's.
Same here. Net ook even een case geopend (17 juni besteld, 18 juni verzonden). Het vervelende is nu dat ik die powerbank niet voor de vakantie heb.. Na ja: we zien wel wat er gebeurt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:38 schreef Gunny het volgende:
[..]
Lijkt er op dat je dan in hetzelfde schuitje zit als een hoop anderen die hem daar zonder tracking hebben gekocht. Binnen 5 dagen case aanmaken. Je zult anders hooguit een aanbod krijgen dat ze hem voor 5 dollar verzendkosten nog een keer versturen.
Hun voorstel aan mij was 2$ inclusief tracking. Overigens hebben ze mij wel iets gestuurd, maar die envelop was leeggehaald.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef badschaap het volgende:
laatste keer dat ik bij chinabuye heb besteld.
Ik heb dus mijn powerbank niet ontvangen, komen ze met het briljante idee dat ik dan nog eens 5 dollar extra moet betalen zodat zij een nieuwe met tracking op kunnen sturen. Ik ben hiermee natuurlijk niet akkoord gegaan; IK heb gezegd dat als ze niet met een goed bod komen ik het geschil opwaardeer tot claim.
Je weet dat deze seller nog maar 7x feedback gekregen heeft en daardoor amper betrouwbaar is?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef rene90 het volgende:
Gokje gewaagd...mogelijk fake maar oke. Powerbank van ali, 18 dollar en de store had een promotion voor 3 dollar, dus nu 14.99 voor de xiaomi powerbank van 10400mah.
Ik heb nadrukkelijk 2 keer gevraagd in de chat of hij original was wat twee keer bevestigd is. Ik heb hier een printscreen van gemaakt als bewijs mocht het tot een dispute komen. Ben benieuwd.
Linkje:
http://www.aliexpress.com(...)hone/1953101652.html
Uiteraard, ik verwacht er ook weinig van maar anders maak ik gewoon een dispute aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:21 schreef remcosw het volgende:
[..]
Je weet dat deze seller nog maar 7x feedback gekregen heeft en daardoor amper betrouwbaar is?
Aan de andere kant.... er moeten toch altijd mensen de eerste zijn om zo'n verkoper aan een beetje 'rating' te helpen. Die worden vast niet geschonken vanuit bovenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:21 schreef remcosw het volgende:
[..]
Je weet dat deze seller nog maar 7x feedback gekregen heeft en daardoor amper betrouwbaar is?
kan je voor dat geld niet beter een gopro 3 nemen?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:33 schreef Downstar het volgende:
Nu maar een groupbuy beginnen voor deze SJ4000 vervanger?
http://www.banggood.com/A(...)13.html?currency=EUR
[ afbeelding ]
Wel overpriced op BG trouwens..:P
Overigens is het geen 4K 120fps maar eerder 4K 30fps en die 120fps op 1080p.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |