Goh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:49 schreef trolley het volgende:
[..]
Godver, 20K schuld![]()
Ik vraag me altijd af hoe men aan zo'n torenhoge studieschuld komt. Natuurlijk is studeren duurder wanneer je op kamers zit dan wanneer je tijdens je studie gewoon thuis woont, maar met een schuld van 20K maak je mij niet wijs dat die 20K enkel en alleen maar is uitgegeven aan studiekosten.
Pff, hij heeft een jaar verknald oid en is toen een andere opleiding gaan doen. Van ICT en Business naar ICT en Media.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:49 schreef trolley het volgende:
[..]
Godver, 20K schuld![]()
Ik vraag me altijd af hoe men aan zo'n torenhoge studieschuld komt. Natuurlijk is studeren duurder wanneer je op kamers zit dan wanneer je tijdens je studie gewoon thuis woont, maar met een schuld van 20K maak je mij niet wijs dat die 20K enkel en alleen maar is uitgegeven aan studiekosten.
Ik heb dat ook wel eens gelezen inderdaad. Van die gasten die maximaal gingen lenen bij DUO om het vervolgens op hun spaarrekening te zetten voor 4 jaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:04 schreef Amoeba het volgende:
Ik zit nu wel te denken even 1k te lenen en gewoon op m'n spaarrekening te zetten. Krijg je meer rente op je spaarrekening dan je moet betalen aan DUO?
Anderzijds moet je over je rentebedrag ook weer rente betalen, dus of het lonend is…quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:12 schreef driekeerdrie het volgende:
Je betaalt ongeveer 0,7% rente op je DUO-lening, en, afhankelijk van je bank, krijg je denk ik 1,2-1,5% rente op een spaarrekening. Van het positieve uitgaande ontvang je dus op 1000¤ ongeveer 8¤ per jaar. (dit wordt natuurlijk elk jaar meer).
Dat kon toen je nog een spaardeposito van een jaar had met 5% rente, toen schoot dat op.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:12 schreef driekeerdrie het volgende:
Je betaalt ongeveer 0,7% rente op je DUO-lening, en, afhankelijk van je bank, krijg je denk ik 1,2-1,5% rente op een spaarrekening. Van het positieve uitgaande ontvang je dus op 1000¤ ongeveer 8¤ per jaar. (dit wordt natuurlijk elk jaar meer).
Niet janken, ik loop morgen de godganse dag op klompen met een wolle broek, boerenkiel, vestje en een pet op de kop muziek te maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef trolley het volgende:
Ze zijn er maar vroeg bij vandaag!
Morgen Heerenveen - Almere en Amsterdam - Assen in resp. een Peugeot Boxeren een Guilietta
![]()
Lekkere temperaturen ook morgen, om in een lange broek en net overhemd te lopen
En wat denk je als je het gebruikt voor de aankoop van een woning? Lekker 50k schuld bij IB tegen minder dan een procent, tegen 50K minder lenen bij de bank voor een woning(a 4 procent). Scheelt een euro of 1500 minimaal per jaar. Dat 30 jaar lang.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat kon toen je nog een spaardeposito van een jaar had met 5% rente, toen schoot dat op.
Nu eigenlijk niet meer.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:30 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Niet janken, ik loop morgen de godganse dag op klompen met een wolle broek, boerenkiel, vestje en een pet op de kop muziek te maken.
quote:
En de vermogensbelasting?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:32 schreef Shefkee het volgende:
[..]
En wat denk je als je het gebruikt voor de aankoop van een woning? Lekker 50k schuld bij IB tegen minder dan een procent, tegen 50K minder lenen bij de bank voor een woning(a 4 procent). Scheelt een euro of 1500 minimaal per jaar. Dat 30 jaar lang.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:43 schreef Exorbitantes het volgende:
Ew stort 100 euro te weinig.
Even bellen, of mailen?
Wat?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]. Moord en brand, maar had blijkbaar een vertekend beeld van het aantal uren dat ik had gewerkt vorige maand.
Was in de veronderstelling dat ik wel meer dan 2 dagen had gewerkt vorige maand. Maar niet dus.quote:
Neuh ik bedoelde dat t rond de 450 wasquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef Amoeba het volgende:
Autoresetcollega's, de maandelijkse Easy Way salarisproblemen Tweedaagse is er weer.
Hoe laat ben je in Almere? Ik zo rond half 11 schat ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:42 schreef Amoeba het volgende:
En morgen:
Eindje - Almere per V50 naar d'n grote boze A.
Veenendaal - Oosterhout met een Ibiza, naar de Logistiekweg. Kan me herinneren daar iets over gelezen te hebben, wat is er met die locatie?
Zeer zeker fantastisch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:10 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Neuh ik bedoelde dat t rond de 450 was
Ik ook rond half 11. DM me je nummer en we hebben een meet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:41 schreef trolley het volgende:
[..]
Hoe laat ben je in Almere? Ik zo rond half 11 schat ik.
Zonder nummer ben ik morgen ook niet te missen, met een Peugeot Boxerquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook rond half 11. DM me je nummer en we hebben een meet.
Gezien 90% van de contactpersonen mannen zijn, denk ik niet dat iemand daar een probleem van zal maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef Sarasi het volgende:
Dilemma! Het wordt morgen hartstikke warm en ik moet bijna een halfuur lopen. Jurkje ja of nee? Geen idee wat de regels van AR daarvoor zijn en het zijn niet bepaald hoge neklijn knielange jurkjes die ik heb, maar zou het echt kwaad kunnen?
Es ist een Women??quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef Sarasi het volgende:
Dilemma! Het wordt morgen hartstikke warm en ik moet bijna een halfuur lopen. Jurkje ja of nee? Geen idee wat de regels van AR daarvoor zijn en het zijn niet bepaald hoge neklijn knielange jurkjes die ik heb, maar zou het echt kwaad kunnen?
Mannen mogen ook jurkjes dragen hoor, we leven in een vooruitstrevende wereld hè!quote:
Kom maar op met die foto van jou in een jurk dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik denk dat dat het beste bepaald kan worden middels een foto.
mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mannen mogen ook jurkjes dragen hoor, we leven in een vooruitstrevende wereld hè!
Dit!quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:09 schreef S-RS het volgende:
Als jullie nou vaker van die zolderkamer afkomen met jullie grote bek en naar een kartmeet komen dan hadden jullie allang geweten hoe Sarasi eruit ziet
Whut. Heb ik een naamgenoot op de planning?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:09 schreef Amoeba het volgende:
Esther belde net: als je de app test mag je gewoon iedere dag werken
Esther stuurt je al die mailtjes over de AR app nigletquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Whut. Heb ik een naamgenoot op de planning?
Oh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Esther stuurt je al die mailtjes over de AR app niglet
+1quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:09 schreef S-RS het volgende:
Als jullie nou vaker van die zolderkamer afkomen met jullie grote bek en naar een kartmeet komen dan hadden jullie allang geweten hoe Sarasi eruit ziet
Gewoon zeggen dat je een rit eist omdat je niet voor jan lul je bed uitkomt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:44 schreef OMGitsSander het volgende:
Heb net ritje Ede-Meerkerk gereden. Nu was ik, na de rit, rond half 12 op station Utrecht centraal (moest naar Ede-Wageningen). Kan ik dan naar AR bellen om te vragen of ze nog een rit hebben? Of is dat not done?
Link established. Excellent work.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:44 schreef trolley het volgende:
[..]
Zonder nummer ben ik morgen ook niet te missen, met een Peugeot Boxer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |