Dat onderschat je.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef Rumille het volgende:
Die groep met al die favorieten (Contador etc) moet toch eenvoudig terug komen bij de groep Nibali? Of onderschat ik dat nu?
Daar zat Leezer, die kan dat ook goed. Bij Contador zitten is niet zo slecht. Alleen Nibali ontspringt nu de dans.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja, Rabo hecht meer aan het winnen van een etappe dan het zetten van twee kasseienvreters naast hun absolute kopman. Weer zo'n tactische blunder van Belkin.
Nee en ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef Rumille het volgende:
Die groep met al die favorieten (Contador etc) moet toch eenvoudig terug komen bij de groep Nibali? Of onderschat ik dat nu?
Tussen Nibali en groep Contador denk ik.quote:
Ik snap het nu al amperquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef Alrac4 het volgende:
Moet je voorstellen dat dit in de Giro gebeurt, dan snapt niemand meer waar iedereen zit
Dat is ook vandaag he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de etappe waar Arashiro wint na.
quote:
Niet persoonlijk bedoeldquote:
quote:
Was een andere Lotto volgens mij. Zit er samen met Talansky nog tussen denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |