http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/buch-in-de-bajes-276778quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen, ik denk dat het gewoon puur toeval is. Boudewijn zal wel een keelontsteking of iets in die richting hebben gehad, hij heeft wel meer gelogen.
Kijken of ik ergens buch in de bajes op dvd kan krijgen.
Amen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:47 schreef Vivi het volgende:
Goede interviewer. Sympathieke man. Kutziekte.
Ik vind 62 niet zo oud!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:25 schreef Hoplahopla het volgende:
Achja hij is toch op een redelijk leuke manier oud geworden. Kunnen velen benijden...
Nouja, volgens de statistieken had hij nog zo'n 20 jaar te gaan. Dus echt jong was hij niet meer. Maar oké...quote:
Zo heb ik het bericht ook geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:20 schreef Unites het volgende:
Erg heftig om te horen. Hoe ik het lees heeft hij zelfmoord gepleegd.
Boudewijn en de Rolling Stonesquote:Op woensdag 9 juli 2014 05:33 schreef Lyrebird het volgende:
Ken hem vooral als de broer van. Die broer kon hele goede programma's maken - achteraf gezien een inspiratie voor me om iets van de wereld te willen zien. Ben niet bekend met de programma's van Menno, die van na mijn tijd in Nederland waren. Desondanks RIP.
Boudewijn loog wel vaker dingen aan elkaar.......quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:47 schreef Leandra het volgende:
RIP
Wel opvallend dat broer Boudewijn (in 2002 overleden aan een hartstilstand) ooit gelogen had als kind in het ziekenhuis te hebben gelegen vanwege een soort keelkanker...
Goedkoper dan zijn "1 gulden per minuut" sexlijnen van weleer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/buch-in-de-bajes-276778
Hier kan je het wel terugkijken, maar tegen betaling.
E 0,99 per aflevering, 48 uur beschikbaar.
Hadden een meningsverschil over de schrijfwijze van de naam.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef Nielsch het volgende:
Waarom was het Menno Buch (Boeg) en Boudewijn Büch (Buug)?
Het is Buch, maar Boudewijn was van de Bücherquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef Nielsch het volgende:
Waarom was het Menno Buch (Boeg) en Boudewijn Büch (Buug)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |