quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:02 schreef Dottey het volgende:
Oh verdorie.... betraptik was aan het lurken ....
Een blamba?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:04 schreef isax het volgende:
ik ga er nog maar een roken. om te janken.
Voor straf moeten ze schoppen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen: Dan maar strafschoppen.
juist! ook nog goed voor het milieu ook nog.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dat vliegtuig hoeft niet meer geboekt te worden?
Slaap lekkerquote:
Ik ook niet maar slaap lekker voor de zekerheid voor diegene die gaan slapenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Slaap lekker
(ik geloof er niets van)
hare hare!quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja vreselijk, inclusief kalend hoofd.....
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:17 schreef Voxs het volgende:
Stressrelief. * Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:23 schreef Braindead2000 het volgende:
De Argentijnen scoren binnen 5 minuten.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:28 schreef Voxs het volgende:
Stressrelief!
Move that body! Klikkerdeklik!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:28 schreef Voxs het volgende:
Stressrelief!
Move that body! Klikkerdeklik!
Neeeeequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:32 schreef isax het volgende:
nou mensen. maak je maak klaar voor de penalties.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:32 schreef isax het volgende:
nou mensen. maak je maak klaar voor de penalties.
Nee Cilieson moet het nu doen. KOM OP CIELOSON!!!quote:
Ja dit. 6:30.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:35 schreef Gert het volgende:
Hoe moet ik dadelijk slapen dan? Winnen of verliezen: de adrenaline giert nog wel een uur door.
Wat vooral kut is als je als ze verliezen. Dan wil je gewoon pitten en morgen gaat het leven weer verder.
Zeg jij maar Jasper.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Cilieson moet het nu doen. KOM OP CIELOSON!!!
Adem in adem uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
PFFFFFFFFFFF Ik durf niet te kijken. Ik moet kijken.
Sowieso. Hij is de kloon van Van der Sar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:37 schreef Ygritte het volgende:
Ik hoooop dat cillessen wat binnen houd.
diaze, 10mg bitte.quote:
2e ring a la Jaap Stam.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:37 schreef Jian het volgende:
Cillessen heeft nog nooit een penalty gestopt, maar hopen dat die Argentijnen er zelf een paar naast trappen
die heb ik nog ergens. lorazepam geeft wel een hardere rush op korte termijnquote:
Gewoon niet komen opdagen . 3e / 4e boeit dat nou...quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, dan moeten we zaterdag nog ...
Nou, nou, eerst maar eens zien, kijk niet te veel naar die wedstrijd tegen Brasil hoor. Ik denk dat het niet makkelijk wordt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De cup is nu sowieso voor Duitsland.
Hoi Sara.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef sararaats het volgende:
Jammer voor jullie but hey, de halve finale halen is toppie![]()
Nu alle hoop op Deutschland
Duitsland gaat toch winnen, of vond jij Argentinië in deze en de vorige wedstrijden zo goed dan?.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, nou, eerst maar eens zien, kijk niet te veel naar die wedstrijd tegen Brasil hoor. Ik denk dat het niet makkelijk wordt.
Wrom niet, hartstikke positief toch ...quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Sara.
Misschien is dit niet helemaal het juiste moment voor dit.
Dat is waar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Wrom niet, hartstikke positief toch ...
Ze geven niet veel weg, stug, hard. En één bevlieging van Messi is genoeg. Nee, ik denk dat die Duitsers nog een kluif krijgen, echt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Duitsland gaat toch winnen, of vond jij Argentinië in deze en de vorige wedstrijden zo goed dan?.
Uh? In elk geval ga ik slapen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Sara.
WTFquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Sara.
Je krijgt eenzelfde soort pot als vanavond, alleen dan in plaats van Nederland die de bal niet voorin kunnen krijgen/vasthouden, heb je een Duitsland die er wel tikkend doorheen komt. Maar ben wel met je eens dat ze stug zijn. Misschien dan ook penalties in de finale?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze geven niet veel weg, stug, hard. En één bevlieging van Messi is genoeg. Nee, ik denk dat die Duitsers nog een kluif krijgen, echt.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Uh? In elk geval ga ik slapen.
Slaapwel![]()
Daarom, is toch hartstikke goed wat ze gedaan hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef isax het volgende:
ach we dachten dat ze niet eens de eerste ronde zouden halen
Mwah, ik schat die Duitsers wel hoger in, maar iedereen denkt door die wedstrijd tegen Brasil dat ze er wel even overheen walsen, maar die uitslag tegen Brazilie was voor 80% te danken aan die Brazilianen die gewoon helemaal de weg kwijt waren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je krijgt eenzelfde soort pot als vanavond, alleen dan in plaats van Nederland die de bal niet voorin kunnen krijgen/vasthouden, heb je een Duitsland die er wel tikkend doorheen komt. Maar ben wel met je eens dat ze stug zijn. Misschien dan ook penalties in de finale?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
En welke zender moet ik nu opzetten om jankende volwassen kerels te zien?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ja prima allemaal maar ik vind het gewoon nog even kut.
Ja dat snap ik, maar zo werkt voetbal niet, weet jij ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, ik schat die Duitsers wel hoger in, maar iedereen denkt door die wedstrijd tegen Brasil dat ze er wel even overheen walsen, maar die uitslag tegen Brazilie was voor 80% te danken aan die Brazilianen die gewoon helemaal de weg kwijt waren.
We zitten in een dalende markt. Kopen kopen kopen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Jian het volgende:
Ik eet er geen boterham minder om moet je maar denken en morgen zijn de Oranje-loempia's in de aanbieding
Gewoon vliegtuig pakken, zoek 't maar uit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef Jian het volgende:
Alleen die wedstrijd van zaterdag mogen ze houden, dat slaat nergens op.
Goed gespeeld, het hele toernooi, klassequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef Baconbus het volgende:
Vlaar is er helemaal kapot van. Arme Ron.
Na dit WK niet meer weg te denken uit Oranje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed gespeeld, het hele toernooi, klasse
De finale danquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik wil het echt weten. Dat hoort er ook bij.
![]()
Adrenaline al een beetje gezakt? Niet te veel gedronken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Mijn vlaggetjes!
Dan gooien ze Maxima de cel inquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef isax het volgende:
wat als ze nou verboden middelen vinden bij argentinie?
ik kijk morgen wel terugquote:
OP DE BRANDSTAPEL !!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef isax het volgende:
wat als ze nou verboden middelen vinden bij argentinie?
Robben had er anders nog wel zin in.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef Jian het volgende:
Alleen die wedstrijd van zaterdag mogen ze houden, dat slaat nergens op.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zet ik het zeker aan om na afloop de traantjes te zien bij de verliezers.
Begin wel weer wat te landen ja. En nog redelijk nuchter.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Adrenaline al een beetje gezakt? Niet te veel gedronken?
Ik heb er al wel weer vrede mee.
Da's wel fijn: ik kan dagen blij zijn met een overwinning, maar verliezen is makkelijk te relativeren.
behalve ooit de halve finale tegen Italië in 2000
JA!!!!quote:
Nee joh, hij zei letterlijk dat die hem gestolen kon worden. En terecht.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gatverdamme, waar hij nog zin in heeft.
Ik ben ook veel te goedgelovigquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, hij zei letterlijk dat die hem gestolen kon worden. En terecht.
Vooraf had ik voor halve finale getekend!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begin wel weer wat te landen ja. En nog redelijk nuchter.
Ik vind dit wel schrijnend om te zien. Vlaar.
Het is zo en doeiquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:08 schreef Baconbus het volgende:
Ronald de Boer zegt wat ik denk. Je zet Vlaar niet als eerste bij de pingels, dan ben je raar.
Dat vond ik ook meteenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:08 schreef Baconbus het volgende:
Ronald de Boer zegt wat ik denk. Je zet Vlaar niet als eerste bij de pingels, dan ben je raar.
WK winnaar en topscorer? Hoeveel moet Müllert er dan nog maken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Baconbus het volgende:
Wat denken de heren hiervan?
[ afbeelding ]
Golden Boot. Rodriguez is favo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
WK winnaar en topscorer? Hoeveel moet Müllert er dan nog maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ja! Wat een geweldige herinnering hebben we toen gemaakt he? Te spannend en ik vond het maar extra vervelend met al die mensen erbij, Tot we wonnen. Juichen met zoveel mensen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooraf had ik voor halve finale getekend!
Maar het leek er gaandeweg de 2e helft en in het begin van de verlenging een klein beetje op dat Nederland het wéér zou gaan flikken. Nou ja, het was mooi. En Parkpop was kicken, vergeten we niet snel.
Jij geloof ik ook slaap lekker.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Ygritte het volgende:
Ik vind het allemaal wel prima. Adios, Los Ballos!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Golden Boot. Rodriguez is favo.Hmm tja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Zo is 't. Lekker wat euforie beleefd en nu weer met beide benen op de grond want wat we al wisten is nu duidelijk: we zijn geen wereldkampioenen. Het was leuk zo!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Wat een geweldige herinnering hebben we toen gemaakt he? Te spannend en ik vond het maar extra vervelend met al die mensen erbij, Tot we wonnen. Juichen met zoveel mensen.
Sowieso heb ik leuke herinneringen aan dit WK. SC bedankt ook.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:17 schreef isax het volgende:
word ik ook nog eens gestoken door een mug
Ik moest net wel heel even huilen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is 't. Lekker wat euforie beleefd en nu weer met beide benen op de grond want wat we al wisten is nu duidelijk: we zijn geen wereldkampioenen. Het was leuk zo!
Ik weet nog niet of ik m meepak eerlijk gezegd....quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:19 schreef Baconbus het volgende:
Oja, nu moeten we natuurlijk tegen Brazil. Dat zal wel een knaller van een pot worden.
Wat een schuimpje, die kan zo wat van je mouw likken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:17 schreef isax het volgende:
word ik ook nog eens gestoken door een mug
Inderdaad, iemand een onderwerp behalve voetbal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:21 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh Oranje Exit
En nu weer gewoon buisness as usual please
Ach, in Zuid-Amerika huilen zelfs de kerels, allemaal, maakt niet uit of er gewonnen of verloren is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest net wel heel even huilen.Misschien meer omdat het klaar is nu dan dat we verloren hebben. Haast ondragelijke spanning, ik kick er zo op. Maar het is vermoeiend.
Genoten met volle teugen.
Slaap lekker dan alvast.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, in Zuid-Amerika huilen zelfs de kerels, allemaal, maakt niet uit of er gewonnen of verloren is.
Het is een ontlading. Ik zelf heb het eerder bij grote vreugde, niet bij een verloren wedstrijd.
Maar ik denk dat je er daardoor dadelijk beter van kan slapen! Ik ga zo ook maar eens een poging doen.
Misschien gaan we 'm nog wel verliezen omdat die Brazilianen zich willen revancheren voor 't thuisfront.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik m meepak eerlijk gezegd....
Slaap lekker en werkse straks.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn bed ruikt ook nog lekker.
Ik ga het maar eens opzoeken. Mooie dromen iedereen.
quote:
Van mij wel hoor. Wat een wedstrijd was dat zeg.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:37 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Wat een kutzooitjeOf mag ik het niet meer over voetbal hebben
Slaap lekker.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:38 schreef isax het volgende:
ik ga maar eens proberen te slapen en hoop dat mijn gesnurk de dronken mensen weg jaagt.
Trustequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:38 schreef isax het volgende:
ik ga maar eens proberen te slapen en hoop dat mijn gesnurk de dronken mensen weg jaagt.
Echt heh, slaapverwekkend en dan ook nog Vlaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Wat een wedstrijd was dat zeg.
Het was heel apart. Van de week was ik meer gespannen dan nu i.i.g. tijdens de wedstrijd, want voor de wedstrijd was ik een stuiterbal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:40 schreef Parlay het volgende:
[..]
Echt heh, slaapverwekkend en dan ook nog Vlaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |