Goed punt, ik mag hopen dat Guus voor een andere keeper kiest.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me ook af wat de toekomst van Cillissen in Oranje is. Hij stopt geen penalty's...dat is toch een wezenlijk onderdeel in dit spelletje.
Heerenveen wordt wel teringslecht. dordt nog met 16 selectiespelersquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heerenveen- Dordrecht gaat episch worden
Morgen zit ie bij Mart en Geneequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Specularium het volgende:
Ben Janssen uit Haarlem had het toch wel een beetje goed.
Dat kunnen wij zelf wel bepalen. Ik speel liever een finale tegen Duitsland en er dan goed afgaan dat straks tegen Brazilië, want reken maar dat die wraak willen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik zeg het nog een keer. Beter nu eruit dan in de finale. Wees blij
Dat dan weer wel inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:57 schreef marcodej het volgende:
Die uberslechte pingel van Vlaar had Cillessen nog door gelaten.
Dan breekt in Brazilië dus echt de pleuris uit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:57 schreef 7nightwing7 het volgende:
#mafifa
Argentinië wint het WK.
Mark my words.
Wat boeit die troostfinale johquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kunnen wij zelf wel bepalen. Ik speel liever een finale tegen Duitsland en er dan goed afgaan dat straks tegen Brazilië, want reken maar dat die wraak willen.
ditquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kunnen wij zelf wel bepalen. Ik speel liever een finale tegen Duitsland en er dan goed afgaan dat straks tegen Brazilië, want reken maar dat die wraak willen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is er mis met Stekelenburg? Vond hem eerlijk gezegd beter dan Cillissen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Goed punt, ik mag hopen dat Guus voor een andere keeper kiest.
EENS MET ALORS.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef Maver24 het volgende:
Balen Balen Balen, maar wel trots op Nederland dat we zo ver zijn gekomen. Het mocht helaas niet zo zijn
Past zeker niet in de profielschetsen van LVGquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is er mis met Stekelenburg? Vond hem eerlijk gezegd beter dan Cillissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |