Misschien dat chinabuye ze toch niet kon leveren en maar wacht tot mensen gaan klagen en ze dan de optie geven om het voor 5 dollar nog op te sturen terwijl ze het nog helemaal niet hadden opgestuurd?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:11 schreef igi0n het volgende:
Wat zou er gebeurd zijn met die powerbanks die geshipped zijn bij ChinaBuye? Aangezien in dit topic er al 4 zijn die hem niet ontvangen hebben..
Prijs delen door 4 en ik koop 'm.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:33 schreef Downstar het volgende:
Nu maar een groupbuy beginnen voor deze SJ4000 vervanger?
http://www.banggood.com/A(...)13.html?currency=EUR
[ afbeelding ]
Wel overpriced op BG trouwens..:P
Spannendquote:Op maandag 14 juli 2014 16:54 schreef shiznuts het volgende:
't Is wachten op de GoPro Hero4...
Overigens is het geen 4K 120fps maar eerder 4K 30fps en die 120fps op 1080p.
Net even getest, hij laadt in het usb blokje wel op met de standaard xiaomi kabel. De volgende ronde eens proberen te laden met de micro usb kabel die ik gebruik voor m'n telefoon en dan zonder verlengkabel.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
volgens mij veroorzaakt die usb verlengkabel het probleem (die zorgt voor weerstand).
Ik heb ook een Xiaomi powerbank besteld, maar dan bij DX. Is inmiddels ook al 47 dagen onderweg...quote:Op maandag 14 juli 2014 17:11 schreef igi0n het volgende:
Wat zou er gebeurd zijn met die powerbanks die geshipped zijn bij ChinaBuye? Aangezien in dit topic er al 4 zijn die hem niet ontvangen hebben..
Geen paypal geschil geopend?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook een Xiaomi powerbank besteld, maar dan bij DX. Is inmiddels ook al 47 dagen onderweg...
Damn, flinke prijs!quote:Op maandag 14 juli 2014 16:33 schreef Downstar het volgende:
Nu maar een groupbuy beginnen voor deze SJ4000 vervanger?
http://www.banggood.com/A(...)13.html?currency=EUR
[ afbeelding ]
Wel overpriced op BG trouwens..:P
Hier krijg ik als het goed is een refund, eergister de chat gesproken van Tmart.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Damn, flinke prijs!
Ik wacht nog op mij SJ4000, wordt beetje ongeduldig zo
Hier ook bij BG besteld, sinds 4-7 onderweg nu.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier krijg ik als het goed is een refund, eergister de chat gesproken van Tmart.
Daarna gelijk voor $10 duurder bij BG maar dan weet ik zeker dat ik hem krijg.
Oh dan zou ik mij verre van zorgen maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier ook bij BG besteld, sinds 4-7 onderweg nu.
Via welke postbedrijf verstuurd?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier ook bij BG besteld, sinds 4-7 onderweg nu.
Is toch alleen voor binnen China? Heb je andere geen tracking code?quote:
Flytexpress is volgens mij een soort van handler, je kan het gewoon met hun versturen via singapore post als het ware. Zo kan flytexpress al je pakjes ophalen terwijl je 100 pakjes met singapore verstuurd en 20 met DHL en nog eens 200 met CN.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Is toch alleen voor binnen China? Heb je andere geen tracking code?
Nee, tenminste, zou niet weten waar ik die evt. kan vindenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Is toch alleen voor binnen China? Heb je andere geen tracking code?
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Flytexpress is volgens mij een soort van handler, je kan het gewoon met hun versturen via singapore post als het ware. Zo kan flytexpress al je pakjes ophalen terwijl je 100 pakjes met singapore verstuurd en 20 met DHL en nog eens 200 met CN.
Bij Banggood inloggen en dan via my account --> view orders. Dan zou daar je SJ4000 moeten staan met datum etc. en daarachter een trackingnummer. Die trackingcode die jij hebt is te krijgen via order details oid.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, tenminste, zou niet weten waar ik die evt. kan vinden
Klopt, maar die is dus leeg.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad.
[..]
Bij Banggood inloggen en dan via my account --> view orders. Dan zou daar je SJ4000 moeten staan met datum etc. en daarachter een trackingnummer. Die trackingcode die jij hebt is te krijgen via order details oid.
Ja ik:quote:
SPOILER: Tmart couponOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Bijzonder. Zou een trackingcode bij moeten zitten. Verstuurd via Netherlands direct mail? Anders zou ik morgenochtend even in de live chat vragen of ze je kunnen helpen aan een tracking code. Die zou er namelijk moeten zijn...quote:
Ja, klopt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Bijzonder. Zou een trackingcode bij moeten zitten. Verstuurd via Netherlands direct mail? Anders zou ik morgenochtend even in de live chat vragen of ze je kunnen helpen aan een tracking code. Die zou er namelijk moeten zijn...
5 pm - 6 uur tijdverschil. Dus tot een uurtje of 11?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Weet je hoe laat NL-tijd ze online zijn op de chat?
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja ik:SPOILER: Tmart couponOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vandaag nog een Chinees die een mailtje beantwoorde om 18:34.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:24 schreef Muto het volgende:
[..]
5 pm - 6 uur tijdverschil. Dus tot een uurtje of 11?
Vermeldde daar wel verstandig bij 'It's getting late, I should go to bed'.
_
Verwacht trouwens nog m'n Cheerson Flying egg van EachBuyer... nog niet gespot.
Is haast een maand onderweg.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |