SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Spelen ze dan 433?quote:
ik was in de rust ff 2 100k packs aan het kopenHad ik hummels
kut ea troll. en iniesta dus ds2 had gelijk het was het niet waard.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kuyt naar LB , Blind CBquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Spelen ze dan 433?
ik was in de rust ff 2 100k packs aan het kopenHad ik hummels
kut ea troll. en iniesta dus ds2 had gelijk het was het niet waard.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ah oke. tnxsquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:25 schreef Kiid het volgende:
Jordy heeft in deze 5 minuten vaker naar voren gespeeld dan Wijnaldum in 3 wedstrijdenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Clasie oogt scherp en fit. Een goede zaak.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom zit je op deze account Litmanen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:29 schreef JoeydeKoala het volgende:
Toch al 3 ballen naar achter. Pauper clasie![]()
Kuyt heb ik echt nog geen een goede pass zien geven.
Mja, wel ex-Feyenoord dus hij moet wel erg goed zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kuyt heb ik echt nog geen een goede pass zien geven.![]()
Misschien nog even in zijn ritme komen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mja, wel ex-Feyenoord dus hij moet wel erg goed zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tering. als robben die er in geschoten had in de 92 min had ik 200 euro er bij.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kuyt______! Nummer 10 al die hij verneukt
Wat een dramaquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kuyt______! Nummer 10 al die hij verneukt
![]()
![]()
Naja nog 3 weken dan kunnen we weer van Ajax genieten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kijk er naar uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef over_hedge het volgende:
Naja nog 3 weken dan kunnen we weer van Ajax genieten.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ook. Wel eerste wedstrijd tegen fc hollywood zonder blind veltman en cillessen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kijk ik nu naar uit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef over_hedge het volgende:
Naja nog 3 weken dan kunnen we weer van Ajax genieten.![]()
We mogen in ieder geval heel trots zijn op het team en de coach. Veel verder gekomen dan iemand had gedacht en nog best met aardig voetbal. Petje af naar de Vrij, Vlaar, Kuyt en mijn held Robben.
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik hoop dat Duitsland wint.![]()
![]()
Sneijdertje, wat een geweldige spelerhelemaal niks goed gedaan dit WK.
imotm Vlaar is ook wel op zijn plaats
Zat er gewoon 120 minuten lang niet in en mis toch echt de overtuiging van Krul op de doellijn in zo'n serie.![]()
Kan er eigenlijk niet heel erg om rauwen. Ze zijn al een stuk verder gekomen dan ik verwacht had.
Ach, niemand had verwacht dat we de halve finale zouden bereiken. We gingen er al van uit dat het einde verhaal was na 3 groepswedstrijden. Toch een mooi WK dit of we nu 3e of 4e worden. Met maar 2 echte toppers waarvan er 1 na de eerste wedstrijd al weer afwezig was is dit gewoon een knap resultaat.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Van Gaaltwitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 10-07-2014 om 01:10:09Van Gaal: 'Ik heb Romero geleerd penalties te stoppen. Dat maakt het dubbel zuur' #nedarg #oranje reageer retweet
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ozz die "we" zegt. Hoogtepunt van de avond. Rest was kut. Wat een teringwissels ook zeg..moest een keer fout gaan met de gouden pik van Lowie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:01 schreef Ozz-03 het volgende:
Ach, niemand had verwacht dat we de halve finale zouden bereiken. We gingen er al van uit dat het einde verhaal was na 3 groepswedstrijden. Toch een mooi WK dit of we nu 3e of 4e worden. Met maar 2 echte toppers waarvan er 1 na de eerste wedstrijd al weer afwezig was is dit gewoon een knap resultaat.
En wiens schuld is het uiteindelijk? Juist. DSL.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
.......Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
samenvatting?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Slechtste keeper van het hele WK en die pakt dan die pingels. Maar welke bloedhond bedenkt dan ook dat je fucking Vlaar de eerste moet laten nemen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is niet zo ingewikkeld.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik 4quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand hier al een 100k pack geopend behalve Maver?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat zal best. Maar wel veel letters.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bek houdenquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja waar de fuck was KJ.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Slechtste keeper van het hele WK en die pakt dan die pingels. Maar welke bloedhond bedenkt dan ook dat je fucking Vlaar de eerste moet laten nemen.![]()
Heb toch wel een band met dit kikkerlandje hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ozz die "we" zegt. Hoogtepunt van de avond. Rest was kut. Wat een teringwissels ook zeg..moest een keer fout gaan met de gouden pik van Lowie.
En wiens schuld is het uiteindelijk? Juist. DSL.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
We zijn ver genoeg gekomen. En van Duitsland gaat niemand winnen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die stond weer voor niks bij de 5e..niks geleerd van Costa Ricaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb toch wel een band met dit kikkerlandje hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ach..3e, 4e, 8e..who caresquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:23 schreef DuTank het volgende:
We zijn ver genoeg gekomen. En van Duitsland gaat niemand winnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kerel rot een eind op, we zijn aan het nabeschouwen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kerel rot een eind op, we zijn aan het nabeschouwen.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Grootste choker in het Nederlands elftal moet toch Van Persie zijn.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hummels!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iniesta. Dus het was het niet waard. En ja dat zei jij. Maar als nog kan je dat pas weten als je ze gekocht hebt.
Het is half 2 in de nacht, we zijn net uitgeschakeld op het WK en het enige waar jij je druk om maakt zijn de 100k packs. Pleur op!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat loopt iedereen toch te haten? Met dit team is het gewoon een wereld prestatie als je bij de top 4 van de wereld eindigtquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Grootste choker in het Nederlands elftal moet toch Van Persie zijn.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het is half 2 in de nacht, we zijn net uitgeschakeld op het WK en het enige waar jij je druk om maakt zijn de 100k packs. Pleur op!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ben al over het verlies heen. Over 4 minuten ben je van me afquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het is half 2 in de nacht, we zijn net uitgeschakeld op het WK en het enige waar jij je druk om maakt zijn de 100k packs. Pleur op!![]()
![]()
dat wel, maar toch kut dat Robben het net niet in z'n eentje luktquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen toch te haten? Met dit team is het gewoon een wereld prestatie als je bij de top 4 van de wereld eindigtso close
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al over het verlies heen. Over 4 minuten ben je van me af
Voor eeuwig mag ik hopen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al over het verlies heen. Over 4 minuten ben je van me af
ga wegquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al over het verlies heen. Over 4 minuten ben je van me af![]()
Zijn vrije trappen tegen Costa Ricaquote:x 100
Zijn vrije trappen tegen Argentiniex 100
Nee.quote:Nu nog 2 minuten.quote:Nee hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:27 schreef Dudeweiser het volgende:
DS je maakt je weer onsterfelijk belachelijk.![]()
Oké mofquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen toch te haten? Met dit team is het gewoon een wereld prestatie als je bij de top 4 van de wereld eindigt![]()
Welke spelers nemen ze elke wedstrijd allemaal goed?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zijn vrije trappen tegen Costa Ricax 100
Zijn vrije trappen tegen Argentiniex 100
![]()
Pirlo, Toni Kroos en vast nog meer. Die vrije trappen waren allemaal gewoon drama vandaag terwijl dat juist het grootste wapen had kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke spelers nemen ze elke wedstrijd allemaal goed?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Slechtste waren RvP,Kuijt en BMI zonder twijfelquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Sneijder niet in topvorm, maar vandaag lang niet de slechtste..![]()
Klopt wereldtop,Sneijder is dat toch niet meer. Is geen schandequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pirlo, Toni Kroos en vast nog meer. Die vrije trappen waren allemaal gewoon drama vandaag terwijl dat juist het grootste wapen had kunnen zijn.![]()
Kuijt wel mede doordat hij op links de boel moest redden. Oftewel Blind zn hachje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slechtste waren RvP,Kuijt en BMI zonder twijfel![]()
BMI stond vaak tegenover Messi en had het zwaar, maar vond hem niet opvallend slecht. Die andere 2 wel. En Janmaat viel natuurlijk absurd slecht in. Echt niet te geloven hoe kansloos dat was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slechtste waren RvP,Kuijt en BMI zonder twijfelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sneijder heeft in mijn ogen wel een traptechniek van dat niveau.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt wereldtop,Sneijder is dat toch niet meer. Is geen schandeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Janmaat zijn aannamesquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BMI stond vaak tegenover Messi en had het zwaar, maar vond hem niet opvallend slecht. Die andere 2 wel. En Janmaat viel natuurlijk absurd slecht in. Echt niet te geloven hoe kansloos dat was.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Rijst het volgende:
wil niet slapenstaat er nog iets leuks op netflix???
Wijnaldem was ook weer kut en Clasie deed ook weinig goed. Met zulke spelers op het middenveld kun je nooit de bal snel rond laten gaan en de tegenstander kapot spelen![]()
Over het geheel gezien heeft van Gaal het goed gedaan, maar deze wedstrijd pakte eigenlijk niks uit zoals gewenst. Of misschien dat Messi in de tas zat, maar verder niks,..![]()
Natuurlijk staat hij tegenover Messi maar die gele kaart in het begin van de wedstrijd is funest. Net zoals De Jong deze wedstrijd je verneukt zo twee wissels en dat is zonde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BMI stond vaak tegenover Messi en had het zwaar, maar vond hem niet opvallend slecht. Die andere 2 wel. En Janmaat viel natuurlijk absurd slecht in. Echt niet te geloven hoe kansloos dat was.
Maar achteraf gelul allemáál![]()
Baalde vaak ook dat de omschakeling zo tergend langzaam ging, na 10 seconden stonden er weer 10 Argentijnen achter de bal. Of konden ze gewoon geen tempo maken?![]()
Dit ja, Robben aanspelen en die ging dan een beetje rondhobbelen tot iedereen teriug wasquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:38 schreef Alovenac het volgende:
Baalde vaak ook dat de omschakeling zo tergend langzaam ging, na 10 seconden stonden er weer 10 Argentijnen achter de bal. Of konden ze gewoon geen tempo maken?![]()
![]()
Omschakeling gaat of via lange ballen of via het middenveld. Lange ballen werkten totaal niet omdat de Argentijnen altijd 6 man minimaal achter de bal hadden en via het middenveld werkte het ook niet omdat ze er geen kut van kunnen. Clasiequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:38 schreef Alovenac het volgende:
Baalde vaak ook dat de omschakeling zo tergend langzaam ging, na 10 seconden stonden er weer 10 Argentijnen achter de bal. Of konden ze gewoon geen tempo maken?, Sneijder
, Wijnaldum
. En De Jong kan dat sowieso niet (die heeft andere kwaliteiten). Achteraf gezien heeft die gok met de Jong gewoon niet goed uitgepakt. DIe wissel mis je echt op het einde.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die laatste pingel trouwens..gewoon knap dat Cillessen die niet pakte
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Jong was wel super belangrijk om Messi in toom te houden de eerste 60 minuten, dat was Clasie niet gelukt. Maar daar ben je wel een mannetje aan kwijt dus ja, en een wissel.![]()
De Jong stond toch gewoon tegenover Perez meestal? Messi kwam pas tegenover een middenvelder nadat Perez eruit ging voor mijn gevoel..al kan ik dat in een drukke kroeg ook best gemist hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:42 schreef Zhano het volgende:
De Jong was wel super belangrijk om Messi in toom te houden de eerste 60 minuten, dat was Clasie niet gelukt. Maar daar ben je wel een mannetje aan kwijt dus ja, en een wissel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb Messi daarna ook niet gezien andersquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:42 schreef Zhano het volgende:
De Jong was wel super belangrijk om Messi in toom te houden de eerste 60 minuten, dat was Clasie niet gelukt. Maar daar ben je wel een mannetje aan kwijt dus ja, en een wissel.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb Messi het hele WK niet gezien andersOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
De Jong stond nooit meer dan 3 meter bij Messi vandaanquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Jong stond toch gewoon tegenover Perez meestal? Messi kwam pas tegenover een middenvelder nadat Perez eruit ging voor mijn gevoel..al kan ik dat in een drukke kroeg ook best gemist hebben.Toen was heel Argentinie niks meer..quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb Messi daarna ook niet gezien anders![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel wedstrijden van Argentinie gekeken of dat ook niet?![]()
Kennelijk was heel Nederland toen goed genoeg om ze uit de wedstrijd te houdenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
De Jong stond nooit meer dan 3 meter bij Messi vandaan
[..]
Toen was heel Argentinie niks meer..![]()
Ga je nog een punt maken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk was heel Nederland toen goed genoeg om ze uit de wedstrijd te houden![]()
Oh ok.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja het lag niet aan Nigel maar aan het matig spelen van Messi.![]()
Leuk dat hij scoort tegen Iran, Bosnie en Nigeria, maar heeft verder niet zijn stempel gedrukt naar mijn idee. Simpelweg niet dominant genoeg zoals die dat bij Barca wel vaak is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel wedstrijden van Argentinie gekeken of dat ook niet?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, niet echt. Het viel me in de eerste helft op dat waar Messi ging Nigel ook ging... Maar kan best zijn dat dat alleen op momenten was en dat Messi gewoon zelf slecht speelde.quote:![]()
Heeft Argentinië eigenlijk wel een goede wedstrijd gespeeld waar ze echt verdiend hebben om te winnen?![]()
Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Heeft Argentinië eigenlijk wel een goede wedstrijd gespeeld waar ze echt verdiend hebben om te winnen?Maar deze vent denkt van wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel wedstrijden van Argentinie gekeken of dat ook niet?
Messi toch echt minst slechte aanvaller nog bij Argentinie hoor... Heb jij uberhaupt een wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maar deze vent denkt van wel.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: