SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
En hier weer verder
[ Bericht 2% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 17-07-2014 10:08:47 ]
Ja, het wordt nog een latertje ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef Tarado het volgende:
Goeiemiddag!, hopelijk wordt het ook een goeie nacht
Dat zegt niet zoveel hoor al is Duitsland gewoon de beste ploeg maar dat was Nederland in 74 ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het wordt nog een latertje ook.
Ik weet niet meer wat ik wens eigenlijk.
Ik zie Nederland echt niet van Duitsland winnen hoor na de slachtpartij van gisteren
Jawel dit was maar 1 wedstrijd, elke wedstrijd is anders!quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het wordt nog een latertje ook.
Ik weet niet meer wat ik wens eigenlijk.
Ik zie Nederland echt niet van Duitsland winnen hoor na de slachtpartij van gisteren
In 74 was de ploeg toch veel sterker dan de ploeg van nu? Of heb ik me verkeerd voor laten lichten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel hoor al is Duitsland gewoon de beste ploeg maar dat was Nederland in 74 ook
Ik weet nog niet zeker. Denk dat ik thuis kijk. Spánnend is het.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Wel gewoon weer thuis. Jij? Vanavond JUICHEN
Ik zie wel gelijkenissen tussen het huidige Duitsland en het NL van 74, het verschil is dat het Duitsland van toen beter was dan het NL van nu.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In 74 was de ploeg toch veel sterker dan de ploeg van nu? Of heb ik me verkeerd voor laten lichten?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie wel gelijkenissen tussen het huidige Duitsland en het NL van 74, het verschil is dat het Duitsland van toen beter was dan het NL van nu.
Maar zo'n oor wassing als Brasil gisteren kreeg wordt het niet hoor, die deden werkelijk alles fout, dat had Nederland ook afgestraft.
Lijkt me ook beter want zaterdag in de loser finale lijkt me ook niks, dan liever 2e.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Nou , laat dan Nederland maar winnen vanavond.
Hoe zou de sfeer op de Eikenhorst zijn? Maxima voor Argentinië en WA voor Oranje.
Die slapen vast apart nu
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter want zaterdag in de loser finale lijkt me ook niks, dan liever 2e.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of vaseline achteraf veel helpt, aspirientje misschien beterquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:23 schreef Divje het volgende:
Hallon! Hopelijk hebben die braziliaantjes genoeg vaseline, zal wel schraal zijn na gisteravond
Het houdt het iig soepel voor de volgende afgang.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of vaseline achteraf veel helpt, aspirientje misschien beter
Hoorde het gister al bij VI dat het vandaag zwaar zou worden voor de renners! En dat publiek.. neverending story geloof ik. Elk jaar gezeur en trammelant, maar 'ze' leren er niet echt van.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker. Denk dat ik thuis kijk. Spánnend is het.
En vandaag ook een loodzware etappe van de Tour. Allemaal kasseien en regenen windkracht 7 verwachten ze. En dan achterlijk publiek erbij die voor de fietsers gaan liggen om een leuke foto te maken. Afschieten moeten ze die dombo's.
Hallo Inso. Mis je al de laatste tijd . Veel op GRTD zeker? Hoe is de werkleef? En de gewone leef? Hard?quote:
Er schijnen kasseistroken geschrapt te zijn. Is toch te gevaarlijk zo onder deze weersomstandigheden .quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoorde het gister al bij VI dat het vandaag zwaar zou worden voor de renners! En dat publiek.. neverending story geloof ik. Elk jaar gezeur en trammelant, maar 'ze' leren er niet echt van.
Ja, maar ben niet meer zo super veel op FOK!.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Veel op GRTD zeker? Hoe is de werkleef? En de gewone leef? Hard?
Hoi Lavquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hallo Inso. Mis je al de laatste tijd . Veel op GRTD zeker? Hoe is de werkleef? En de gewone leef? Hard?
En Divje ook weer eens hier. Gezellig!
Nope. Dat fietsen kan me niet boeienquote:
Wel oke, en dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar ben niet meer zo super veel op FOK!.
En heel saai
En wel oke.
daar?
Het gaat, het gaat. Nog vrijgezel, ook wel weer lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Div. Hoe gaat het met jou? Nog vrijgezel of inmiddels alweer een mooie dame aan je zij?
Ja, ik ga wel de berg op. Met de auto.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Het gaat, het gaat. Nog vrijgezel, ook wel weer lekker
Je gaat alweer lekker op vakantie?Of ga je de berg beklimmen
Mwoah, altijd valt wel meequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel de berg op. Met de auto.
Fietsend gaat me echt niet lukken.
Ja, het lijkt nu net alsof ik altijd op vakantie ga, maar het is bij elkaar opgeteld precies twee weken.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel oke, en dat is het belangrijkste
Ja, goed hier. Ik ga vrijdagnacht vertrekken voor een weekje Provence. Malaucene aan de voet van de Mont Ventoux. Had geboekt omdat ik verkeerd gelezen had dat ze daar de 15de een etappe zouden rijden en wilde dat wel (weer) meemaken. Was het het programma van vorig jaar. Helder licht heAfijn, ik ga toch want de Provence en dé berg is sowieso geweldig.
Ben wel al dingetjes aan het klaarleggen ja. Boeken zitten al in de koffer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah, altijd valt wel meeWel kort achter elkaar, ook fijn
Al aan het inpakken?
Waar ga jij naar toe? Tjacka opzoeken op zijn tour?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel lekker hoor
Ben ook weekje weg vanaf zaterdag
Portugal, in buurt van Portoquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar ga jij naar toe? Tjacka opzoeken op zijn tour?
Op zich wel maar ik vind het niet zo'n sympathieke man, dus ook niet zo erg dat hij afstaptquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het niet zielig dan? Mis ik iets?
Jeetje, en gisteren ook al zo gevallen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 keer gevallen, al voor de kasseien
Het is een slachtveld joh deze etappequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje, en gisteren ook al zo gevallen.
Dit vind ik echt heel zielig en nee, ben ook niet echt grote fan van hem. Maar dit gun je toch niemand?
Cavendish was heel anders, die deed het zelf. Daar heb ik geen medelijden mee.
eerst viel ie en toen ging ie doorrijden en toen viel ie weer en stapte ie af echt jammerquote:
Kan daar zo slecht tegen, dan zie je die strijd van zo'n jongen. Brrr wat is het toch eigenlijk een keiharde sport. Het zijn net gladiatoren . Maar dan op de fiets.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eerst viel ie en toen ging ie doorrijden en toen viel ie weer en stapte ie af echt jammer
Ik vond hem toen met Wiggins niet echt netjes, dus een held, daar is meer voor nodig dan alleen hard te kunnen fietsen bergopquote:
Hoorde al dat er veel gevallen waren? En idd, dat word spekglad natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er schijnen kasseistroken geschrapt te zijn. Is toch te gevaarlijk zo onder deze weersomstandigheden .
Nu maar hopen dat er niet meer onderuit gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoorde al dat er veel gevallen waren? En idd, dat word spekglad natuurlijk.
was echt super etappe een van weinige die ik helaas kan zien dit jaarquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ge-wel-dig![]()
En nu kan de dag/nacht nog mooier worden ...
Ik ga zo sportjournaal kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was echt super etappe een van weinige die ik helaas kan zien dit jaar
dus mooi dat het geweldige etappe was
een van de beteren die ik laatste jaren hebt gezien
Dat denk ik ook welquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ja ook best nerveus nu.
Al zit ik nog steeds na te genieten van de prachtige ritzege van Lars Boom
Idd zowel Messi als Robben werden goed afgestopt, alle hoop lag daarna bij de Hunter, spanned tot aan het eind.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:49 schreef bedachtzaam het volgende:
Helaas maar ze hebben het Argentinië behoorlijk moeilijk gemaakt.
Volgende keer beter
Zo, hopelijk zijn jullie niet al te erg toegetakeld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Idd zowel Messi als Robben werden goed afgestopt, alle hoop lag daarna bij de Hunter, spanned tot aan het eind.
Zaterdag kijken of we alsnog 3e kunnen worden!
Voor al die mensen die nu dingen aan het slopen zijn heb ik btw geen goed woord voor over, liep naar huis met een vriendin van mij en een mafketel vond het normaal om een fiets richting mijn hoofd te gooien, omdat hij mij miste moest een andere jongen (die toevallig net de bocht om kwam fietsen) er aan geloven en werd in elkaar geslagen bij mij voor de deur.. TRIEST KLOOTJES VOLK!!! kon ze er nog van ze af trekken met gevolg een bloedneus en wat schrammen, die meid die met me mee liep kreeg ook een rake klap, en hield er een bloedlip aan over! toen de politie die 100 meter verderop stond er aankwam waren de jongens al snel weg gerend! BAH!
Snap dat je teleurgesteld bent maar sloop thuis je inboedel ipv spul van een ander, en laat anderen met rust!
Gelukkig niet zeg, die jongen was er erger aan toe het waren 3 jongens en 2 er van sloegen alles stuk wat ze tegen kwamen en was dat mijn buurmeisje me aan de kant duwde anders had ik een fiets in mijn nek, liep rustig door naar huis terwijl ze maar bleven schelden, en toen kwam die andere jongen net om de bocht fietsen en die werd met een klap ( stond mijn deur los te maken ) van zijn fiets getrokken of getrapt, en lad dus achter mij op de grond, ik draaide me om en probeerde dus gelijk die 2 jongens van m af te sleuren maar ze bleven door gaan, kreeg daardoor een paar rake klappen en mijn buurmeisje een ellenboog , De arme jongen had veel klappen gekregen, bij mij thuis even opgelapt en zijn fiets weer beetje inelkaar gezet en met hem meegelopen naar zijn huis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zo, hopelijk zijn jullie niet al te erg toegetakeld.
Eind 20 nog wel..quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, die jongen was er erger aan toe het waren 3 jongens en 2 er van sloegen alles stuk wat ze tegen kwamen en was dat mijn buurmeisje me aan de kant duwde anders had ik een fiets in mijn nek, liep rustig door naar huis terwijl ze maar bleven schelden, en toen kwam die andere jongen net om de bocht fietsen en die werd met een klap ( stond mijn deur los te maken ) van zijn fiets getrokken of getrapt, en lad dus achter mij op de grond, ik draaide me om en probeerde dus gelijk die 2 jongens van m af te sleuren maar ze bleven door gaan, kreeg daardoor een paar rake klappen en mijn buurmeisje een ellenboog , De arme jongen had veel klappen gekregen, bij mij thuis even opgelapt en zijn fiets weer beetje inelkaar gezet en met hem meegelopen naar zijn huis.
De 3e jongen stond er maar bij te kijken, en dat voor een stel jongens gok eind 20! Verklaring afgegeven aan politie die er nog achteraan gingen maar ze waren al te ver weg.
Buurmeisje is net pas naar huis haar vriend werkte in cafe waar we voetbal hebben gekeken en die is pas net klaar.
Echt wat een zure verliezers, en al helemaal om gewoon anderen pijn te doen om niks, bah bah bah!
Winkel beneden niet tegenover ook niet, de andere 2 winkels staan leeg en de coffee shop was al dicht ( rol luiken voor)quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:22 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Eind 20 nog wel..
Hopelijk hebben ze naast jullie verklaring en signalement ook nog camerabeelden die kunnen helpen.
Maar ja, heel veel zal dat ook niet veranderen want die zijn zo weer vrij als ze al gevonden worden.
Dat is wel heel kortquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:17 schreef theguyver het volgende:
zo 2 uurtjes slaap gehad, nu even de hondjes uitlaten best ruk als je na zo'n wedstrijd er om 6 uur wer moest beginnen
Jah Ben het wel gewend maar tochquote:
Ik werd vanzelf wakker rond kwart over 7, dan er maar meteen uit slaap is overratedquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jah Ben het wel gewend maar toch
Straks maar ff turbo dutje tussendoor doen
Jup slaap door de weeks tussen de 4 a 5 uur per nacht en in weekend vaak nog minder.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik werd vanzelf wakker rond kwart over 7, dan er maar meteen uit slaap is overrated
Ik werk ook vanuit huis, als ik niet op reis benquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup slaap door de weeks tussen de 4 a 5 uur per nacht en in weekend vaak nog minder.
voordeel is wel ik werk van 5 a 6 uur sochtends tot uurtje of 12 a 2 in de middag, vaak doe ik savonds en smiddags ook nog wat, hangt maar net hoe het uit pakt, heerlijk vanuit huis werken, werkvloer ligt toch kleine 9.100 km uit elkaar
quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik werk ook vanuit huis, als ik niet op reis ben
En toch kijk ik er met een goed gevoel op terug.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Goeie-katernietvandedrank-morgen allemaal
Goeiemorgen, ik heb geen katergevoel, ik vond dat ze beiden te weinig brachten voor een overwinning en als je het dan op penalty's aan laat komen weet je dat het fout kan gaan, kon ook meteen slapen na de wedstrijd in tegenstelling tot die tegen CR waar de adrenaline nog nagierde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Goeie-katernietvandedrank-morgen allemaal
quote:
Dat vond ik juist wel een verschil met de Belgen, die streden hun laatste wedstrijd juist te weinig, aan inzet lag het niet maar je moet voetballend wel iets meer brengenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:21 schreef theguyver het volgende:
[..]NP ze hebben keihard gestreden net als de belgen helaas.
We zijn in ieder geval op zijn minst 4e van de wereld en dat voor zo'n klein klote landje![]()
En niemand had zo veel van NL verwacht ik vind het knap
Wat een toestand. Sommige mensen hebben toch een idiote manier van omgaan met teleurstellingen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Winkel beneden niet tegenover ook niet, de andere 2 winkels staan leeg en de coffee shop was al dicht ( rol luiken voor)
Denk niet dat ze gevonden worden, net nog even gekeken beneden ze hebben 3 fietsen gesloopt, en hoorde net van mijn vriendin die net buiten de stad woont deuken in garage deuren getrapt en 2 auto's lopen bekrassen, ging ook om 3 jongens en wat ik er van begreep klopte de omschrijving.
vraag me af wat voor een ravage ze verder nog hebben aangericht, tussen mij en haar zit een kleine 500 meter.
Dat had ik net in verkeerde topic gepostquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een toestand. Sommige mensen hebben toch een idiote manier van omgaan met teleurstellingen.
Hoe is het nu met die jongen Guyvie?
Wat een stel klootzakken zegquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat had ik net in verkeerde topic gepostpoot gekneusd en een hersenschudding
nope helpt niet. nog steeds bah bah.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
awwwwcheer up! hier special kitty hug!
[ afbeelding ]
wel op Facebook en ik heb er toch een goed oog in dat hij toch terugkomtquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Heb je al in de buurt rondgevraagd? Of foto's op de bomen gehangen?
Nou had hier gister paar etterbakken in de straat lopen die had je van mij part de kop mogen verbouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nope helpt niet. nog steeds bah bah.
Heb ook zin om iemand te slaan maar dat gevoel zullen we maar onderdrukken...
Zou voor de zekerheid even een foto aan de boom hangenquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel op Facebook en ik heb er toch een goed oog in dat hij toch terugkomt
Ja, maar op Facebook is toch anders dan in de buurt wat foto's ophangen en eventueel mensen vragen om uit te kijken. Briefje in de bus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel op Facebook en ik heb er toch een goed oog in dat hij toch terugkomt
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er loos B? Vanwege de voetbal?
Ja het is ook waardeloos en dan nog die troostfinale. Zouden ze daar nog 100% hun best voor doen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:29 schreef Blaadjes het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 juli 2014 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er loos B? Vanwege de voetbal?
[/quote}
ja
het "kieken" heeft geen chip maar hij komt terug, ik voel het aan m'n grote teenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar op Facebook is toch anders dan in de buurt wat foto's ophangen en eventueel mensen vragen om uit te kijken. Briefje in de bus.
Krijg ik hier ook af en toe en heb zelfs een keer een kat gevonden die overburen kwijt waren. Zat bij mij in de tuin. Zonder het briefje met de foto en 'signalement' van de kat in de bus had ik niet geweten dat hij zoek was.
Dus gewoon proberen Sara.
Dat maakt toch niet uit? Je kunt toch een foto van hem maken en die uitprinten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
het "kieken" heeft geen chip maar hij komt terug, ik voel het aan m'n grote teen
Insgelijks!quote:
Dankjewel Ferdo.quote:
Geniet nou maar gewoon!quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Ferdo.
We hebben hier zo'n leuke vriendengroep, en dat meen ik.
Ga jullie missen volgende week.
Hoop af en toe even langs te komen.
Lav, ik ga je ook missen maar ben dan ook op vakantiequote:Op donderdag 10 juli 2014 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Ferdo.
We hebben hier zo'n leuke vriendengroep, en dat meen ik.
Ga jullie missen volgende week.
Hoop af en toe even langs te komen.
Ik hoop zo dat je voordat je op vakantie gaat je katertje weerziet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Lav, ik ga je ook missen maar ben dan ook op vakantieik probeer toch online te komen want kan jullie niet missen.
24 uur.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus over een paar uur of over 24+ uur?
Dat is je geraden!quote:
Dus 10.30 hier of juist een uur eerder?quote:
10.30 nl jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus 10.30 hier of juist een uur eerder?
Nou hoe dan ook, wens je een superweek in Portugal . Geniet Inso !
hee lav ! o ga gerust slapen :p met mij gaat het prima . .. ja ik ben wel teleurgesteld maar ze hebben het prima gedaan !! Alles goed met jou dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie! Wilde er net induiken.
Hoe is het met jou?
Erg teleurgesteld door het voetbal?
ja prima! Ik ga lekker een weekje op vakantie morgennacht dus kan niet beter !quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:03 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
hee lav ! o ga gerust slapen :p met mij gaat het prima . .. ja ik ben wel teleurgesteld maar ze hebben het prima gedaan !! Alles goed met jou dan?
ooh leuk jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ja prima! Ik ga lekker een weekje op vakantie morgennacht dus kan niet beter !
Fijn hoor! Zo jammer dat je het beestje niet kan vragen waar hij uitgehangen heeft.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel uitgehongerd maar wat ben ik gelukkig!!
dat is wel zo hihi. we vertrekken vannacht al.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn hoor! Zo jammer dat je het beestje niet kan vragen waar hij uitgehangen heeft.
Maar wel super dat je nu met een gerust hart op vakantie kan straks.
Frankrijk. Sara ook naar Frankrijk en Inso naar Portugal.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:26 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ooh leuk jawaar ga je heen ? In iedergeval veel plezier gewenst alvast..
Dankjewel Scrumquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:01 schreef Scrummie het volgende:
Lav, voor ik het later vandaag vergeet; HEEL veel plezier daar, geniet ervan, kom terug met 3 katers (niet die van Sara), een brok herinneringen en ik ga je missen hier
Jij ook veel plezier Sara, en ook GENIETEN!!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:15 schreef sararaats het volgende:
ik probeer in elk geval online te komen.
met m'n lange zoektocht is er toch weer wat gewicht af.
Kan het me niet voorstellen, dat wij jouw verhalen wegmoddenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel ScrumIk ga jullie over een week alles vertellen tot jullie het spuugzat zijn en me vragen op te hoepelen met mijn vakantieverhalen
kunnen we niet en willen we nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, dat wij jouw verhalen wegmodden
Elk nadeel heeft zijn voordeel, welk plekkie gaan jullie naar toe dames?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:15 schreef sararaats het volgende:
ik probeer in elk geval online te komen.
met m'n lange zoektocht is er toch weer wat gewicht af.
o leuk! Ja ik ga over een weekje naar duitsland . Dus aan de ene kant hoop ik dat ze het wk winnen (goeie sfeer) maar aan de andere kant hoop ik van niet omdat het wel duitsers zijn he !quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Frankrijk. Sara ook naar Frankrijk en Inso naar Portugal.
Ga jij nog of ben je al geweest of blijf je thuis?
ik ga naar Saint-Antonin-Noble-Val (Tarn-et-Garonne)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
kunnen we niet en willen we niet
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel, welk plekkie gaan jullie naar toe dames?
Ik heb dat geloof ik een beetje gemist
Naar de Provence, Malaucčne. Aan de voet van de Mont Ventoux. Vannacht weg en dan 1148 km rijden . Hoogstwaarschijnlijk met tig files enzo maar goed, dat hoort er bij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
kunnen we niet en willen we niet
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel, welk plekkie gaan jullie naar toe dames?
Ik heb dat geloof ik een beetje gemist
Laat ze maar winnen dan heb je de hele week blije gezichten om je heen. Of gezichten met leedvermaak dat kan ook nogquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:26 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
o leuk! Ja ik ga over een weekje naar duitsland . Dus aan de ene kant hoop ik dat ze het wk winnen (goeie sfeer) maar aan de andere kant hoop ik van niet omdat het wel duitsers zijn he !![]()
en hey guyvie ! Zal proberen weer wat vaker langs te komen
Ah kijk, ziet er uit als een mooi plekje, mocht je de kans krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ga naar Saint-Antonin-Noble-Val (Tarn-et-Garonne)
Als je vanacht weg rijd en niet via Parijs gaat rijden gaat het wel goed komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naar de Provence, Malaucčne. Aan de voet van de Mont Ventoux. Vannacht weg en dan 1148 km rijden . Hoogstwaarschijnlijk met tig files enzo maar goed, dat hoort er bij.
Zaterdag en Zondag met paar Duitse en Oostenrijkse vrienden ga ik even lekker op terras zitten en de wedstrijd kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ze maar winnen dan heb je de hele week blije gezichten om je heen. Of gezichten met leedvermaak dat kan ook nog
Een nichtje van me woont in Nice, dus misschien rijd ik daar ook nog naar toe.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je vanacht weg rijd en niet via Parijs gaat rijden gaat het wel goed komen.
Luik ook vermijden is ook altijd een klote punt met veel files.
Ook voor jou Marseille en Monaco zijn echt even een aanrader mocht je er in de buurt komen.
Langs de kust is zooooooooo mooi daar, ben nooit echt fan geweest van het binnen land.
OP Grenoble na, daar woonde ex vriendin van me
UHU!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een nichtje van me woont in Nice, dus misschien rijd ik daar ook nog naar toe.
Monaco is vooral mooi als je vanuit de (openbare) tuinen van prinses Gracia op de haven kijkt. Daar ligt voor een paar centen aan boten
ja vooral dat leedvermaak ben ik bang voorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ze maar winnen dan heb je de hele week blije gezichten om je heen. Of gezichten met leedvermaak dat kan ook nog
smug facesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:50 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja vooral dat leedvermaak ben ik bang voor
Prachtig he, die tuinen. En dan zo vanaf die hoge rotsen naar beneden kijken op de zee. Ja, heel mooi.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
UHU!!!
ben er 1 x geweest met een GP al heb ik niet zoveel met auto sport maar dat was wel heeel gaaf.
vanaf een bootje gezien vanuit de haven, later ook door die tuinen gewandeld
Monaco ligt wel aan de andere kant van Frankrijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah kijk, ziet er uit als een mooi plekje, mocht je de kans krijgen.
ligt wel eindje er vandaan maar even een dagje je ogen uitkijken in monaco is echt een aanrader
Ja true ligt er ook een eindje vandaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
Monaco ligt wel aan de andere kant van FrankrijkSaint-Antonin-Noble-Val ligt aan de kanten van Toulouse.
Ik gun het de meeste Duitsers wel hoor maar vooral het team, hun shirt aantrekken gaat wel heel ver al is het wel mooier dan ons oranje (wel herkenbaar maar mooi nee), het mooiste vind ik dat van Argentiniëquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zaterdag en Zondag met paar Duitse en Oostenrijkse vrienden ga ik even lekker op terras zitten en de wedstrijd kijken.
Met de afspraak dat we zaterdag in Oranje gaat en zondag in Duitse shirts![]()
Gaat mij even om verbroederingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het de meeste Duitsers wel hoor maar vooral het team, hun shirt aantrekken gaat wel heel ver al is het wel mooier dan ons oranje (wel herkenbaar maar mooi nee), het mooiste vind ik dat van Argentinië
Is ook geen enkel probleem hoor, zijn ook de buren waar we het meeste op lijken ondanks het taalverschil. Enige wat je wel alweer krijgt is zo'n Bild dat Argentinië al met de 2e plek feliciteert, dat gaat me dan weer te verquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gaat mij even om verbroedering
en een deal is een deal, zou mooier geweest zijn als we tegen de duitsers in de finale hadden gestaan, we hadden al de afspraak staan toen duitsland won om in cafe aan de grens te gaan zitten.
Heb erg veel respect voor het duitse team en andersom hun ook voor het onze.
Eh nee, ik niet hoor, zeg ook continu iedereen waande zich afgelopen week al in de finale, terwijl de wedstrijd nog gespeeld moet worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook geen enkel probleem hoor, zijn ook de buren waar we het meeste op lijken ondanks het taalverschil. Enige wat je wel alweer krijgt is zo'n Bild dat Argentinië al met de 2e plek feliciteert, dat gaat me dan weer te ver
Nee, beter niet Henkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:59 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja iddneem mn nederlands elftal shirt maar niet mee
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef Scrummie het volgende:
Deze blondine
http://www.dumpert.nl/med(...)van_anne_frank_.html
Hoe dom kun je zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef Scrummie het volgende:
Deze blondine
http://www.dumpert.nl/med(...)van_anne_frank_.html
Dankjewel . Ik jullie ook allemaalquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:00 schreef theguyver het volgende:
lavje en sara alvast fijne vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
zal jullie heel erg missen
Ja! Denk dat het helemaal goedkomt hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:36 schreef Scrummie het volgende:
Hey Lav! Heb je gister VI Oranje gezien? Toch wel een verzoeningspoging beetje van Johan he, met z'n rust in de tent.
Eens! En veel plezier! Tot dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Denk dat het helemaal goedkomt hoor
Het zou toch zonde zijn als zo'n geweldig programma verloren zou gaan door een fittie?
En nu laatste dingen doen en dan maar op weg. Slapen lukte niet en het schijnt erg druk te worden dan maar gewoon op pad.
Jij en allemaal een dikke kus en tot de 20ste![]()
Ga jullie missen.
ben ik terug ga jij wegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel . Ik jullie ook allemaalAdieu
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou toch zonde zijn als zo'n geweldig programma verloren zou gaan door een fittie?
En nu laatste dingen doen en dan maar op weg. Slapen lukte niet en het schijnt erg druk te worden dan maar gewoon op pad.
Ga jullie missen.
Prettige vakantie!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga jullie missen.
Wij wachten gewoon tot ze terug is.. Snap dat dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:37 schreef theguyver het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lavje is pleite, en ik heb zo'n gevoel dat bnw is veranderd in een post apocalyptic war zone...
als je lang genoeg hier rond hangt hoor je een krekel
hahah de vorige keer dacht ik even dat er een revolutie uitgebroken was, en iemand was me vergeten er over in te lichten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wij wachten gewoon tot ze terug is.. Snap dat dan.
Yup!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahah de vorige keer dacht ik even dat er een revolutie uitgebroken was, en iemand was me vergeten er over in te lichten.
Ah well, scheelt ook voor jou als het zo blijft
kan me eigenlijk niet schelen maar ik geloof dat ze met de 3e plek net iets meer geld verdienen dan met de 4de .. mag toch wel hopen dat NL vanvond wint ..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Nou, wat denken we voor vanavond? Ik gok op verlies, 4e plek, roemloos ten onder etc.
Mwah, ik acht ze vrij kansloos tegen een op en top gemotiveerd Brazilië. Zij hebben een historische nederlaag geleden, wij hebben 'gewoon' een halve finale verloren na penalty's. Helaas..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
kan me eigenlijk niet schelen maar ik geloof dat ze met de 3e plek net iets meer geld verdienen dan met de 4de .. mag toch wel hopen dat NL vanvond wint ..
Moet je werken, ofzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef theguyver het volgende:
nou ik denk dat van beide kanten wel strijdlust is, helaas ga ik deze wedstrijd missen vanavond :/
ik ook hoor maar toch liever die derde plek dan vierde!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:58 schreef Scrummie het volgende:
Wat ben ik ook een voetbal nitwit he. Goed gedaan Oranje, 3e plek!
(maar pfffffffffff, ben nog steeds misselijk van woensdag).
Brons? Was een het een Olympische WK?quote:Op zondag 13 juli 2014 08:52 schreef sararaats het volgende:
Groetjes vanuit Saint-Antonin-Noble-Val waar het gisteren hevig geregend heeft.
Ik heb vannacht beter geslapen dan gisteren.
En proficiat met het brons!
Ze hebben wel brons gekregen hoor, blijkbaar niet alleen op de Olympische Spelen, wel leuk dat ze het goed af hebben kunnen sluiten maar die medailles zien we wel op marktplaats in 2025quote:Op zondag 13 juli 2014 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Brons? Was een het een Olympische WK?
Hevige regenval hebben we hier ook gehad.. Straten onder water, putdeksels die omhoog komen..
Nou ja derde plaats is niet slecht.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel brons gekregen hoor, blijkbaar niet alleen op de Olympische Spelen, wel leuk dat ze het goed af hebben kunnen sluiten maar die medailles zien we wel op marktplaats in 2025
Wat erg! Gelukkig krijgen we vanaf morgen goei weer.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Brons? Was een het een Olympische WK?
Hevige regenval hebben we hier ook gehad.. Straten onder water, putdeksels die omhoog komen..
Als het s'nachts valt is het geen probleemquote:Op zondag 13 juli 2014 09:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wat erg! Gelukkig krijgen we vanaf morgen goei weer.
Dat is wel waar. Straks naar de marktquote:Op zondag 13 juli 2014 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het s'nachts valt is het geen probleem
hoeveel sta je henkie?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:58 schreef hENKIE8 het volgende:
Goeie morgen !als Argentinië wint zou dat erg mooi zijn voor mijn wk-poule.
Ah oke, nice!quote:Op zondag 13 juli 2014 15:05 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik sta atm 1e als duitsland wint wint iemand anders en als argentinie wint win ik
neequote:Op maandag 14 juli 2014 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag
Heerlijk genieten van de Franse zon.
hier alles goed?
Beetje zware drankdag/avond/nacht gehad gisteren, verder alles okquote:Op maandag 14 juli 2014 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag
hier alles goed?
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:29 schreef theguyver het volgende:
Iets gaat niet helemaal goed op het WK, schijnbaar is Noord korea door de groepsfase en moet nu tegen portugal...
Ik heb ff iets gemist![]()
Oh jij ook al? De rose hier is ook veel te lekker:9quote:Op maandag 14 juli 2014 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje zware drankdag/avond/nacht gehad gisteren, verder alles ok
Ja hoor, het eerste bommetje in het zwembad is gemaakt door mezelf.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag
hier alles goed?
Oh ik had vorige week een heerlijke bubbeltjesroséquote:Op maandag 14 juli 2014 17:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jij ook al? De rose hier is ook veel te lekker:9
1 Littlerabbit 1555quote:Op zondag 13 juli 2014 15:05 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik sta atm 1e als duitsland wint wint iemand anders en als argentinie wint win ik
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier Sara, en ook GENIETEN!!
Vanwege Duitsland ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee? Vanwege Duitsland?
Over 4 jaar gaan we het gewoon nog een keer proberen B
Thanks guyvquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jow scrum aanradertje, is gewoon online te bekijken sinds kort.
- Highlander
- Anime
- New World Order
voor de rest die wel van een van de gernes houd echt een aanrader
Deze is meer american style zoals de DC comic films, dit was ook de film die mij naar wat anime liet kijken..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks guyv. Ik sla wel over, heb een gezonde aversie tegen Anime
nee? Werk je daar of ben je er op vakantie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vanwege Duitsland ja.
Je weet dat ik momenteel in Duitsland leef?
Moge lavje lekker aan het genieten in frankrijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nee? Werk je daar of ben je er op vakantie?
en goeiemorgen B en allemaal vanuit een bloedheet Frankrijk
als een godin waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge lavje lekker aan het genieten in frankrijk
Goedemorgen vanuit een warm Zeeland(tijdelijk Duits grondgebiedquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nee? Werk je daar of ben je er op vakantie?
en goeiemorgen B en allemaal vanuit een bloedheet Frankrijk
Wel mooi dat er leven voor terugkomt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef Scrummie het volgende:
Goeeeeeeiieeeemiddag! Hier alles oké E_O! Daar ook hopelijk.
Wel ongelofelijk toe aan vakantie zeg... nog anderhalve weekje gelukkig. En dan 2 weken.. niets. Niets. Gewoon niets. Heerlijk hoor.
Ook is het de week van tegenstrijdigheden. Collega van me verliest in deze week zijn ernstig zieke neefje van 23, en krijgt zojuist te horen dat ie een nieuw neefje en nichtje heeft (tweeling). Kan me niet voorstellen in wat voor rollercoaster van emoties je dan moet zitten.
Voor mij ook anderhalve week nog.. Daarna lekker naar zee en Castlefestquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef Scrummie het volgende:
Wel ongelofelijk toe aan vakantie zeg... nog anderhalve weekje gelukkig. En dan 2 weken.. niets. Niets. Gewoon niets. Heerlijk hoor.
Ook is het de week van tegenstrijdigheden. Collega van me verliest in deze week zijn ernstig zieke neefje van 23, en krijgt zojuist te horen dat ie een nieuw neefje en nichtje heeft (tweeling). Kan me niet voorstellen in wat voor rollercoaster van emoties je dan moet zitten.
holy chips dat is nogal wat inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef Scrummie het volgende:
Ziet er goed uit, man!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:00 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
ben er helemaal klaar voor
Ja maar morgen gaat dit zaakje een verdieping lager met iets grotere parasol en dubbel luchtbed er bij, want daar heb ik een railing en dan kan die kleine mooie in badjequote:
Oh je hebt een balkon en een dakterras. Lekker hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar morgen gaat dit zaakje een verdieping lager met iets grotere parasol en dubbel luchtbed er bij, want daar heb ik een railing en dan kan die kleine mooie in badje
Jazeker, erg chillquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh je hebt een balkon en een dakterras. Lekker hoor
niet om bijdehand te doen maar is die dakbedekking wel geschikt voor stoelpoten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:00 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
er zitten nu zoveel lagen op!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet om bijdehand te doen maar is die dakbedekking wel geschikt voor stoelpoten?
Ik weet nu waar je huis woont! Haha..quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:00 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
En mooi weer!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:33 schreef sararaats het volgende:
Ik voel me supergoed want heerlijke vakantie.
Woon je in de buurt scrum?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet nu waar je huis woont! Haha..
Vroomshoop tegenwoordig, maar half jaartje Enschede gewoond en herkende gelijk de Jumboquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Woon je in de buurt scrum?
kunnen we binnekort mooi bakkie bier doen
Wacht. Ik ga me in een hoekje schamen, maar ben je jarig? Vandaag?! VAN HARTE GEFELICITEERD!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi jongens, alles goed ?
Ik zit niet op een dakterras maar wel op een terras in Malaucene en daar zien we nu voor de tweede keer op rij een oud frans vrouwtje uit de kroeg hier tegenover stom maar dan ook stomdronken naar huis toe zwalken. Je houdt je hart vast als ze oversteekt want er komt van alles langs en niet zo zachtjes ook
vandaag weer ddeMt Ventoux opgeweest en bij Reynard gekeken naar die helden die dat laatste kale stuk op gingen.
Er rijden daar ook een soort testauto's met heel raar beplakt of geverfde strepen en dingetjes erop en die rijden enorm hard. Het valt mij mee dat er niet vaker ongelukken gebeuren daar.
afijn, verjaardag vieren hier is zo beroerd nog niet. Leuke kadootjes gekregen waaronder een schilderijtje op linnen met hoe verrassend: lavendel
B is Zeeland geannexeerd door Duitsland? Ze hebben het meteen hoog in de bol zeg na het winnen van de WK:o
En helemaal geen vakantie?Merde!
Nou allemaal nog een fijne avond en ik spreek jullie snel. Wish you all where here zouden we lekker een wijntje drinken. Maar allez niks aan te doen.
Dikkeen tot zondag
![]()
Scrum, jij bijna vakantie en EO ook, en guyvie zit ook wel snor in zijn eigen Landal.
Van harte gefeliciteerd Lav!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi jongens, alles goed ?
Ik zit niet op een dakterras maar wel op een terras in Malaucene en daar zien we nu voor de tweede keer op rij een oud frans vrouwtje uit de kroeg hier tegenover stom maar dan ook stomdronken naar huis toe zwalken. Je houdt je hart vast als ze oversteekt want er komt van alles langs en niet zo zachtjes ook
vandaag weer ddeMt Ventoux opgeweest en bij Reynard gekeken naar die helden die dat laatste kale stuk op gingen.
Er rijden daar ook een soort testauto's met heel raar beplakt of geverfde strepen en dingetjes erop en die rijden enorm hard. Het valt mij mee dat er niet vaker ongelukken gebeuren daar.
afijn, verjaardag vieren hier is zo beroerd nog niet. Leuke kadootjes gekregen waaronder een schilderijtje op linnen met hoe verrassend: lavendel
B is Zeeland geannexeerd door Duitsland? Ze hebben het meteen hoog in de bol zeg na het winnen van de WK:o
En helemaal geen vakantie?Merde!
Nou allemaal nog een fijne avond en ik spreek jullie snel. Wish you all where here zouden we lekker een wijntje drinken. Maar allez niks aan te doen.
Dikkeen tot zondag
![]()
Scrum, jij bijna vakantie en EO ook, en guyvie zit ook wel snor in zijn eigen Landal.
Heulegaar gemist deze postquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:31 schreef Scrummie het volgende:
DIV GOOS! Veel plezier op dit moment bij de mooiste club van de wereld (maar dan in Emmen)!
Dit wordt hier toch ook gedaan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:37 schreef Joeri. het volgende:
Dit gaat nog eens verder dan de bonnenquota in Nederland.
En het is nog eens echt waar ook.Erg soft-BNW, alvast sorry hiervoor als alleen Hardcore-BNW gewenst is
Weet niet of dit helemaal in het voordeel van BNW isquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef theguyver het volgende:
Weird al heeft een BNW liedje gemaakt awesome![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
btw gooi even in de OP!! deze moet daar gewoon in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
Wat een baas blijft die Al ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef theguyver het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Had zo familie kunnen zijnquote:
Mij natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Weet niet of dit helemaal in het voordeel van BNW isDaarom Juist dit is gewoon weer een briljant nummer van Weird al, dus graag in de volgende OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iedereen mee eens?Er staat nog een vraag voor u open!!
Ah, eigen baas. Altijd goed! Hoe lopen de zaakjes?quote:
Eensquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom Juist dit is gewoon weer een briljant nummer van Weird al, dus graag in de volgende OP![]()
iedereen mee eens?
Stiekem beter dan iedereen denktquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, eigen baas. Altijd goed! Hoe lopen de zaakjes?
[..]
Eens
Fan-tas-tisch!!!!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef theguyver het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat andere filmpje kan er wel uit, dacht ik zo heb geen idee wat unter er mee weer wou geven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Fan-tas-tisch!!!!!
Die moet erin. Ik doe het gelijk
Mogge!quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat andere filmpje kan er wel uit, dacht ik zo heb geen idee wat unter er mee weer wou geven.
goedemorgen peeps![]()
Oh gezellig!quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
have fun E_O ik ga ook straks.
met zijn 3en in dat badje
have funquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh gezellig!
Ik ga een zwembad opzoeken.
Klinkt goed ja.. Miami. Was dat niet een of andere shoarmatent? Ik ken Enschede niet erg goed, ben er jaren geleden wel eens geweest toen mijn neef er woonde.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vroomshoop tegenwoordig, maar half jaartje Enschede gewoond en herkende gelijk de Jumbo. Miami zit daar ook in de buurt
. Lekker wonen hoor, zo midden in het centrum, maar MET dakterras
Coffee shopquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klinkt goed ja.. Miami. Was dat niet een of andere shoarmatent? Ik ken Enschede niet erg goed, ben er jaren geleden wel eens geweest toen mijn neef er woonde.
Spacen! Een joint op een zonnige zomermorgen, is een dag zonder zorgenquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Coffee shop
https://plus.google.com/101589037824523595191/about?gl=nl&hl=nl
bij mij zit coffee shop de mix tegenover
hahaha nee dank je ik pas, heel af en toe maarquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Spacen! Een joint op een zonnige zomermorgen, is een dag zonder zorgen
Miami coffeeshop, bijna zelfdequote:Op donderdag 17 juli 2014 10:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klinkt goed ja.. Miami. Was dat niet een of andere shoarmatent? Ik ken Enschede niet erg goed, ben er jaren geleden wel eens geweest toen mijn neef er woonde.
mocht je keer in de buurt zijn scrum stuur me PM doen we keer bakkie bier, dat geld ook voor de rest natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Miami coffeeshop, bijna zelfde. Shaorma tentjes genoeg ook daar in de buurt. Oude markt
Yesquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
mocht je keer in de buurt zijn scrum stuur me PM doen we keer bakkie bier, dat geld ook voor de rest natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |