Wordt nog dringen voor de tweede plaats met mannen als Kristoff en vooral Van Avermaet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Snappen er niets van. Echte kenners gaan natuurlijk voor Vanmarcke.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Kan iemand het eens uitleggen hoe het zit met de veegwagen / bus?
Moet je als renner altijd volledig een etappe uitrijden, kun je halverwege in de bus gaan zitten.
In het commentaar/interviews hoor ik er regelmatig wat over, alleen kan ik er maar weinig info over vinden
Samen kijken? Op jij alvast een topic?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Komend weekend is het weer zo ver.
Als je onderweg afstapt kun je inderdaad de bezemwagen instappen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Kan iemand het eens uitleggen hoe het zit met de veegwagen / bus?
Moet je als renner altijd volledig een etappe uitrijden, kun je halverwege in de bus gaan zitten.
In het commentaar/interviews hoor ik er regelmatig wat over, alleen kan ik er maar weinig info over vinden
SPT / FISH'O'MANIA #2: 14 juli 2013, RTL7 #2quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Samen kijken? Op jij alvast een topic?
Als je stopt met fietsen wel ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:06 schreef HansvanOchten het volgende:
Maar ben je dan automatisch gediskwalificeerd voor de volgende etappe?
vroem vandaag een camera gevenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Die onboard beelden moeten ze live uit gaan zenden.
Moet je de helft van de tijd je hoofd kantelen als hij op de grond ligt te dweilen.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:10 schreef Frutsel het volgende:
kom maar op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als tegen prestatie moeten ze dan wel de etappe schoon achter laten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als je onderweg afstapt kun je inderdaad de bezemwagen instappen.
mooi toch als je vanuit zo'n positie Froome in foetushouding op de kasseien ziet liggenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Moet je de helft van de tijd je hoofd kantelen als hij op de grond ligt te dweilen.
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo zou je dat schrappen? Hij rijdt toch al tijden langzaam?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schrap de woorden langzaam aan maar.
Sinds gisterochtend.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:16 schreef jaykop het volgende:
[..]
Hoe lang is dat al bekend? Rol net mijn nest pas uit
Uurtje geleden bekend gemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:16 schreef jaykop het volgende:
[..]
Mij iets meer dan een uurtje dacht ik... ik hoorde het rond 12.00 uur ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:16 schreef jaykop het volgende:
[..]
Sinds de oerknal. God heeft er nog voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:16 schreef jaykop het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds de oerknal. God heeft er nog voor gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |