Als je niet incheckt, kun je er nog een keer mee reizen op dezelfde dag, lijkt me zo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:36 schreef Gabrunal_2013 het volgende:Je kunt hier immers niet mee frauderen,dus er is geen enkele reden in t checken.
En de reclame van de NS dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:47 schreef Socios het volgende:
Men hoeft inderdaad ook met het papieren treinkaartje "nieuwe stijl" dat sinds vandaag in omloop is niet 'in- en uit te checken'. Er zal bij controle ook niet beboet worden.
Da's een hoax, duh!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de reclame van de NS dan?
[ afbeelding ]
Oh, mag dat dan al? De NS wilde het al eerder doen, maar toen mocht het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:56 schreef karr-1 het volgende:
Omdat straks (eindelijk) de poortjes dicht zijn en je dan moet inchecken om binnen te komen.
Op Rotterdam Alexander moet je naar mijn weten in- en uitchecken om op het perron te komen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, mag dat dan al? De NS wilde het al eerder doen, maar toen mocht het niet.
Precies, er staan zoveel onwaarheden in die reclamequote:
Ja er is nu een proef op een aantal stations waar de poortjes dicht zijn. O.a. in Enschede. En vanaf augustus ofzo worden op 82 stations in etappes de poortjes gesloten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, mag dat dan al? De NS wilde het al eerder doen, maar toen mocht het niet.
Nee, met dat papieren kaartje hoef je weer niet uit te checken kennelijk...quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:43 schreef nodig het volgende:
Ik denk eerder dat jij geen poot hebt om op te staan.
En niet mee te frauderen? Je kan dan toch op ééndezelfde dag meerdere dagen hetzelfde traject afleggen?
Tevens ben je op sommige stations verplicht in- en uit te checken anders kom je het perron niet eens op.
Is dan het door het poortje gaan hetzelfde als inchecken, of moet je en door het poortje en nog een keer inchecken?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:56 schreef karr-1 het volgende:
Omdat straks (eindelijk) de poortjes dicht zijn en je dan moet inchecken om binnen te komen.
alsof je dat zou willen. Als ik van à naar b ga,moet ik dan metdenautonterug om nog een keer van à naar b te reizen. Ik niet dat er veel mensen zijn die dat zullen gaan doen. Er staat een datum op, net als bij het oude kaartje dat is genoeg. Inderdaad als er poortjes op alle stations zouden komen die dicht zijn, ook dus op de kleine. Dan kun je niet anders meer, maar tot het zover is, is het mijns inziens nonsens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja er is nu een proef op een aantal stations waar de poortjes dicht zijn. O.a. in Enschede. En vanaf augustus ofzo worden op 82 stations in etappes de poortjes gesloten.
En ja je moet met die eenmalige chipknip ook inchecken omdat je anders meerdere keren op 1 kaartje kunt reizen.
Omdat die veranderingen in de praktijk bijna altijd gepaard gaan met prijsverhogen en slechts voordelen bieden aan degene die ze heeft doorgevoerd, en dus niet aan degene die verplicht wordt eraan mee te doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Waarom zijn er altijd zulke debielen die zich weer flink af moeten zetten tegen veranderingen?
Die reclame is een pertinente leugen, want alle jaartrajectkaarthouders hebben juist een brief gekregen dat zij in tegenstelling tot alle publieke communicatie van de NS ook na 9 juli niet moeten in- en uitchecken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de reclame van de NS dan?
[ afbeelding ]
Inchecken is voldoende om het als ''afgestempeld'' te zien. Eindhalte van het traject staat op het kaartje en hoeft niet bepaalt te worden dmv uitchecken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, met dat papieren kaartje hoef je weer niet uit te checken kennelijk...
Dat je hem op sommige perrons wel nodig hebt om het perron of station te kunnen verlaten is een ander verhaal.
En de OV-jaarkaarthouders hoeven ook niet in- en uit te checken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die reclame is een pertinente leugen, want alle jaartrajectkaarthouders hebben juist een brief gekregen dat zij in tegenstelling tot alle publieke communicatie van de NS ook na 9 juli niet moeten in- en uitchecken.
Klopt, met een beetje fantasie zou je dat kunnen zien als een hele uitgebreide trajectkaart, waarbij het traject heel Nederland omvat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de OV-jaarkaarthouders hoeven ook niet in- en uit te checken.
Ik bedoel de echte OV-jaarkaarthouders, niet het studentproduct.
Nee als je incheckt gaat het poortje openquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dan het door het poortje gaan hetzelfde als inchecken, of moet je en door het poortje en nog een keer inchecken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |