Waarom moet dat? Ze kunnen ook in de bergen eerst voldoende voorsprong nemen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
2e week lijkt me beter, ze moeten het nog wel in de bergen terug kunnen pakken
Neutraliseren de koers! Tot aan de finish! Belachelijke keuze, Zonneveld kom er maar in!quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze starten morgen op de citadel van Arras. Daar liggen ook kasseien. Als dat maar goed gaat.
Froome lag gisteren al helemaal open.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Staat overigens ook een harde wind schuin in de rug. Zal mij niet verbazen als het voor de kasseien al helemaal open ligt.
8 kilometer lang, maar wel gemiddeld 17 a 18%, met stukken van 25%. Dat wordt een spektakel.quote:
En dan die als afdaling doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bestaat er geen Alp die volledig in kasseien is gelegd?
Precies. Neemt verder niet weg dat Froome inderdaad niet de enige is, maar dat mannen als Nibali en Rui Costa ook moeten vrezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Valverde heeft dit voorjaar in Vlaanderen gekoerst. Contador heeft zich de vorige keer al bewezen op de kasseien. En 2 en 3 zijn juist op de kasseien een enorm nadeel.
En dan gewoon een ganzebordspel met wielrennertjes doen om te bepalen wie wint.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neutraliseren de koers! Tot aan de finish! Belachelijke keuze, Zonneveld kom er maar in!
#teamjohannes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:39 schreef Mykonos het volgende:
Het wordt tijd dat we een nieuwe Henri Desgrange als Tour-baas krijgen
En dan krijgen we die lul ook nog een week bij de avondetappe. Ik zou bijna pleiten om Wagenbert daar de hele Tour te laten zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand Sunfield van zijn zeepkist schieten? Wat een irritant volksmennertje is dat zeg.
Ik vraag me af in hoeverre techniek en ervaring belangrijk zijn wanneer het gaat over zo'n korte afstand gaat met niet zo heel veel kasseistroken. Ik denk dat kasseien pas moeilijk worden als je leeg bent en begint te sukkelen, maar zouden de meesten in deze omstandigheden er niet in slagen om die paar stroken puur op kracht over te denderen? Dat tijdsverlies alleen maar te wijten zal zijn aan pech of onoplettendheid...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Valverde heeft dit voorjaar in Vlaanderen gekoerst. Contador heeft zich de vorige keer al bewezen op de kasseien. En 2 en 3 zijn juist op de kasseien een enorm nadeel.
Wat? Waar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt dat het Nederlands Elftal vanavond een halve finale speelt.
Man man man
Die skibrillen van Garmin hebben wel ruitenwissers nodig met deze omstandigheden ja.quote:
Wat een dag hequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Man man man
wielrennen > voetbalquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Man man man
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand Sunfield van zijn zeepkist schieten? Wat een irritant volksmennertje is dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |