Nee, dit stuk tussen de kasseienstroken is te lang voor Boom en Vanmarckequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Is dit verstandig van Belkin om nu al voluit te gaan ?
Boom moet het juist van dit soort omstandigheden hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Ik denk niet dat ze het volhouden met z'n tweeën.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:25 schreef Pedroso het volgende:
lolquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:25 schreef Ereinion het volgende:
Frank Schleck draait de eerste strook op.
Op de etappe waar Arashiro wint na.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit is de mooiste etappe van deze hele tour. Kan ik je nu alvast zeggen.
Tja, Rabo hecht meer aan het winnen van een etappe dan het zetten van twee kasseienvreters naast hun absolute kopman. Weer zo'n tactische blunder van Belkin.quote:
Belkin moet zich zoveel mogelijk in beeld rijden deze tour, altijd verstandig om te gaan dus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Je bent zelf de mooiste etappequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit is de mooiste etappe van deze hele tour. Kan ik je nu alvast zeggen.
Vrees dat dit te vroeg is. Volgende strook is pas over 15kmquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Half minuutjequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:26 schreef marcodej het volgende:
Schleck ergens ruim achter Groep Contador.
ach nee, die kunnen toch niksdoen voor Mollema. Gewoon koersen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja, Rabo hecht meer aan het winnen van een etappe dan het zetten van twee kasseienvreters naast hun absolute kopman. Weer zo'n tactische blunder van Belkin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |