Das van uefa gquote:
Maaaaaaaaar gisteravond was hij op, hij heeft me zelfs gekuuuuuuuuustquote:
BBC!!quote:
Nu al iddquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Arbitrage is duidelijk pro-Brazilie.
Ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:01 schreef StarGazer het volgende:
Dilemma. Ben voor Duitsland omdat ik het die schijt Brazilianen niet gun maar denk anderzijds dat mocht NL de finale halen tegen Brazilie meer kans maakt
quote:
Ditquote:
Passen niet op shirtje zo lang.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:02 schreef Gremen het volgende:
Waarom hebben die Brazilianen voornamen als achternaam?
Ze hebben allemaal dezelfde achternaam.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:02 schreef Gremen het volgende:
want?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk juist dat Nederland sneller kansloos is tegen Brazilië.
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk juist dat Nederland sneller kansloos is tegen Brazilië.
Johquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:02 schreef Zorro het volgende:
Was geen hoekschop. Als dat tussen de palen was, was er de hele doellijntechnologie op losgelaten om te zien dat de bal niet helemaal over de lijn was. En daarbuiten wordt er altijd gewoon gevlagd als de bal grotendeels over de lijn is. Niet helemaal, nee, grotendeels.
En de geitenomvalziektestichting ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:03 schreef Symphonic het volgende:
het grote vallen is begonnen
de Wereld Epilepsie bond is er jaloers op
Ze hebben ook deze site gebruikt: http://www.minimalsworld.net/BrazilName/brazilian.shtmlquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:02 schreef Gremen het volgende:
Inderdaad, geen HDquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jezus wat een krakkemikkig beeld daar
Je hebt dan in de finale tenminste niet de scheids en 95% van het publiek tegen.quote:
Deze grap was gedurende de eerste week dag van het WK nog een beetje grappigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:03 schreef KingRoland het volgende:
Maar als het gelijk is tellen uitdoelpunten toch zwaarder mee??
Ik zou anders best eens onze 5-3-2 tegen dit Duitse team willen zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:01 schreef StarGazer het volgende:
Dilemma. Ben voor Duitsland omdat ik het die schijt Brazilianen niet gun maar denk anderzijds dat mocht NL de finale halen tegen Brazilie meer kans maakt
Sporza > NOSquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sporza is wel HD, maar dat commentaar is nog irritanter.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |