Leuke stofjes zeg, heel mooi geworden!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Hij is leuk Birdie!!!
Ik ben samen met een vriendin met het patroon van Kiind bezig geweest. Maatje 74, ik dacht dat het groot viel, maar dat viel nog wat tegen toen V. het aanhad.
Het andere pakje is een kraamkadootje.
[ afbeelding ]
1 post boven jequote:Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef becky27 het volgende:
Super leuk al die pakjes! Waar haal jij je stoffen laiveneertiekje?
Het wisselt. Ik haal soms wel wat bij Jan Sikkes, tricot voor kinderen vind ik meer van op het Stoffenspektakel of online.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef becky27 het volgende:
Super leuk al die pakjes! Waar haal jij je stoffen laiveneertiekje?
Op www.mevrouwmus.com kun je een aantal stofjes vinden van JNY designquote:Op zondag 20 juli 2014 16:29 schreef becky27 het volgende:
Maar kun je JNY desig stoffen ook ergens bestellen of kopen? Blijkbaar wel
Bora stoffen heb ik nog liggen trouwens, moet echt weer aan de slag eigenlijk.
kan je de taille niet een klein stukje verhogen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben ook nog zoekende naar een fijne broek als er nog luiers gedragen worden. De meeste korte broeken zitten minder mooi met een luier. In maat 110
Dan zou ik daar eens heel goed naar moeten gaan kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je de taille niet een klein stukje verhogen?
In confectie zal dat inderdaad lastig zijn. Maar bij patronen zal je dat ook niet tegenkomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben ook nog zoekende naar een fijne broek als er nog luiers gedragen worden. De meeste korte broeken zitten minder mooi met een luier. In maat 110
Is dit patroon misschien iets?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Dan zou ik daar eens heel goed naar moeten gaan kijken.
Ik zie nu je bericht pas...tablet meldt geen quotes....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh je hebt ze al geprobeerd? Hoe sluiten ze? mijn kamsnaps moet ik echt heel hard aandrukken voordat ze goed in elkaar vallen
(ik heb wel gewoon een originele kam-snaps tang en drukkers, en ze worden ook gewoon recht doorgedrukt zonder rare randjes ofzo)
Bar, ik vond laatst dit patroon. Als naai-nitwit denk ik dat zoiets vrij eenvoudig te vergroten is, maar misschien denk ik veel te simpel hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
Gelukt hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:13 schreef trui het volgende:
zonde van 't werk van de pijpjes, Burdie. maar anders heb je er ook niks aan he. Succes met 't ombouwen tot T-shirt.
De blauwe!quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik wil ze hier ook nog graag even showen.
[ afbeelding ]
2 jumpsuitjes met korte mouw. Voor grote broer en zus komen daar nog shirtjes bij van dezelfde stofjes. Ik ben benieuwd welke kleur de kleine aankrijgt en welke ik weg kan geven...
Daar zat ik vandaag ook aan te denken. Morgen heb ik weer tijd en ga ik hem eens schoonmaken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Nijna het volgende:
Op de naaimachine Bar?
Ik had vanmiddag ook steeds een draad die in de knoop ging en vast sloeg. Bleek er heel veel stofjes in mn machine te zitten. Dat heb ik schoongemaakt en nu loopt 'ie weer prima...
Misschien heb je er iets aan?
oeh dat is fijn garen jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef LadyBlack het volgende:
Lang Yarns Malou, in babyblauwen daar ga ik deze trui mee haken (ik hoop althans dat ie goed wordt want uiteraard heb ik geen proeflapje gedaan
)
Wat lief! Graagquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Burdie wat leuk!
En AwayTL, volgens mij stond er in een oude knippie nog een patroon voor een tipi. Zal ik even kijken of ik die nog kan vinden?
Gevonden, en een heel simpel patroon.quote:
misschien staat hier iets tussen voor je?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:35 schreef AwayTL het volgende:
Dames, ik wil/ga binnenkort een tipi maken voor in de nieuwe kamer van de kleine man. Gezien jullie skills hebben jullie misschien wel tips/ideeen. Heb pinterest al gebruikt voor wat inspiratie, maar kom er zelf niet helemaal uit. Ik zelf kan niet naaien, maar schoonmoeder wel en als ik het allemaal al aan elkaar speld wil ze dat vast wel doen voor me.
Jullie nog inzichten? Graag!
Zou het patroon wel graag willen! Voor in zijn kamer wil ik echt een soort indianen tent, maar die is leuk voor over de tafel!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Gevonden, en een heel simpel patroon.
Dan wordt hij zoals hij op de voorkant van dit boek staat: http://www.bol.com/nl/p/k(...)700021196a6000000537
Laat maar weten of je het patroon wilt, dan scan ik hem morgen even in.
Ik bedoelde het plaatje linksonder op het boek trouwens.. Maar ik ga vandaag even bezig met inscannen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zou het patroon wel graag willen! Voor in zijn kamer wil ik echt een soort indianen tent, maar die is leuk voor over de tafel!
Burdie dank je wel, zoiets zocht ik inderdaad:).
Ooh hier staan wel heel erg leuke dingen bij zeg!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
misschien staat hier iets tussen voor je?
http://shoes-off-please.c(...)y-tents-and-teepees/
Ooo goeiemorgen. Zie ik nu pas..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het plaatje linksonder op het boek trouwens.. Maar ik ga vandaag even bezig met inscannen.
Niet zo flauw doen, die is heus zo in de winkel gekochtquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
Vestje voor mijn buikbaby af!
[ afbeelding ]
Die is ook leuk zeg! LEGOquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:58 schreef Lijnloos het volgende:
Oh al die lieve baby-kleertjeszo leuk om dat voor je kindje te maken! En bijzonder goed gelukt allemaal hoor!!
Mignonne, je deken is echt briljant mooi! Om nog maar te zwijgen over de prinsessejurk... ik heb hem maar niet aan Minke laten zien
Ik freubelde printje op een shirtje voor een collega die een kindje verwacht en zowel zij als haar (inmiddels) man zijn gek van Lego.
[ afbeelding ]
Ik was alleen mijn fijne mesje kwijt, dus met een kloterig stanleymes wat steeds maar bleef uitschuiven,
zouden die nou als tekst op een geboortekaartje zetten: van lego kun je alles maken ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:58 schreef Lijnloos het volgende:
Ik freubelde printje op een shirtje voor een collega die een kindje verwacht en zowel zij als haar (inmiddels) man zijn gek van Lego.
Even zo gedaan ipv inscannen:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:25 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ooo goeiemorgen. Zie ik nu pas..
Wil je ze heeel misschien ook beide inscannen. Die linksonder is nl wel erg gaaf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |