De man is nou eenmaal een geile dwerg.quote:
Hier nietquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:01 schreef alors het volgende:
[..]
Hier nietDroog en het gaat schijnbaar nog 24 graden worden aan het eind van de middag
quote:
Over een uur weer #WGEAFV met #PIETERTJE #JAMMERJOHquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ekdom draait Julian Velard rond de klok van 13 uur.
Gras is groen.
Bal is ro... och laat ook maar.
Over een half uur al HOLYMOLYquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over een uur weer #WGEAFV met #PIETERTJE #JAMMERJOH
Groningenquote:
Bestaat dat nog?quote:
Ja, strontvervelend is het!quote:
Kan je dat ook een velletje pleepapier met strond opsturen?quote:
Strondquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je dat ook een velletje pleepapier met strond opsturen?
Ik durf het woord strond met een t niet te typen, brengt ongeluk.quote:
Dat seizoen ga ik overslaan dit jaarquote:
Nogal ja. Zit hier met dikke sokken en een trui aanquote:
Bijna goed!quote:
Ik draai de plaat Hard Again nog wel eens, echt lekkerquote:
ik zit hier bijna nakendequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nogal ja. Zit hier met dikke sokken en een trui aan
quote:
Tja daar wil ik nog niet dood of levend gevonden worden.quote:
niet helemaal natuurlijk!quote:
Volschijten die bendequote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah volgens mijn onderhuurder stond er niet genoeg geld op zijn Nederlandse rekening en was drm de huur niet betaald. Hij zal het zo snel mogelijk overmaken.
That's one problem solved.
Goed dat je het meldt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wind mij dus graag op over dingen die uiteindelijk wel goed komen.
Als je mij opwindt kom ik meestal ook wel goedquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wind mij dus graag op over dingen die uiteindelijk wel goed komen.
Godverdommequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je mij opwindt kom ik meestal ook wel goed
Je eindigt goed idd met "shit"quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef minthy het volgende:
Jezus, ik hoorde net die supermegaturbogigacrazygekkedingeshit...
![]()
![]()
Michiel houdt nu eenmaal van z'n werk, en dat is met zulke diensten goed te merken. Daarnaast scheelt 't natuurlijk dat 'ie in de buurt woont en dus na 3voor12 Radio binnen een half uur in bed kan liggen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:00 schreef MarijeH het volgende:
Dus Michiel presenteert al 3 weken lang 3voor12 radio tot 01 uur en dan nog zijn eigen programma Metmichiel (tussen 10 en 12 uur) Zo die heeft de afgelopen weken korte nachtrust gehad. Knap dat hij dat doet.Ik doe het hem niet na.
Ik ga straks naar 3fm luisteren en voetbal kijken. Dat heb ik gister ook gedaan om een goede reden (want de beschaving wordt waarschijnlijk een side-event van de Tour de France). Dat beviel me wel goed moet ik zeggen.
... al heeft Michiel in de studio wel de decorlampen op een oranje kleurtje gezet, en er hangt nog één oranje ballon die Coen en Sander hebben opgehangen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:02 schreef ddx het volgende:
Ik luister gewoon naar Michiel, heb net zoals hem niets met voetbal.
dat. ik denk dat Veenstra op 3fm misschien wel de meeste liefde voor zijn werk heeft....zo komt het op mij iig overquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel houdt nu eenmaal van z'n werk, en dat is met zulke diensten goed te merken. Daarnaast scheelt 't natuurlijk dat 'ie in de buurt woont en dus na 3voor12 Radio binnen een half uur in bed kan liggen.
Je zou 'm eens moeten horen tijdens z'n programma als er een plaat draait en z'n microfoon dicht staat. Boxen op standje burenruzie en keihard meeblèren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat. ik denk dat Veenstra op 3fm misschien wel de meeste liefde voor zijn werk heeft....zo komt het op mij iig overen qua jonge garde heb ik dat idee bij Hoogendoorn
en zo hoort dat eigenlijk ook. ik heb bij Veenstra meer het idee dat het gewoon voor zijn lol plaatjes aan het draaien is en dat ie het mooi vindt dat er dan toevallig iemand luistert. een Ekdom bijvoorbeeld is steeds meer een trucje geworden. is mijn gevoel dan he!quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou 'm eens moeten horen tijdens z'n programma als er een plaat draait en z'n microfoon dicht staat. Boxen op standje burenruzie en keihard meeblèren.
dat sowieso. Argentinië heb ik dit toernooi niet op goed voetbal kunnen betrappen, Duitsland wel.quote:
Dat ik toch nog ooit Duitsland zou gaan supporterenquote:
Dat iddquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
Dank Plint voor de UI.
Voor de komende 2 jaar weer even teruggeschakeld naar de niet rood-wit-blauwe variant
Op de Wombats en PSB na idd best een prima uur....quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:49 schreef Bronson het volgende:
Heerlijk uurtje zo hoor.
10:10| Wombats - Let's Dance To Joy Division
10:17| Bruce Hornsby - Way It Is
10:22| Killers - Somebody Told Me
10:28| Bloodhound Gang - Fire Water Burn
10:42| Beatles - Sergeant Pepper & With A Little Help
10:47| Pet Shop Boys - It's A Sin
Verdommequote:Op donderdag 10 juli 2014 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
inb4 terrible means of measurement van SC
Hoe denk je dat goed te gaan makenquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe denk je dat goed te gaan maken?
Ik zag hetquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend een ijsvogel mogen vasthouden
ik blijf ze nog t/m zaterdag steunen!quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
Dank Plint voor de UI.
Voor de komende 2 jaar weer even teruggeschakeld naar de niet rood-wit-blauwe variant
Ben ik volgende week ook niet zo ver vandaan, wij brengen onze vakantie door in Surrey.quote:
Dat is niet zo ver inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Ben ik volgende week ook niet zo ver vandaan, wij brengen onze vakantie door in Surrey.
Ed Stoopquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft er bedacht dat "vissen leuk is voor iedereen"?
Jammer dat je niet in Nederland bent, anders kon je gezellig kijken SPT / FISH'O'MANIA #2: 13 juli 2014 - 13:00 uur - RTL7 #2quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft er bedacht dat "vissen leuk is voor iedereen"?
Mss kan ik het kijken op een stream. Heb ik iig wat te doen as zondag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in Nederland bent, anders kon je gezellig kijken SPT / FISH'O'MANIA #2: 13 juli 2014 - 13:00 uur - RTL7 #2
Als ik in Portugal zou zitten, is er juist één ding wat ik niet zou doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss kan ik het kijken op een stream. Heb ik iig wat te doen as zondag.
Het wordt toch te warm om ook maar iets te gaan doen, behalve of binnen zitten of op het strand hangen. En het laatste is nou niet echt iets wat ik graag doe.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik in Portugal zou zitten, is er juist één ding wat ik niet zou doen.
Lekker buiten zitten toch! Desnoods in de schaduw. Muziekje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het wordt toch te warm om ook maar iets te gaan doen, behalve of binnen zitten of op het strand hangen. En het laatste is nou niet echt iets wat ik graag doe.
Er kan geen liefde genoeg voor LG worden uitgesprokenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik mijn liefde voor London Grammar al uitgesproken?
30 graden of warmer in de schaduw, laat maar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Lekker buiten zitten toch! Desnoods in de schaduw. Muziekje.Zonnebrilletje.
Boekje.
![]()
Koel drankje.
Moet je niet naar Portugal gaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
30 graden of warmer in de schaduw, laat maar.
Ik ga wel koel binnen zitten.
Had wel graag naar hun concert gewild, maarja dan zit ik nog steeds in de zon hier.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er kan geen liefde genoeg voor LG worden uitgesproken
Ik wil ook best graag gaan, maar niemand wil mee. Ik heb alleen vrienden zonder fatsoenlijke muzieksmaakquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had wel graag naar hun concert gewild, maarja dan zit ik nog steeds in de zon hier.
Zelfs Portugezen komen dan niet buiten. Alleen touristen gaan naar buiten.quote:
Wut? Ik heb met je te doen...quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil ook best graag gaan, maar niemand wil mee. Ik heb alleen vrienden zonder fatsoenlijke muzieksmaak
Dat gaat nooit goed met mijn 'Ik luister alleen naar 538-hitzone-cd vrienden'.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wut? Ik heb met je te doen...
Dat wordt kaartjes winnen zodat er iemand gratis met je mee kan.
Ga je toch alleen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat gaat nooit goed met mijn 'Ik luister alleen naar 538-hitzone-cd vrienden'.
Dat kan alsnog ja. Maar met z'n tweeën is toch gezelliger en leuker.quote:
Sleep je SC mee, heb je gelijk een auto en chauffeurquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat gaat nooit goed met mijn 'Ik luister alleen naar 538-hitzone-cd vrienden'.
Daten met SCquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sleep je SC mee, heb je gelijk een auto en chauffeur
Ik denk dat J. het wel goed vindt.quote:
Ik had precies hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:52 schreef Bronson het volgende:
Liedje afkappen zodat je, je eigen meuk kan draaien.
Uiteraard. Ik ook. Zeker ook omdat het The Script was.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat J. het wel goed vindt.
J. is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat J. het wel goed vindt.
Omdat a) je een auto hebt, b) een rijbewijs hebt en c) een man bent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
J. is niet zo moeilijk
Maar waarom moet ik weer autorijden
Ik neem aan dat Veenstra ook wel heeft verteld waarom hij die plaat draaide?quote:
Ik wil ook best auto rijden. Ik rijd alleen wel standaard te hardquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
J. is niet zo moeilijk
Maar waarom moet ik weer autorijden
Uiteraard.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Veenstra ook wel heeft verteld waarom hij die plaat draaide?
Neil is vandaag jarig en bereikt de respectabele leeftijd van 60...
Inderdaad, dat heeft hij gedaan. De verjaardag van Neil was de reden dat hij om een PSB request vroeg.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Veenstra ook wel heeft verteld waarom hij die plaat draaide?
Neil is vandaag jarig en bereikt de respectabele leeftijd van 60...
Heel verstandigquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heeft hij gedaan. De verjaardag van Neil was de reden dat hij om een PSB request vroeg.
Ik rij ook altijd te hardquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil ook best auto rijden. Ik rijd alleen wel standaard te hard
a) klopt, 2 zelfsquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat a) je een auto hebt, b) een rijbewijs hebt en c) een man bent.
manmanman....quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik rij ook altijd te hardZelfs een keer een bed gesloopt
oh wacht
quote:
een kaartje uit Madrid?quote:
Dit nummer ookquote:
Niet.quote:
quote:
Nu valt het kwartje van gisteren pasquote:
En single ook nogquote:
Die schoenen met zo'n jurkjequote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Of ik schuif'm gewoon even onder haar rokje, ook prima
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Of ik schuif'm gewoon even onder haar rokje, ook prima
Je bent gewoon jaloersquote:
Pure frustratie is het.quote:
Gewoon ff de kleding van Hillary Duff in bovenstaande foto aantrekken, komt het vanzelf goedquote:
Ik zal het binnenkort eens proberen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon ff de kleding van Hillary Duff in bovenstaande foto aantrekken, komt het vanzelf goed
Wel ff een foto naar Bronson en Wolfrolf sturen danquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort eens proberen.
Ik heb hun nummers nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel ff een foto naar Bronson en Wolfrolf sturen dan
Beetje koud om zoiets te dragen in Novemberquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hun nummers niet![]()
Of ze moeten in november ook naar DH komen.
Wat is er dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een supergeheime meet.quote:
Dat is Top Secret.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:
Ik zit al een tijdje klem tussen m'n bureau, terwijl ik eigenlijk al naar huis magquote:
'overwerk'.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje klem tussen m'n bureau, terwijl ik eigenlijk al naar huis mag
Verplicht overwerken zo
Psychologen hebben zelf altijd de grootste psychische problemen. Ze laten zichzelf goed voelen door iemand anders misère en halen er voldoening uit hun hieruit proberen te helpen. Hierdoor sluiten zij zich af voor hun eigen geestelijke kronkel in hun kop.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Net een goed gesprek gehad met iemand, volgens mij kan ik zo aan de slag als psycholoog.
#carriereswitch
Geknipte baan voor mij dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Psychologen hebben zelf altijd de grootste psychische problemen. Ze laten zichzelf goed voelen door iemand anders misère en halen er voldoening uit hun hieruit proberen te helpen. Hierdoor sluiten zij zich af voor hun eigen geestelijke kronkel in hun kop.
Zo
Het is dan ook de best mogelijke combinatie kleding voor een vrouwquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'overwerk'.
Komt gewoon door die foto van Hilary Duff.
Die bovenste gaat nog, maar die onderste vind ik een lelijke combi.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is dan ook de best mogelijke combinatie kleding voor een vrouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laarzen zijn wat te lang iddquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die bovenste gaat nog, maar die onderste vind ik een lelijke combi.
Wij gaan hier binnenkort Sharknado kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die bovenste gaat nog, maar die onderste vind ik een lelijke combi.
Ik zag het jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij gaan hier binnenkort Sharknado kijken![]()
Trailers zijn zo slecht, dat we dat hier gezien moeten hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag het jaDeel 2 komt eind van de maand op Syfy
mijn nummer heb je wel...maar ik heb dan weer geen smartphonequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sharknado 1 is episch slecht!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij gaan hier binnenkort Sharknado kijken![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |