Dan kom je met een team aan dat afgezien van de halve finale van 2010 zich in de laatste 60 jaar niet heeft laten zien...quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar deze discussie ging over "de staat van dienst van" en dan kun je het verleden moeilijk buiten beschouwing laten natuurlijk.
Wat hebben die gewonnen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kom je met een team aan dat afgezien van de halve finale van 2010 zich in de laatste 60 jaar niet heeft laten zien...
Zweden en Engeland hebben in de tussentijd betere resultaten neergezet dan Uruguay
Uruquay 2 x wereldkampioen, 5 miljoen inwoners .... en jij komt met Zweden??????? Laten we maar stoppen, we hebben het niet over hetzelfde denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kom je met een team aan dat afgezien van de halve finale van 2010 zich in de laatste 60 jaar niet heeft laten zien...
Zweden en Engeland hebben in de tussentijd betere resultaten neergezet dan Uruguay
Engelend de beker 16 jaar later na de laatste cup van Uruguay en 3rde in 90 en Zweden 2x tweede volgensmij.quote:
En hoeveel inwoners hebben die landen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Engelend de beker 16 jaar later na de laatste cup van Uruguay en 3rde in 90 en Zweden 2x tweede volgensmij.
het is volgensmij nog steed Uruguay en je hebt het over een tijd dat Wereldcup voetbal voornamelijk bestond uit amateurcompetities(zelfs de Engelsen die op dat moment een prof competitie hadden moesten amateurs afvaardigen)quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Uruquay 2 x wereldkampioen, 5 miljoen inwoners .... en jij komt met Zweden??????? Laten we maar stoppen, we hebben het niet over hetzelfde denk ik.
vrije trapquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan het bijna niet aan als ze al op onze helft zijn. Laat staan in de omgeving van 16 meter.
a gossie toch ....quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is volgensmij nog steed Uruguay
Het wil er niet in hè, andere tijden, andere omstandigheden voor iedereen .... maare, succes er verder mee, er wordt gevoetbaldquote:en je hebt het over een tijd dat Wereldcup voetbal voornamelijk bestond uit amateurcompetities(zelfs de Engelsen die op dat moment een prof competitie hadden moesten amateurs afvaardigen)
doe ik ook somsquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb al gedacht over het geluid uitzetten om het minder spannend te maken.
Ja maar ..quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
a gossie toch ....
[..]
Het wil er niet in hè, andere tijden, andere omstandigheden voor iedereen .... maare, succes er verder mee, er wordt gevoetbald
Wisselen die hapquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:16 schreef Baconbus het volgende:
Van Persie is zoals gewoonlijk weer dramatisch. Ja maar hij doet het zo goed bij Man Utd.
Hij bakt er meestal weinig van bij Oranje, echt hoor ...quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:16 schreef Baconbus het volgende:
Van Persie is zoals gewoonlijk weer dramatisch. Ja maar hij doet het zo goed bij Man Utd.
Gelukkig ben je 't met me eens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij bakt er meestal weinig van bij Oranje, echt hoor ...
misschien moet ik weer een wandeling maken zoals tegen spanje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
doe maar gewoon, merken ze daar niets van ..
Ik mis Raffie en Strootje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk, zolang je geen onzin uitkraamt
ja dat probeert de tv ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik probeer mezelf moed in te praten dat de tweede helft telkens werkt voor NL.
Ja maar, Brazilie speelde gisteren in effen shirts en Duitsland niet .... en NL speelt nu ook in effen shirts en Argentinië niet, ow shitquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:21 schreef Voxs het volgende:
Kittel won, Duitsland won
Boom won, Nl...
( ik probeer het maar)
Snacks Jian. Nu.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar, Brazilie speelde gisteren in effen shirts en Duitsland niet .... en NL speelt nu ook in effen shirts en Argentinië niet, ow shit
ja maar ja maar...zondag bergrit en dan gaat kittel niet winnen want hij is een sprinter dus..dan moet NL toch zondag ..quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar, Brazilie speelde gisteren in effen shirts en Duitsland niet .... en NL speelt nu ook in effen shirts en Argentinië niet, ow shit
one down..ten to go...minstens..quote:
10 to goquote:
O ja, de bank er ook bij..Hop.quote:
Als hij vernedert wordt, alsjeblieft niet door een blessure.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:34 schreef isax het volgende:
zou mooi zijn als messie spontaan zijn lies scheurt ofzo.
word gek van die sukkel.
lekker ding is dat. ben voorquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij hebben we Huntelaar nodig.
The Hunter.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij hebben we Huntelaar nodig.
Oh dat is kut zeg, als je daar speciaal voor uit Lutjebroek gekomen bent.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:49 schreef Ygritte het volgende:
Feestje in Rotterdam is afgelopen. Het scherm is kapot
serieus?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:49 schreef Ygritte het volgende:
Feestje in Rotterdam is afgelopen. Het scherm is kapot
Qua opbouw was hij niet zo, maar verdedigend prima ja. Blind, Van Persie en Wijnaldum zijn de falers nu.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
Wat lult die Gruter nou, ik vond het allemaal niet zo spannend hoor en MI speelde gewoon goed
Van beide kanten. Dit is wel meer hoe een halve finale normaliter is.quote:
Eerder totaal onmachtig.quote:
iemand is al aan het warm lopen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerder totaal onmachtig.
Het lijkt wel alsof er een stel de griep hebben of zo.
Argentinië heeft eigenlijk nauwellijks grote kansen gehad, maar wèl een hoop potentiële. Nederland niet één.
Op deze manier haal je echt de penalties niet.
LOUIS, VERZIN IETS BRILJANTS!!!!!!
Eens. En Van Persie kun je dan een faler noemen omdat hij niks uit moeilijk aangespeelde ballen haalt. Robben krijgt niet eens ballen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Qua opbouw was hij niet zo, maar verdedigend prima ja. Blind, Van Persie en Wijnaldum zijn de falers nu.
Die Maat kan wel ballen. Laat onze Jan maar invallen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:56 schreef isax het volgende:
[..]
iemand is al aan het warm lopen!
jan maat of hoe je het schrijft
prachtige rijmquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Maat kan wel ballen. Laat onze Jan maar invallen.
Nah, geen idee eigenlijk, waarom Janmaat warm liep....
Niveautje "O god ik heb m'n stomme broer geloot voor sinterkloot"quote:
Nee, maar je zie nou steeds dat sommige spelers op de helft van de tegenstander eerst de bal onder controle willen hebben en hem dan opzij of terugspelen ipv hem met 1 tikje ineens naar voren te spelen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ze moeten met 10 man naar voren stormen, ..... tegen Argentinië
van persie doet het je niet naquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Niveautje "O god ik heb m'n stomme broer geloot voor sinterkloot"
Nee joh. 23 of zoquote:
Voor mij ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik Messi zie.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:09 schreef isax het volgende:
[..]
altijd zonder. zo hardcore ben ik.
mijn visboer doet ook niet aan uitjes.
Doe eens niet zo vervelend.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Op een slof en een oude voetbalschoen wordt Duitsland kampioen, wordt Duitsland kampioen.
Ik vind het te spannend. Houd mijn hart vast.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:11 schreef isax het volgende:
dit is niet leuk om naar te kijken.
zeg me dat jullie ook niet genieten
Mijn katten waren net interessanterquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:11 schreef isax het volgende:
dit is niet leuk om naar te kijken.
zeg me dat jullie ook niet genieten
ik kan het niet meer aan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het te spannend. Houd mijn hart vast.
Nu zijn we alleen voor Nederland uiteraard.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Doe ik een keer pro-EU is het nog niet goed.
Apporteren is echter wel een goed ideequote:Op woensdag 9 juli 2014 23:21 schreef -sabine- het volgende:
Dat appelleren moeten ze ook gaan bestraffen. Achterlijk aangeleerd gedrag.
Goedenavond allemaal.
yup. feyenoordquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ken heel Classie niet, waar speelt hij dan? Middenveld?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ken heel Classie niet, waar speelt hij dan? Middenveld?
we hebben krul nodig als het zo ver isquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:30 schreef Jian het volgende:
Het zit potdicht, de Hunter erin en de lange bal
Weet je nog toen tegen Italië in de Arena met Vlaar? Totaal andere speler nu. Jaap Stam-trekjes.quote:
Inderdaad, daar moest ik ook al aan denkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet je nog toen tegen Italië in de Arena met Vlaar? Totaal andere speler nu. Jaap Stam-trekjes.
Maak het even nog pijnlijker voor hem.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
van persie doe het voor je dochter!
beetje sambal tussen die billen is niet verkeerd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak het even nog pijnlijker voor hem.
Van wie? Die speelt toch helemaal niet mee deze wedstrijd?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
van persie doe het voor je dochter!
Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
beetje sambal tussen die billen is niet verkeerd.
Dat was wat de Brazilianen gisteren vergaten te doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de verdediging goed vind?
Ja zo eens! Sudden death.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:49 schreef -sabine- het volgende:
Verlenging, dan ben ik al jaren blij dat die goldengoal afgeschaft is. Waardeloos was dat.
Ik hoop het, verlenging moet ik niet aan denkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien scoren we wel op zijn Duits weer, in de laatste secondes ..
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef -sabine- het volgende:
Heel veel plezier met de verlenging allemaal.
Ik log uit, kan dit niet aan.Ga wat anders doen.
Lekker koezen straxen ik hoop hele mooie dromen vannacht over as zondag.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef Miek37 het volgende:
Kost me godgloeiende nu al een jaar van mn leven, motten we NOG een halluf uur!
Ja bedankt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef -sabine- het volgende:
Heel veel plezier met de verlenging allemaal.
Eens. Maakt niet uit welke je bedoelde.quote:
Duitsland lacht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:56 schreef Braindead2000 het volgende:
Lekkere voorbereiding op een eventuele finale ook, 2 van die marathonwedstrijden achter elkaar.
Eens. Wat een walgelijk kutland.quote:
Ik vind dit 1000x spannenderquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is een beetje als dat je een rel ziet ontstaan als je moet slapen.
Neem nog een pammetje Isa..adem in adem uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:00 schreef isax het volgende:
HUNTELAAR KOM ONS REDDEN GODVERDOMME TERING SPEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |