Vrouwen en voetbalquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik dacht even verschrikt 'waarom schieten ze de verkeerde kant op![]()
' Maar er was net natuurlijk rust
![]()
![]()
Hoezo ik ben niet helemaal wakker meer
Lijkt me voor de spelers ook verwarrendquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik dacht even verschrikt 'waarom schieten ze de verkeerde kant op![]()
' Maar er was net natuurlijk rust
![]()
![]()
Hoezo ik ben niet helemaal wakker meer
Geen weg in de directe omgeving, zeker geen drukke weg met turken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
anders werd je toch wel wakkergetoeterd door toeterturken
1 van deze 2 ploegen gaat door.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:23 schreef Onnoman het volgende:
wil iemand voor mij de toekomst voorspellen?
Ik kijk in de toekomst en ik zie dat Robben nog een keer gevaarlijk voor doel komt maar tegen de lat schietquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:23 schreef Onnoman het volgende:
de wereld vergaat in 2012quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:23 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:23 schreef Onnoman het volgende:
quote:
Gelukkig ligt Brazilië in een andere tijdszone.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:23 schreef zoekeenleven het volgende:
De vrij hoort eigenlijk allang op bed te liggen, na een verhaaltje van zijn mama natuurlijk
Ja. Finale wordt Argentinië vs Duitsland.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:23 schreef Onnoman het volgende:
Nee, jij zegt zinnige dingenquote:
jij leeft dus als een boerenjongen als ik het niet mis heb?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen weg in de directe omgeving, zeker geen drukke weg met turken.
Niks mis met mijn opmerkingen tot dusverre dit toernooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |