Jezus man, staat 45 keer dzelfde tekst in je quotequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Maar weet je wat ik nou zo grappig vind? Als David Silva in die eerste wedstrijd die kans erin had geschoten en Spanje had met 2-0 voorgestaan, dan hadden we die wedstrijd met 3 of 4-0 verloren. Echt op zeker. Want dan waren die Spanjaarden over ons heen gelopen en had iedereen gezegd: ‘Zie je wel. Die Johan Derksen heeft he-le-maal gelijk.’ En: ‘Goh, dat VI Oranje, wat hebben die dat goed gezien.’
‘Maar weet je wat ik nou zo grappig vind? Als David Silva in die eerste wedstrijd die kans erin had geschoten en Spanje had met 2-0 voorgestaan, dan hadden we die wedstrijd met 3 of 4-0 verloren. Echt op zeker. Want dan waren die Spanjaarden over ons heen gelopen en had iedereen gezegd: ‘Zie je wel. Die Johan Derksen heeft he-le-maal gelijk.’ En: ‘Goh, dat VI Oranje, wat hebben die dat goed gezien.’
En nu pakt het volkómen anders uit
Eerder 40-45 keer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Jezus man, staat 45 keer dzelfde tekst in je quote
Tsja, de druiven waren weer zuur in België.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:04 schreef Oliver23 het volgende:
Jean Marie Pfaff is boos op Tim Krul
http://www.telegraaf.nl/t(...)f_hekelt_Krul__.html
Gijp die met z'n sjaaltje losgaat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als Derksen en Gijp elkaar nu wel fysiek te lijf gaan.
Gelukkig neemt niemand die man serieus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:04 schreef Oliver23 het volgende:
Jean Marie Pfaff is boos op Tim Krul
http://www.telegraaf.nl/t(...)f_hekelt_Krul__.html
aight!!!quote:
Jo?quote:
Wat een leegheid in die levens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:37 schreef marcodej het volgende:
Niemand reageert. Stelletje sportproleten.
Zie deze nu pas. Kan zo op BNW .quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:23 schreef DUTCHKO het volgende:
Heb gisteren alleen de eerste helft gezien.
Het was alsof er een AMATEUR braziliaans elftal op het veld stond.
En toen las ik dit artikel vanochtend.
=============================================
Brazilianen verliezen spaargeld aan WK-debacle
Bijna iedere Braziliaan wist het gisteren nog zeker: de Duitsers zouden worden verslagen. Sterker nog, Brazilië zou zondag de wereldbeker winnen.
Al voor het toernooi überhaupt was begonnen, leefde die overtuig onder iedere Braziliaan. Velen dachten dan ook dat gokken op de eindzege dé manier was om snel rijk te worden. Een dag na de uitschakeling door Duitsland is het land niet alleen een illusie armer, maar vooral ook heel veel geld.
Hele spaartegoeden werden aangesproken om te kunnen gokken. Brazilianen waren zo zeker van hun zaak, dat ze leningen afsloten om flink te kunnen inzetten.
Geschat wordt dat er totaal honderden miljoenen euro's in rook zijn opgegaan door het debacle tegen Duitsland.
===============================================
Gaat er geen belletje rinkelen bij jullie?
Zou deze wedstrijd doorgestoken kaart zijn omdat er letterlijk HONDERDEN MILJOENEN euro's gewonnen zijn door de (onderwereld) gokbazen na dit debacle?
Ik bedoel maar: met een paar miljoen zijn er altijd wel wat Braziliaanse verdedigers om te kopen.
Want zeg nu zelf: zag het er gisteren niet erg gekunsteld uit wat de verdedigers deden??
Dan is 0-3 ook genoeg. Hoef je niet gelijk 1-7 van te maken in de wetenschap dat er direct een onderzoek wordt gestartquote:
BNWquote:
Net op tijd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Naast het nl elftal, zijn jullie hier allemaal ook fit?
Vrees vooral dat de Argentijnen Kuyt en Robben eruit willen trappen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef marcodej het volgende:
Nigel moet de eerste 10 minuten Messi eruit schoppen, dan kan ie er weer uit.
Ik wist het. Ik kan nu rustig slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |