Oh, heel graag!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
6,25 cm uiteindelijk. 50cm en dan 8 vakjes. En 55cm stof dan verdeeld over die vakjes. Eerst heb ik streepjes op de ondergrond gezet, toen het lapje in 8 stukken gestreken.
Toen op die lijnen vastgezet en pas daarna de onderkant verdeeld en vastgezet.
Ik kan straks evt wel tussenfoto's maken als ik die van S maak.
Och ja, hij stelt zelden hoge eisen dus als hij een keer iets duurs wil...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Duur pyjamaatje denk ik dan![]()
https://www.etsy.com/nl/l(...)s&utm_campaign=Share
Alsjeblieft:quote:
Heb je die strepen van de weg erop genaaid? of getekend?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Die van S is nu ook af en als je ze naast elkaar legt is het parcours dubbel groot:
[ afbeelding ]
[..]
Alsjeblieft:
Streepjes maken op de stof:
[ afbeelding ]
Stof in juiste verhouding vouwen en strijken, beetje lastig te zien:
[ afbeelding ]
De stof met de vouwlijntjes op de streepjes spelden en stikken:
[ afbeelding ]
Het midden van de zakjes spelden en dan het te veel aan stof naar de zijkanten strijken en stikken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst met krijt getekend en toen over de lijnen gezigzagd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Heb je die strepen van de weg erop genaaid? of getekend?
Ah op die manier, dankjewel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eerst met krijt getekend en toen over de lijnen gezigzagd.
Wat ongelofelijk leuk!quote:Op zondag 13 juli 2014 10:30 schreef Taartje het volgende:
Met dank aan de inspiratie en tips van hier zojuist ook mijn autobaan afgerond. Vriend bleek nog autootjes van vroeger te hebben liggen, dus meteen even uitgetest![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohw die is ook heel leukquote:Op zondag 13 juli 2014 10:30 schreef Taartje het volgende:
Met dank aan de inspiratie en tips van hier zojuist ook mijn autobaan afgerond. Vriend bleek nog autootjes van vroeger te hebben liggen, dus meteen even uitgetest![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op zondag 13 juli 2014 19:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw die is ook heel leuk![]()
Hoe gaat die dicht dan?Of beter gezegd hoe rol je hem op, Met klittenband?
Nou Pffff ik ben ook helemaal niet handig, tenminste niet met de naaimachinequote:Op zondag 13 juli 2014 12:55 schreef mrien het volgende:
Ow echt leuk zeg Taartje en BE en Laziness!
Ik ben alleen echt niet handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |