Zie deze nu pas. Kan zo op BNW .quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:23 schreef DUTCHKO het volgende:
Heb gisteren alleen de eerste helft gezien.
Het was alsof er een AMATEUR braziliaans elftal op het veld stond.
En toen las ik dit artikel vanochtend.
=============================================
Brazilianen verliezen spaargeld aan WK-debacle
Bijna iedere Braziliaan wist het gisteren nog zeker: de Duitsers zouden worden verslagen. Sterker nog, Brazilië zou zondag de wereldbeker winnen.
Al voor het toernooi überhaupt was begonnen, leefde die overtuig onder iedere Braziliaan. Velen dachten dan ook dat gokken op de eindzege dé manier was om snel rijk te worden. Een dag na de uitschakeling door Duitsland is het land niet alleen een illusie armer, maar vooral ook heel veel geld.
Hele spaartegoeden werden aangesproken om te kunnen gokken. Brazilianen waren zo zeker van hun zaak, dat ze leningen afsloten om flink te kunnen inzetten.
Geschat wordt dat er totaal honderden miljoenen euro's in rook zijn opgegaan door het debacle tegen Duitsland.
===============================================
Gaat er geen belletje rinkelen bij jullie?
Zou deze wedstrijd doorgestoken kaart zijn omdat er letterlijk HONDERDEN MILJOENEN euro's gewonnen zijn door de (onderwereld) gokbazen na dit debacle?
Ik bedoel maar: met een paar miljoen zijn er altijd wel wat Braziliaanse verdedigers om te kopen.
Want zeg nu zelf: zag het er gisteren niet erg gekunsteld uit wat de verdedigers deden??
Dan is 0-3 ook genoeg. Hoef je niet gelijk 1-7 van te maken in de wetenschap dat er direct een onderzoek wordt gestartquote:
BNWquote:
Net op tijd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Naast het nl elftal, zijn jullie hier allemaal ook fit?
Vrees vooral dat de Argentijnen Kuyt en Robben eruit willen trappen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef marcodej het volgende:
Nigel moet de eerste 10 minuten Messi eruit schoppen, dan kan ie er weer uit.
Ik wist het. Ik kan nu rustig slapen.quote:
Je bent zelf een moffenhoer.quote:
Lees: 'hoopt'quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:42 schreef Vasion het volgende:
78% denkt dat we van Argentinie winnen?
78
"ik ga dat nu niet uitleggen, dan zegt Johan weer dat ik monologen aan het houden ben."quote:
Toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:42 schreef Vasion het volgende:
78
--> TRUquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:42 schreef Vasion het volgende:
78
Lekker belangrijk wat iedereen vind. Op basis van wat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:42 schreef Vasion het volgende:
78
En zondag denkt 74% dat NL wintquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:42 schreef Vasion het volgende:
78
Ga naar TRUquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:42 schreef Vasion het volgende:
78
Die actie snapte ik echt niet. Hij loopt gewoon weer terug naar Muller.quote:
Hij probeerde die bal expres tegen hem aan te schieten iig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af of dat nou een bewuste actie was
Hulk is wel gewoon een hele goede voetballer die een ongelooflijk kut toernooi heeft gespeeldquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hulk naar zenit heeft zijn hele carriere verneukt, zo zonde
Die verdient het wel om op zijn schenen te worden geschopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muller mag ook wel onder de grond geschopt worden. Die was trouwens nog best matig gisteren
Mooi taakje voor Bruno zondag.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die verdient het wel om op zijn schenen te worden geschopt.
quote:
3033quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef Vatta het volgende:
Oranje achterna kan gaan... Wanneer? in 2033?
Inderdaad, volgens mij is dit een running gag.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef Vatta het volgende:
Oranje achterna kan gaan... Wanneer? in 2033?
Past wel een beetje bij de VI oranje flowshowsquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoop wel dat er iemand Oranje achterna vliegt, anders zou het wel heel goedkoop zijn.
twitter:Koeman1963 twitterde op woensdag 09-07-2014 om 13:25:10Double training session today and tonight #NedArg! We go for the final against #Germany reageer retweet
Alleen word je dan hard in je gezicht uitgelachen als Nederland het wel lukt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nederland zou de groepsfase normaal gesproken niet eens overleefd hebben.
Zullen ze in Engeland wel leuk vinden, zo'n sociale Hollander als coach.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op woensdag 09-07-2014 om 13:25:10Double training session today and tonight #NedArg! We go for the final against #Germany reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |