Van mij mag het.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Maken NL kapot als deze al de finale haalt.
Op welke manier heb jij er last van?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:34 schreef Idanue het volgende:
[..]
Van mij mag het.
Maar ze mogen er van mij ook vanavond al uit vliegen, is die onzin ook weer voorbij.
Brullende/schreeuwende mensen door de straten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Op welke manier heb jij er last van?
Mensen die denken dat de volksaard met een paar decennia 180 graden anders is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:37 schreef Rezania het volgende:
Mensen die de Duitsers moffen blijven noemen.!
Tja, tokkies veranderen inderdaad niet snel van mening. Dat klopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de volksaard met een paar decennia 180 graden anders is.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:34 schreef Idanue het volgende:
[..]
Van mij mag het.
Maar ze mogen er van mij ook vanavond al uit vliegen, is die onzin ook weer voorbij.
Dat vind ik als hetero anders ook, alleen dan niet met hetzelfde geslacht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Homo's ook niet. Die blijven anale seks een smakelijke gedachte vinden.
Zo hey, dat ik het nog eens met jou eens zou worden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:37 schreef Rezania het volgende:
`Blijkbaar wel, als jij er nu zo anders over denktquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, tokkies veranderen inderdaad niet snel van mening. Dat klopt.
Inderdaad dat is wel heeel 1983quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:37 schreef Rezania het volgende:
waz met jou?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef LelijKnap het volgende:
Kunnen we geen afspraak maken. Als zij winnen voegen wij ons bij Duitsland en wanneer wij winnen ook.
We halen de finale wel, maar winnen... vrees van niet. Daarom durfde ik ook te zeggen dat als NL het WK wint dat ik een oranje hanekam laat maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Maken NL kapot als deze al de finale haalt.
Op je hoofd ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
We halen de finale wel, maar winnen... vrees van niet. Daarom durfde ik ook te zeggen dat als NL het WK wint dat ik een oranje hanekam laat maken.
Hoe? je hoofd is al kaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
We halen de finale wel, maar winnen... vrees van niet. Daarom durfde ik ook te zeggen dat als NL het WK wint dat ik een oranje hanekam laat maken.
Denk dat ts je nu gaat dm'en met random troep omdat je kanker zegtquote:
Tussen je dikke dijen misschien ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:12 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Natuurlijk op mijn hoofd, waar anders?!
Nog een reden om dus te hatenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:15 schreef Tyron het volgende:
bazenland man
plus dat zonder duitsland europa allang was ingestort
Net als de vorige keer dat ze wonnen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef LelijKnap het volgende:
Kunnen we geen afspraak maken. Als zij winnen voegen wij ons bij Duitsland en wanneer wij winnen ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |