Goeie, thanks. Probeerde het een paar maanden geleden al maar toen deed ie nog moeilijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:31 schreef Zolder het volgende:
Tip voor iedere xbox 360 gebruiker met gold:
Claim op de xbox live marketplace website ook de xbox one games with gold, voor het geval je in de toekomst een xbox one koopt heb je in ieder geval wat spellen.
Dit is nu mogelijk sinds de xbox one hier uit is.
Jep, omdat de xbox one hier officieel nog niet uit was zijn we toch aardig wat spellen misgelopen daardoor. Niet dat de xbox one games with gold tot nu toe veel bijzonders was, maar toch.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Goeie, thanks. Probeerde het een paar maanden geleden al maar toen deed ie nog moeilijk.
Ja irritant, dat is juist een game die ik ooit in een mogelijke toekomst wel zou willen spelen! (in tegenstelling tot die mislukte Panzer Dragoon re/kutmake)quote:Op woensdag 10 september 2014 14:20 schreef Zolder het volgende:
Super Time Force zou trouwens ook gratis moeten zijn, maar die lijkt wel verwijderd uit de store te zijn? Zelfs wanneer ik de link op major nelson gebruik krijg ik een melding: Oeps! deze pagina lijkt verplaatst.
Ook met de zoekfunctie niet te vinden.
die is beter dan verwachtquote:
Jammer heb alles al gehad en de rest hoef ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox 360 sales
Borderlands ¤ 4,99
Borderlands 2 ¤ 7,49
Borderlands 2 Season Pass ¤ 14,24
Borderlands 2 Mechromancer Pack ¤ 4,74
Borderlands 2 Captain Scarlett and Her Pirate’s Booty ¤ 4,74
Borderlands 2 Mr. Torgue’s Campaign of Carnage ¤ 4,74
Borderlands 2 Sir Hammerlock’s Big Game Hunt ¤ 4,74
Borderlands 2 Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep ¤ 4,74
Borderlands 2 Psycho Pack ¤ 4,74
Borderlands 2 Headhunter 1: Bloody Harvest ¤ 1,49
Borderlands 2 Headhunter 2: Wattle Gobbler ¤ 1,49
Borderlands 2 Headhunter 3: Mercenary Day ¤ 1,49
Borderlands 2 Headhunter 4: Wedding Day Massacre ¤ 1,49
Borderlands 2 Headhunter 5: Son of Crawmerax ¤ 1,49
Yeah dat zou chill zijn ja!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jammer heb alles al gehad en de rest hoef ik niet.
Hopelijk gooien ze nog een keer een hele zwik indies in de aanbieding want wil er nog wel een aantal.
Serieus?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:08 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die is beter dan verwachtbeste single player fps voor de 360 wat mij betreft, bijna elke missie voelt aan alsof het de laatste is
Ik word ook niet meer enthousiast wanneer er voor de 100ste keer weer eens dezelfde games in de ''aanbieding'' zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over een tijdje gewoon ALLES VOOR EEN EURO.
Dat zijn pas sales!
Eens... deel 3 vond ik ook erg matig, deel 2 was awesome!quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus?
Vond die maar slecht! Deel 2 vond ik een stuk toffer
Volgens mij heb je daar geeneens gold voor nodig en kan je je saves gewoon downloaden met je silver account. Je kan ze uiteraard niet meer uploaden, maar downloaden hoort als ik het me goed herinner te kunnen.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:34 schreef Catch22- het volgende:
Mijn gold is Verlopen,al een tijdje. Als ik een dag gold neem, kan ik mijn saves dan terughalen? Of verwijderen ze die als je abo verloopt?
die heb ik maar een uurtje gespeeld , was wel redelijk hetzelfde dus snap wel dat deel 3 dan tegen kan vallen.quote:Op donderdag 11 september 2014 07:27 schreef Retarded het volgende:
[..]
Eens... deel 3 vond ik ook erg matig, deel 2 was awesome!
End of an era idd! Ben wel heel blij dat XBLA aan veel kleinere games een goed podium heeft gegeven. Het zit er nog steeds niet bij iedereen ingesleten dat een paar van de beste games van afgelopen generatie alleen op XBLA/PSN te vinden waren, moet sommige vrienden van me er nog steeds aan herinneren, maar ben heel blij dat het is gebeurd. Je hebt wel gelijk dat na 2009 er een verandering was, toen was de PS3 ook helemaal bijgekomen en ging het Sony met volle zeilen voor de wind, dat zal ook gevolgen hebben gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ben mijn laatste twee 360-games aan het downloaden: Burial at Sea E2 en Walking Dead S2. Vond het wel fijn om weer een 360-controller in m'n handen te houden, stukken beter dan de Dual Shock 3![]()
Uiteindelijk vind ik dat de 360 na een paar sterke jaren (2005-2008) eigenlijk behoorlijk inkakte qua exclusives die mij aanspreken. Waar in het begin Kameo, Crackdown en XBLA hoge ogen gooiden leek het op het eind vooral een schiet- en race-console te zijn met tig versies van Halo, Forza en Call of Duty. Jammer.
PlayStation 3 kreeg vanaf 2009 veel interessantere games zoals Uncharted en inFamous en ook meer en betere rpg's. Toch was de 360 eigenlijk mijn favoriete console...
Volgend weekend ruim ik 'm op.
Noem eens wat voorbeelden dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
End of an era idd! Ben wel heel blij dat XBLA aan veel kleinere games een goed podium heeft gegeven. Het zit er nog steeds niet bij iedereen ingesleten dat een paar van de beste games van afgelopen generatie alleen op XBLA/PSN te vinden waren, moet sommige vrienden van me er nog steeds aan herinneren, maar ben heel blij dat het is gebeurd. Je hebt wel gelijk dat na 2009 er een verandering was, toen was de PS3 ook helemaal bijgekomen en ging het Sony met volle zeilen voor de wind, dat zal ook gevolgen hebben gehad.
Heb zelf nog veel te spelen dus ik doe hem voorlopig nog niet weg.
Die blauwe is wel geil idd. Jammer dat het gebundeld is met Call of Duty, waar ik niets om geef.quote:
Tja, je moet er van houden laten we maar zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Super Meat Boy, Shadow Complex, ilomilo, TrialsHD en Evolution, Mark of the Ninja, etc etc.
Hopelijk maken ze ook een Xbone in die kleur!quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die blauwe is wel geil idd. Jammer dat het gebundeld is met Call of Duty, waar ik niets om geef.
Catanquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Super Meat Boy, Shadow Complex, ilomilo, TrialsHD en Evolution, Mark of the Ninja, etc etc.
Nee, daarvoor was Geometry Wars er natuurlijk alquote:Op zondag 14 september 2014 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat de echte indies voor consoles met Braid begonnen inderdaad. Voor mijn gevoel was dat de eerste die ook de moeite was.
Is vast niet zo, maar toch.
Maar die was toch van een grote studio?quote:Op zondag 14 september 2014 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, daarvoor was Geometry Wars er natuurlijk al
Ja opzich wel, zelfs ook uitgegeven door Activision volgens mijquote:Op zondag 14 september 2014 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die was toch van een grote studio?
De prijs houdt me nog een beetje tegenquote:Op zondag 14 september 2014 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Burial at SeaIjzersterk verhaal en erg goede integratie met de eerste Bioshock. Aanrader!
Dan ga ik daar morgen gelijk aan beginnenquote:Op zondag 14 september 2014 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Burial at SeaIjzersterk verhaal en erg goede integratie met de eerste Bioshock. Aanrader!
Ik had de Season Pass nog via FOK!, dat scheeltquote:Op zondag 14 september 2014 21:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
De prijs houdt me nog een beetje tegen
Ik heb zojuist de eerste achter de rug. Man, dat begon behoorlijk heftig al direct in de eerste scènequote:Op zondag 14 september 2014 22:42 schreef MaxC het volgende:
Laatste episode van The Walking Dead was echt geweldig
Dude, zeker de moeite waard. De DLC, vooral de 2e, is beter dan Infinite zelf!!!11einsquote:Op zondag 14 september 2014 21:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan ga ik daar morgen gelijk aan beginnen
Om lekker tegendraads te zijn... ik vond Infinite echt best een kutgamequote:Op maandag 15 september 2014 00:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude, zeker de moeite waard. De DLC, vooral de 2e, is beter dan Infinite zelf!!!11eins
Eerste Bioshock ben ik mee gestopt, om deze redenen inderdaad. Het heeft me nooit echt kunnen pakken, die game.quote:Op maandag 15 september 2014 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om lekker tegendraads te zijn... ik vond Infinite echt best een kutgameHet verhaal was wel ok, maar de gameplay echt veel te houterig en veel te vaak backtracking etc. Het koste me echt moeite om mezelf er toe te zetten om hem uit te spelen. Eigenlijk hetzelfde als de eerste Bioshock.
ik vond infinite ook tegenvallen, alleen het laatste gedeelte was tof.quote:Op maandag 15 september 2014 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om lekker tegendraads te zijn... ik vond Infinite echt best een kutgameHet verhaal was wel ok, maar de gameplay echt veel te houterig en veel te vaak backtracking etc. Het koste me echt moeite om mezelf er toe te zetten om hem uit te spelen. Eigenlijk hetzelfde als de eerste Bioshock.
Ik ook, daar was pas ook al een discussie over en toen waren best wel wat mensen het er mee eensquote:Op maandag 15 september 2014 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de 360?quote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je Bioshock niet tof vindt kun je beter Mario gaan spelen
we zijn geen 10 meer.quote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Backtracking vond ik wel meevallen, wat ik wel jammer vond was dat de combat niet zo dynamisch was als Bioshock 1. Tenminste, daarin was de mogelijkheid om iedere encounter echt anders aan te pakken, om leuk te experimenteren met je plasmids, was hier minder de moeite waard had ik het gevoel. Ook vond ik het jammer dat bepaalde dingen, zoals die with-moeder van Elizabeth en die dove dudes in dat nare ziekenhuis maar heel kort voorkwamen en ook niet heel lekker uitgewerkt. Het blijkt uit behind the scenes-dingen dat dat allebei soort van reguliere vijanden moesten zijn die je vaak tegen zou komen en zo voelde ze ook: een beetje in de game geplaatst omdat ze toch al de 3D modellen en alles hadden en het was zo zonde om ze niet in de game te doen.quote:Op maandag 15 september 2014 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het ga je goed Roy!quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ben mijn laatste twee 360-games aan het downloaden: Burial at Sea E2 en Walking Dead S2. Vond het wel fijn om weer een 360-controller in m'n handen te houden, stukken beter dan de Dual Shock 3![]()
Uiteindelijk vind ik dat de 360 na een paar sterke jaren (2005-2008) eigenlijk behoorlijk inkakte qua exclusives die mij aanspreken. Waar in het begin Kameo, Crackdown en XBLA hoge ogen gooiden leek het op het eind vooral een schiet- en race-console te zijn met tig versies van Halo, Forza en Call of Duty. Jammer.
PlayStation 3 kreeg vanaf 2009 veel interessantere games zoals Uncharted en inFamous en ook meer en betere rpg's. Toch was de 360 eigenlijk mijn favoriete console...
Volgend weekend ruim ik 'm op.
Oh Bioshock is wel leuk hoor, maar deel 1 en 2 dan. Ik weet ook niet waarom, maar Infinite deed het m niet.quote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben benieuwd hoe ze dat in S3 oppakken aangezien ik betwijfel of ik mijn 360-save kan overzetten naar PS4/Xbone tegen die tijd.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Walking Dead S2 uitgespeeld, welk einde had iedereen hier gekozen?Zal wel met een vragenlijstje gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben benieuwd hoe ze dat in S3 oppakken aangezien ik betwijfel of ik mijn 360-save kan overzetten naar PS4/Xbone tegen die tijd.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Vandaar gaat een team van Indiase whizzkids aan de slag om speciaal voor jou een unieke ervaring op casetteband te zetten. Wordt wel met schip opgestuurd dus het kan even duren....quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:14 schreef OMG het volgende:
En dat dan per post naar Telltale sturen zodat zij het weer in kunnen scannen.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Walking Dead S2 uitgespeeld, welk einde had iedereen hier gekozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben benieuwd hoe ze dat in S3 oppakken aangezien ik betwijfel of ik mijn 360-save kan overzetten naar PS4/Xbone tegen die tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just a fool will play tricks on Angus McSix
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:27 schreef L3viathan het volgende:
[..]Heb dat einde ook gezien, erg sterk ook. Alle eindes waren eigen wel goed, maar ik was helemaal klaar metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een erg goed seizoen, evengoed als seizoen 1If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:45 schreef MaxC het volgende:
Mwa:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een erg goed seizoen, evengoed als seizoen 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Mwa:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Mwa:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |