quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:17 schreef Rezania het volgende:
Op TS zijn profiel staat natuurlijk enkel dat hij een WAjong trekt. TS is jaloers.
en het dan niet eens kunnen schrijvenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:22 schreef Nat-Water het volgende:
Jij maakt jezelf toch interessanter dan in werkelijkheid met je 'young potential'?
Ik hou zaken en privé strikt gescheidenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
Bij TS staat hooliganisme op zijn cv om stoer te doen en indruk te maken.
Op FOK! niet in elk geval.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik hou zaken en privé strikt gescheiden
Maar niemand weet waar ik werk en wat ik echt irl doe. Stel je voor dat mijn klanten/baas dit te weten zou komenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:17 schreef Rezania het volgende:
Op TS zijn profiel staat natuurlijk enkel dat hij een WAjong trekt. TS is jaloers.
Ja iddquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar niemand weet waar ik werk en wat ik echt irl doe. Stel je voor dat mijn klanten/baas dit te weten zou komen
Dan neem ik ontslag en vraag ik uitkering. Carriere om zeepquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddwat zou je doen als je baas je posthistorie zou zien
en dan in speciaal je eigen topics.
En denk zwarte lijst.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dan neem ik ontslag en vraag ik uitkering. Carriere om zeep![]()
Aldus Det.Lt. Police Squadquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind sales apenstaartje Starbucks niet meer tenenkrommend dan jezelf als 'young potential' te omschrijven. Noem het beestje gewoon bij de naam, zonder al die misselijkmakende hippe Engelse termen van tegenwoordig. Aanstellerij allemaal.
Niet dynamisch en jong zijn, geen 9 tot 5 mentaliteit en een echte winnerquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind sales apenstaartje Starbucks niet meer tenenkrommend dan jezelf als 'young potential' te omschrijven. Noem het beestje gewoon bij de naam, zonder al die misselijkmakende hippe Engelse termen van tegenwoordig. Aanstellerij allemaal.
Je verkoopt auto's/leasecontracten aan bedrijven in Brussel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar niemand weet waar ik werk en wat ik echt irl doe. Stel je voor dat mijn klanten/baas dit te weten zou komen
Maar Frank toch. Denk jij niet samen met je enthousiaste teamplayers out of the box om je targets te halen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Winner?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet dynamisch en jong zijn, geen 9 tot 5 mentaliteit en een echte winner
'Potential' is natuurlijk ook een holle frase.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
De enige winner waar ik van zou houden als 'recruiter' is een Winner Taco. Maar die verkopen ze helaas niet meer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet dynamisch en jong zijn, geen 9 tot 5 mentaliteit en een echte winner
Dat zal vast vanwege een geldige reden zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De enige winner waar ik van zou houden als 'recruiter' is een Winner Taco. Maar die verkopen ze helaas niet meer.
Is sinds mei terug bij pompstations!quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De enige winner waar ik van zou houden als 'recruiter' is een Winner Taco. Maar die verkopen ze helaas niet meer.
Good.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je verkoopt auto's/leasecontracten aan bedrijven in Brussel.
Dat zegt hijquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je verkoopt auto's/leasecontracten aan bedrijven in Brussel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |