Duitsers hebben eten ingevlogen tegelijk met de bloedzakkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Duitsland was helemaal niet zo goed, Brazilië was gewoon extreem slecht.
Dat was Frankrijk - Zwitserland toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsland 5-2 Zwitserland, ook dit WK. Als het loopt dan hou je ze niet tegen. Louis moet 6-4-0 spelen en hopen op penalties na verlenging.Toch nog speelminuten voor Clasie.
Klopt, die verdediging was nergens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Brazilië speelde ook gewoon bagger, bij de eerste vijf goals bleven hun verdedigers praktisch stilstaan ipv de buitenspelval te openen of proberen de bal te onderscheppen.
Ook goed, kan mij dat nou schelen joh. Wat ik bedoel te zeggen, die gaste kenne balle jonge da's nie normaal! Huehuehuequote:
Dat zagen we ook tegen Ghana en Algerije jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook goed, kan mij dat nou schelen joh. Wat ik bedoel te zeggen, die gaste kenne balle jonge da's nie normaal!
BBCquote:Brazil's World Cup dreams ended in humiliating and brutal fashion as Germany inflicted on the hosts the heaviest World Cup semi-final defeat in history.
/sarcasm.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Opgeven voor het gevecht begonnen is? Some things will never change....
Jonge Shreyas ga nou nie loope zeike he!quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zagen we ook tegen Ghana en Algerije ja
echt niet. het spelniveau van de duitsers ligt veel hoger dan van nederland. is niet erg. met een goed tactisch plan kun je het ook duitsland moeilijk maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:53 schreef Symphonic het volgende:
Oranje had vandaag ook met 7-1 van dit Brazilië gewonnen
Ik word gek van die gozer!quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Jonge Shreyas ga nou nie loope zeike he!
Tegen Frankrijk was Duitsland echt niet zo goed hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:57 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
echt niet. het spelniveau van de duitsers ligt veel hoger dan van nederland. is niet erg. met een goed tactisch plan kun je het ook duitsland moeilijk maken.
Serieus gast. Of je spoort niet of je bent een troll. Wel knap dat je midden in de nacht nog steeds uit je bek schijt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zagen we ook tegen Ghana en Algerije ja
Wij veegde Spanje met 5-1 van de mat en speelde daarna ook een kanjer wedstrijd tegen Australië.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:48 schreef F.M.D. het volgende:
op zich mooi dat brazilie is vernederd, maar mijn geloof in een wereldtitel voor nederland is wel opeens flink gedaald.![]()
Ze hoopten natuurlijk op de scheidsquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Brazilië speelde ook gewoon bagger, bij de eerste vijf goals bleven hun verdedigers praktisch stilstaan ipv de buitenspelval te openen of proberen de bal te onderscheppen.
Die wedstrijden waren toch ook niet best? Of welke wedstrijden heb jij gekeken?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:59 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Serieus gast. Of je spoort niet of je bent een troll. Wel knap dat je midden in de nacht nog steeds uit je bek schijt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die wedstrijden waren toch ook niet best? Of welke wedstrijden heb jij gekeken?
Hij heeft gelijk, zijn de Duitsers toen goed weg gekomen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:59 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Serieus gast. Of je spoort niet of je bent een troll. Wel knap dat je midden in de nacht nog steeds uit je bek schijt.
Hij lult gewoon constant onzin.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, zijn de Duitsers toen goed weg gekomen.
brazillie had zeker gewonnen als die jap had geflotenquote:
Rot op man, het is nog erger dat jij speciaal voor het WK een nieuw account aanmaakt om op te trollen in plaats van dat je gewoon je echte account gebruikt. Lafaard.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:59 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |