Ik ben opgegroeid met nederlagen tegen Brazilië in 1994 en 1998, en nu moet ik zeker voor ze gaan juichen!? Flikker gauw een eind op man, als ik die Bebeto zie dan maak ik hem kapot en die Branco erbij!quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:15 schreef Copthorne het volgende:
En dat leedvermaak? Zijn we ineens niet meer anti-Duitsland ofzo???
Het halve forum is opgegroeid met Ronaldo en Rivaldo in de jaren '90.
Ga niet je jeugd en je opvoeding verloochenen. Wat vanavond gebeurde is gewoon een ramp.
Dit dus. Daarnaast is het Braziliaanse sambavoetbal ook alweer verleden tijd. Tegenwoordig spelen ze afzichtelijk catennaccio-voetbal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met nederlagen tegen Brazilië in 1994 en 1998, en nu moet ik zeker voor ze gaan juichen!? Flikker gauw een eind op man, als ik die Bebeto zie dan maak ik hem kapot en die Branco erbij!
Precies, daarnaast gaan ze er ieder toernooi van uit dat ze wereld kampioen worden, claimt Pele dat hij de beste ooit is op basis van onzin statistieken, claimen ze mooi voetbal te spelen, maar zit het altijd vol met mensen die schwalbes maken of faken dat ze gewond zijn. Er is altijd wel een lul Robinho in 2010, Maicon in 2006. Daarnaast heb ik ook niets met dat overdreven bidden, jezus bedanken en gezeik van mensen die beter af zijn dan 99% van de wereld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met nederlagen tegen Brazilië in 1994 en 1998, en nu moet ik zeker voor ze gaan juichen!? Flikker gauw een eind op man, als ik die Bebeto zie dan maak ik hem kapot en die Branco erbij!
Precies om de redenen wat Trebo hierboven omschrijft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:19 schreef Trebo het volgende:
Met al het geluk van de wereld zijn ze in de halve finale gekomen. Maar nog steeds hebben ze de arrogantie gehad dat ze het WK wel zouden gaan winnen.
Maar het mooiste vind ik het voor die klapmongool Scolari.
Laatste WK wedstrijd tegen Deutschland: 1990. Toen zat jij nog in de pampers man!quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:28 schreef Copthorne het volgende:
Het is wel Duitsland, hè? Dat land dat ons al zo vaak genaaid heeft en dat ons continu aan het provoceren is. Vanavond ook weer. Bij de 7-0 gooide Bild meteen een provocerende tekst richting ons op hun website.
Werkt ook twee kanten op. Normaal zijn het Nederlanders die gelijk met Hitler-grappen aan komen zetten als het over Duitsland gaat. Zullen ze daar ook niet echt leuk vindenquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:28 schreef Copthorne het volgende:
Het is wel Duitsland, hè? Dat land dat ons al zo vaak genaaid heeft en dat ons continu aan het provoceren is. Vanavond ook weer. Bij de 7-0 gooide Bild meteen een provocerende tekst richting ons op hun website.
Laatste EK-duel: twee jaar terug. Bovendien ken ik de beelden van 1974.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Laatste WK wedstrijd tegen Deutschland: 1990. Toen zat jij nog in de pampers man!
Tijdschriften en kranten doen dat niet. Die schrijven doorgaans vol lof over onze oosterburen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Werkt ook twee kanten op. Normaal zijn het Nederlanders die gelijk met Hitler-grappen aan komen zetten als het over Duitsland gaat. Zullen ze daar ook niet echt leuk vinden.
anti-Duitsland?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:15 schreef Copthorne het volgende:
Zijn we ineens niet meer anti-Duitsland ofzo???
Bij BILD sporen ze sowieso niet echt, die maken alles wat sensationeler. En in Nederland moeten media een beetje oppassen wat ze schrijven, voor je het weet is er weer een Facebook-pagina in de lucht geslingerd door een groep wat zich gediscrimineerd voeltquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tijdschriften en kranten doen dat niet. Die schrijven doorgaans vol lof over onze oosterburen.
Wat voor tekst? Vertalen please.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:28 schreef Copthorne het volgende:
Hier sluit ik me graag bij aan. Vind die Löw ook wel een sympathieke vent.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:35 schreef VeX- het volgende:
Ben nog steeds tegen Duitsland. Gun het alleen Löw wel.
Zoals dit: http://www.nrc.nl/wk/2014(...)nterstutzen-sollten/quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tijdschriften en kranten doen dat niet. Die schrijven doorgaans vol lof over onze oosterburen.
Wat je provoceren noemt. Ze gingen er al vanuit dat Nederland de finale haalt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:28 schreef Copthorne het volgende:
Schokkend hoor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |