SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
En hier weer verder
[ Bericht 2% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 17-07-2014 10:08:47 ]
Ja, het wordt nog een latertje ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef Tarado het volgende:
Goeiemiddag!, hopelijk wordt het ook een goeie nacht
Dat zegt niet zoveel hoor al is Duitsland gewoon de beste ploeg maar dat was Nederland in 74 ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het wordt nog een latertje ook.
Ik weet niet meer wat ik wens eigenlijk.
Ik zie Nederland echt niet van Duitsland winnen hoor na de slachtpartij van gisteren
Jawel dit was maar 1 wedstrijd, elke wedstrijd is anders!quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het wordt nog een latertje ook.
Ik weet niet meer wat ik wens eigenlijk.
Ik zie Nederland echt niet van Duitsland winnen hoor na de slachtpartij van gisteren
In 74 was de ploeg toch veel sterker dan de ploeg van nu? Of heb ik me verkeerd voor laten lichten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel hoor al is Duitsland gewoon de beste ploeg maar dat was Nederland in 74 ook
Ik weet nog niet zeker. Denk dat ik thuis kijk. Spánnend is het.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Wel gewoon weer thuis. Jij? Vanavond JUICHEN
Ik zie wel gelijkenissen tussen het huidige Duitsland en het NL van 74, het verschil is dat het Duitsland van toen beter was dan het NL van nu.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In 74 was de ploeg toch veel sterker dan de ploeg van nu? Of heb ik me verkeerd voor laten lichten?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie wel gelijkenissen tussen het huidige Duitsland en het NL van 74, het verschil is dat het Duitsland van toen beter was dan het NL van nu.
Maar zo'n oor wassing als Brasil gisteren kreeg wordt het niet hoor, die deden werkelijk alles fout, dat had Nederland ook afgestraft.
Lijkt me ook beter want zaterdag in de loser finale lijkt me ook niks, dan liever 2e.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Nou , laat dan Nederland maar winnen vanavond.
Hoe zou de sfeer op de Eikenhorst zijn? Maxima voor Argentinië en WA voor Oranje.
Die slapen vast apart nu
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter want zaterdag in de loser finale lijkt me ook niks, dan liever 2e.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of vaseline achteraf veel helpt, aspirientje misschien beterquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:23 schreef Divje het volgende:
Hallon! Hopelijk hebben die braziliaantjes genoeg vaseline, zal wel schraal zijn na gisteravond
Het houdt het iig soepel voor de volgende afgang.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of vaseline achteraf veel helpt, aspirientje misschien beter
Hoorde het gister al bij VI dat het vandaag zwaar zou worden voor de renners! En dat publiek.. neverending story geloof ik. Elk jaar gezeur en trammelant, maar 'ze' leren er niet echt van.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker. Denk dat ik thuis kijk. Spánnend is het.
En vandaag ook een loodzware etappe van de Tour. Allemaal kasseien en regenen windkracht 7 verwachten ze. En dan achterlijk publiek erbij die voor de fietsers gaan liggen om een leuke foto te maken. Afschieten moeten ze die dombo's.
Hallo Inso. Mis je al de laatste tijd . Veel op GRTD zeker? Hoe is de werkleef? En de gewone leef? Hard?quote:
Er schijnen kasseistroken geschrapt te zijn. Is toch te gevaarlijk zo onder deze weersomstandigheden .quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoorde het gister al bij VI dat het vandaag zwaar zou worden voor de renners! En dat publiek.. neverending story geloof ik. Elk jaar gezeur en trammelant, maar 'ze' leren er niet echt van.
Ja, maar ben niet meer zo super veel op FOK!.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Veel op GRTD zeker? Hoe is de werkleef? En de gewone leef? Hard?
Hoi Lavquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hallo Inso. Mis je al de laatste tijd . Veel op GRTD zeker? Hoe is de werkleef? En de gewone leef? Hard?
En Divje ook weer eens hier. Gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |